- Waardering
- 338
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Worden er serieus schapen op het balkon geslacht ?Dat heb ik nog niet gezien of gehoord .
Als het waar is, dan vind ik het ook te ver gaan wat je hier aanhaalt, dit zijn idd tekenen van islamisering. De vraag is kan Wilders in de regering en is hij in staat te regeren? Want als je daar aan twijfelt is het misschien beter om een alternatieve rechtse partij te verkiezen.Ik ga WEER op hem stemmen en nee ben geen rascist maar leef in Amsterdam en is gewoon bizar wat hier allemaal mag. Schapen die op balkons worden geslacht op elke hoek een moskee. Overal arabisce winkels. Zelf de cassieres bij Albert heijn communiceren arabisch met elkaar.
Oprotten dat kan niet.
Als het waar is, dan vind ik het ook te ver gaan wat je hier aanhaalt, dit zijn idd tekenen van islamisering. De vraag is kan Wilders in de regering en is hij in staat te regeren? Want als je daar aan twijfelt is het misschien beter om een alternatieve rechtse partij te verkiezen.
.Ben daar nooit geweest, jij wel? Alles is natuurlijk mogelijk als je met radicalen te maken hebt...Natuurlijk is dat niet waar.
Typisch overdreven DBB gedrag.
jawel hoor mijn buurman doete daarnet nog een schaap in de kont hij is ook moslimNatuurlijk is dat niet waar.
Ik vind dat Geert niet van die gekke dingen zegt hoor.
Z'n woorden worden alleen altijd zo uit het verband gerukt.
Nederlanders zijn misschien wel de meest tolerante mensen op aarde, en hebben altijd het beste voor met iedereen imo.
"We" hebben alleen een beetje een verkeerd beeld gekregen van "buitenlanders" omdat een behoorlijk groot gedeelte van de "buitenlanders" behoorlijk fout bezig zijn.
Ik volg het allemaal niet zo heel erg, maar ik zie wel wat ik zie in mijn directe omgeving...
Ik zou op dit moment geen autochtone/Nederlandse crimineel kunnen aanwijzen in mijn woonplaats.
Het complete criminele milieu word geregeerd door "buitenlanders".
Ik ga dan even niet uit van hun Nationaliteit, maar van de huidskleur, sorry...
De criminelen hier in de buurt hebben een Marrokaanse, Turkse, Antilliaanse of Oost Europese "achtergrond", en iedereen die beweert dat dit niet zo is, heeft z'n ogen dicht, of is te bang om hier te zeggen wat ze thuis aan de keukentafel wel durven zeggen.
En dat is wat er aan de hand is.
Mensen zijn niet eerlijk, en bang om te zeggen wat ze eigenlijk vinden.
Ik hoef niet zo nodig Geert, maar ik vind wel dat het tijd word dat de criminaliteit eens flink aangepakt word.
En als Geert dan zoiets zegt als: "werken met minimale straffen" heeft hij mijn stem!
Ben daar nooit geweest, jij wel? Alles is natuurlijk mogelijk als je met radicalen te maken hebt...
Natuurlijk is dat niet waar.

Hoe bedoel je, demonisering? Cut the crap, please..Schapen die op balkons worden geslacht komt gewoon voor. Heb het zelf meegemaakt met slachttroep die op mijn balkon terecht kwam (jaren terug). Ook bij de woningbouwvereniging waar ik werk zijn dat soort meldingen regelmatig voorgekomen en 1 wijkmedewerker heeft wel eens op een balkon een hele zak met rottend slachtafval aangetroffen toen de bewoners op vakantie waren.

Had echt verwacht dat je het zou weglachen, maar blijkt dus toch echt te zijnSchapen die op balkons worden geslacht komt gewoon voor. Heb het zelf meegemaakt met slachttroep die op mijn balkon terecht kwam (jaren terug). Ook bij de woningbouwvereniging waar ik werk zijn dat soort meldingen regelmatig voorgekomen en 1 wijkmedewerker heeft wel eens op een balkon een hele zak met rottend slachtafval aangetroffen toen de bewoners op vakantie waren.
Wat hebben julllie hier op te zeggen Samira en Jesaja? 
Schapen die op balkons worden geslacht komt gewoon voor. Heb het zelf meegemaakt met slachttroep die op mijn balkon terecht kwam (jaren terug). Ook bij de woningbouwvereniging waar ik werk zijn dat soort meldingen regelmatig voorgekomen en 1 wijkmedewerker heeft wel eens op een balkon een hele zak met rottend slachtafval aangetroffen toen de bewoners op vakantie waren.
Had echt verwacht dat je het zou weglachen, maar blijkt dus toch echt te zijnWat hebben julllie hier op te zeggen Samira en Jesaja?
![]()
Ik ben zelf een Marokkaanse, ik heb nog nooit in mijn naaste omgeving meegmaakt dat er een schaap op de balkon werd afgeslacht. Ik denk dat je dan wel met een heel uitzonderlijk geval te maken hebt.ok....Ik ben zelf een Marokkaanse, ik heb nog nooit in mijn naaste omgeving meegmaakt dat er een schaap op de balkon werd afgeslacht. Ik denk dat je dan wel met een heel uitzonderlijk geval te maken hebt.

*hummers verhaal even wat ingekort ivm leesbaarheid van topic*