MuscleMeat

Geert spreekt !

Geert is een r*tard.

Ik ga WEER op hem stemmen en nee ben geen rascist maar leef in Amsterdam en is gewoon bizar wat hier allemaal mag. Schapen die op balkons worden geslacht op elke hoek een moskee. Overal arabisce winkels. Zelf de cassieres bij Albert heijn communiceren arabisch met elkaar.

Oprotten dat kan niet.
Als het waar is, dan vind ik het ook te ver gaan wat je hier aanhaalt, dit zijn idd tekenen van islamisering. De vraag is kan Wilders in de regering en is hij in staat te regeren? Want als je daar aan twijfelt is het misschien beter om een alternatieve rechtse partij te verkiezen.

Ik vind dat Geert niet van die gekke dingen zegt hoor.
Z'n woorden worden alleen altijd zo uit het verband gerukt.
Nederlanders zijn misschien wel de meest tolerante mensen op aarde, en hebben altijd het beste voor met iedereen imo.
"We" hebben alleen een beetje een verkeerd beeld gekregen van "buitenlanders" omdat een behoorlijk groot gedeelte van de "buitenlanders" behoorlijk fout bezig zijn.
Ik volg het allemaal niet zo heel erg, maar ik zie wel wat ik zie in mijn directe omgeving...
Ik zou op dit moment geen autochtone/Nederlandse crimineel kunnen aanwijzen in mijn woonplaats.
Het complete criminele milieu word geregeerd door "buitenlanders".
Ik ga dan even niet uit van hun Nationaliteit, maar van de huidskleur, sorry...
De criminelen hier in de buurt hebben een Marrokaanse, Turkse, Antilliaanse of Oost Europese "achtergrond", en iedereen die beweert dat dit niet zo is, heeft z'n ogen dicht, of is te bang om hier te zeggen wat ze thuis aan de keukentafel wel durven zeggen.
En dat is wat er aan de hand is.
Mensen zijn niet eerlijk, en bang om te zeggen wat ze eigenlijk vinden.
Ik hoef niet zo nodig Geert, maar ik vind wel dat het tijd word dat de criminaliteit eens flink aangepakt word.
En als Geert dan zoiets zegt als: "werken met minimale straffen" heeft hij mijn stem!

Als het waar is, dan vind ik het ook te ver gaan wat je hier aanhaalt, dit zijn idd tekenen van islamisering. De vraag is kan Wilders in de regering en is hij in staat te regeren? Want als je daar aan twijfelt is het misschien beter om een alternatieve rechtse partij te verkiezen.

Natuurlijk is dat niet waar :rolleyes:.

Typisch overdreven DBB gedrag.

Ik vind dat Geert niet van die gekke dingen zegt hoor.
Z'n woorden worden alleen altijd zo uit het verband gerukt.
Nederlanders zijn misschien wel de meest tolerante mensen op aarde, en hebben altijd het beste voor met iedereen imo.
"We" hebben alleen een beetje een verkeerd beeld gekregen van "buitenlanders" omdat een behoorlijk groot gedeelte van de "buitenlanders" behoorlijk fout bezig zijn.
Ik volg het allemaal niet zo heel erg, maar ik zie wel wat ik zie in mijn directe omgeving...
Ik zou op dit moment geen autochtone/Nederlandse crimineel kunnen aanwijzen in mijn woonplaats.
Het complete criminele milieu word geregeerd door "buitenlanders".
Ik ga dan even niet uit van hun Nationaliteit, maar van de huidskleur, sorry...
De criminelen hier in de buurt hebben een Marrokaanse, Turkse, Antilliaanse of Oost Europese "achtergrond", en iedereen die beweert dat dit niet zo is, heeft z'n ogen dicht, of is te bang om hier te zeggen wat ze thuis aan de keukentafel wel durven zeggen.
En dat is wat er aan de hand is.
Mensen zijn niet eerlijk, en bang om te zeggen wat ze eigenlijk vinden.
Ik hoef niet zo nodig Geert, maar ik vind wel dat het tijd word dat de criminaliteit eens flink aangepakt word.
En als Geert dan zoiets zegt als: "werken met minimale straffen" heeft hij mijn stem!

Helemaal mee eens, behalve met het stukje in bold.
Vind ik namelijk een beetje kort door de bocht.

Ben daar nooit geweest, jij wel? Alles is natuurlijk mogelijk als je met radicalen te maken hebt...

Ik woon al mn hele leven in Amsterdam.

De meeste shit zoals die "arabische winkeltjes" etc.. wordt alleen door van die r**ards over geklaagd. Ook genoeg Nederlanders die geen totale r**ards zijn en zich gewoon realiseren dat ze daar ook lekkere dingen kunnen halen die ze niet in de normale winkel kunnen vinden( en begrijpen dat dit alleen maar handig is). Een moskee op elke hoek is natuurlijk gewoon een 100% leugen. En van die cassieres heb ik ook nooit meegemaakt.

Ik heb wel is gezien dat ze een lam hadden geslacht om hem daarna te roosteren aan zo'n spit. Maarja, daar lig ik persoonlijk niet zo wakker van. IMO, niet zo heel veel anders dan ome Jan en zn BBQ.

Laatst bewerkt:
Natuurlijk is dat niet waar :rolleyes:.

Typisch overdreven DBB gedrag.

True.

Schapen die op balkons worden geslacht op elke hoek een moskee.
- Never gezien, op elke hoek een moskee is overdreven.

Overal arabisce winkels. Zelf de cassieres bij Albert heijn communiceren arabisch met elkaar.
- Wel waar.

Wel zit er een kebab zaak om de 2 winkels :roflol:

Schapen die op balkons worden geslacht komt gewoon voor. Heb het zelf meegemaakt met slachttroep die op mijn balkon terecht kwam (jaren terug). Ook bij de woningbouwvereniging waar ik werk zijn dat soort meldingen regelmatig voorgekomen en 1 wijkmedewerker heeft wel eens op een balkon een hele zak met rottend slachtafval aangetroffen toen de bewoners op vakantie waren.

Sommigen doen alsof het een epidemie is. Lijkt wel gewoon zeiken om te zeiken imo.

Schapen die op balkons worden geslacht komt gewoon voor. Heb het zelf meegemaakt met slachttroep die op mijn balkon terecht kwam (jaren terug). Ook bij de woningbouwvereniging waar ik werk zijn dat soort meldingen regelmatig voorgekomen en 1 wijkmedewerker heeft wel eens op een balkon een hele zak met rottend slachtafval aangetroffen toen de bewoners op vakantie waren.

Wtf. :roflol:

Had echt verwacht dat je het zou weglachen, maar blijkt dus toch echt te zijn :) Wat hebben julllie hier op te zeggen Samira en Jesaja? :)

Geert is de man, nog even voordat we de bezem door Nederland gaan halen.

Had echt verwacht dat je het zou weglachen, maar blijkt dus toch echt te zijn :) Wat hebben julllie hier op te zeggen Samira en Jesaja? :)

ok....:rolleyes: Ik ben zelf een Marokkaanse, ik heb nog nooit in mijn naaste omgeving meegmaakt dat er een schaap op de balkon werd afgeslacht. Ik denk dat je dan wel met een heel uitzonderlijk geval te maken hebt.

ok....:rolleyes: Ik ben zelf een Marokkaanse, ik heb nog nooit in mijn naaste omgeving meegmaakt dat er een schaap op de balkon werd afgeslacht. Ik denk dat je dan wel met een heel uitzonderlijk geval te maken hebt.

Ik zeg ook niet dat de hoofdmoot het doet maar het is wel iets wat voorkomt. Je zal er maar boven wonen. Vond in ieder die ranzige stukken vlees op mijn balkon niet prettig en de wijkmedewerkers die slachtafval aantreffen op balkons zijn er ook niet echt blij mee.

Minimale straffen is een goed idee imo.
De straffen zijn echt te lachwekkend voor woorden.
Oost Europese bekenden van me lachen om die straffen die ze hier krijgen.
Ze noemen dat gewoon even vakantie, even uitrusten, beetje films kijken en chips eten.
En dat zijn niet mijn woorden, maar een regelrechte quote van die jongens.
En dan is er iets mis imo.

Schapen slachten op balkons gebeurd gewoon, en "wij" vergoeilijken dat omdat het die mensen hun cultuur is.
En dat is ook zo, maar het heeft geen plaats in onze woongemeenschap, in onze steden en dorpen.
En iedereen die zegt dat het geen waar is moet maar eens gaan praten met de instanties die er mee te maken hebben.
Praat inderdaad maar eens met mensen van een woningbouwvereniging ofzo, di na opgeroepen te zijn voor een verstopte wc, daar allemaal slachtafval in de afvoer hebben gevonden.
Dat soort dingen gebeuren gewoon.
Misschien moet je dat die mensen niet kwalijk nemen, maar je mag ze toch wel aan het verstand brengen dat zulke dingen niet wenselijk zijn in NL.

Als een "gewone" Nederlander zoets zou doen, zouden we hem met z'n allen voor gek verklaren, de mong**l!
Maar omdat het in de meeste gevallen bijv. een Turks gezin betreft, mogen we het opeens niet meer veroordelen...

Als het natuurlijk een gezin is dat in Turkije ergens in de bergen heeft gewoond, en die moeten ineens in een stad hun weg zien te vinden, ja dan is het eigenlijk nog wel te begrijpen ook éh..?
Zulke mensen zouden misschien beter ergens op "de buiten" gehuisvest worden.
Daar zal niemand er mee zitten dat ze eens een schaap slachten.
Maar dan moeten ze het wel kopen, en niet gewoon uit een wei meenemen.
Dat moesten ze trouwens in hun geboorte land ook niet doen, want dan denk ik dat de buurman wel even verhaal zou komen halen.
Maar hier kun je makkelijk een schaap uit een weiland meenemen, want wie gaat er wat aan doen..?
De politie..?
Die lacht je recht in je smoel uit als je aangifte komt doen van een gestolen schaap!

De regering moet alle rottigheid, criminaliteit en alles wat niet door de beugel kan gewoon eens flink gaan aanpakken.
En strengere straffen zal misschien iets helpen...
En als je niet oficieel werkt, kun je niet in een BMW 328i Cabrio "full options" rijden.
En nee, we geloven niet dat je die van een oom uit Marokko hebt gekregen! ;)

En noem me aub geen rascist, want ik ben verre van dat.
Maar ik ben sommige zaken wel flink beu aan het worden, en ik denk dat ik daarin niet alleen ben..
En als dan een Geert Wilders het meest benaderd waar we behoefte aan hebben in ons land, dan zal er veel gstemd worden op Wlders ben ik bang.
W kunnen ook wachten tot iedereen volledig het onderspit heeft gedolven bij de criminelen, en er een nieuwe Hitler "opstaat".
Ik denk dat je dan met Geert nu beter af bent... ;)

Terug
Naar boven