MuscleMeat

Geert spreekt !

IMO laat hij dat niet duidelijk uitschijnen. Hij vraagt enkel waarom het een probleem is dat er 51% allochtoon is. Wilders weet hier geen antwoord op. Daarna vraagt hij hoe Wilders de remigratie wil aanpakken. Ook hier staat Wilders met zijn mond vol tanden. Al bij al niet een erg sterk optreden van ons Geert.

En Pehctold mag op dit punt nieteens voorstellen geven. het is de tijd van Wilders en de andere kamerleden mogen alleen maar vragen stellen.
Als Pechtold aan het woord was dan zou hij duidelijk de punten van de D66 naar voren schuiven.

Over simplisme gesproken. Jij vindt je sociaal opstellen naar mensen van een ander geloof en etniciteit 'zieltjes winnen'?
D66 is al een aantal jaar in de Nederlandse politiek aanwezig, dus je mag best aannemen dat ze duidelijke standpunten hebben, en dus een fundament.

Als je op een redelijk niveau zou kunnen lezen had je het anders geïnterpreteerd, ik zeg namelijk nergens dat ik het sociaal opstellen naar mensen met een ander geloof of van een andere afkomst zieltjes winnen vind. Ik zeg slechts dat het juist dat is waar D'66 mee bezig is.

Verder blijf ik erbij dat D'66 er in al die jaren nog steeds niet in geslaagd is een eigen gezicht te kweken tuurlijk hebben ze enkele succesjes gehad (homohuwelijk, abortus) maar noem nou eens op waar d'66 voor staat.

ps: niet snel het partijprogramma erbij pakken he;)

geert altijd +1

Het is toch duidelijk dat dat een retorische vraag is, en hem kennende enkel bedoeld is om zijn eigen standpunt naar voren te brengen. Tuurlijk vind dhr Pechtold het niet erg dat Nederland straks meer allochtonen dan autochtonen telt. En ik heb zo het idee dat jij dat ook niet erg zou vinden. Maar dat is natuurlijk geen reden om anderen af te proberen zeiken die er anders over denken.
Tuurlijk was het een retorische vraag, want Pechtold wist heel goed dat Wilders er geen antwoord op had. Dat was ook de reden dat de vraag gesteld werd, om duidelijk te maken dat Geert zijn plannen ondoordacht en onuitvoerbaar zijn.
Trouwens is hier van afzeiken geen spraken. Er wordt gewoon een inhoudelijke vraag aan Geert gesteld. Dat Geert hier niet 1-2-3 een antwoord op heeft betekent niet gelijk dat hij afgezeken wordt.

Tja het is ook een vrij belachelijke vraag. Waarom is het een probleem? Lijkt me duidelijk. D66 is links, PVV is rechts. D66 wil massa-immigratie en een compleet multiculturele samenleving, PVV wil de grenzen dicht en gelooft niet in dergelijke samenleving. Een no-brainer. De vraag is puur retorisch en dat wist Pechtold goed genoeg. Vrij zwak van beide heren dus.
Dus omdat D66 links is (valt over te twisten natuurlijk), en de PVV rechts (valt ook over te twisten) is een reden waarom het een probleem is dat meer dan 51% allochtoon is?
Daar zou ik als Pechtold ook geen genoegen mee nemen. Laat Wilders maar eens duidelijk verwoorden waarom een multiculti samenleving zo'n immens probleem is.
De beargumentering van: het is zo, want het is zo kunnen we helemaal niks mee natuurlijk.

Mond vol tanden? Hij heeft het over een concrete wet. Alleen is het antwoord te beperkt en eenzijdig. Je moet natuurlijk veel uitgebreidere voorstellen in huis hebben als je serieus genomen wil worden als partij. Jammer voor de PVV, maar zeker ook geen score voor D66.
Van mij hoeft D66 ook niet te scoren. Vraag me ook af of dat wel echt Pechtold zijn intentie was. Hij wilde imo gewoon duidelijk maken dat Wilders ondoordachte uitspraken deed. Dat hij daarbij zijn eigen standpunt tussen de regels naar voren brengt is een bijzaak.

Zeg ik ook niet, ben alleen wel benieuwd naar filmpjes waar die man dan met goede voorstellen komt.
Helaas worden dat soort filmpjes niet gepost op dumpert en geensT, dus bereiken ze deze site niet. Daarnaast zal het sensatiegehalte daarvan niet hoog genoeg zijn.

Overigens lijkt de bevolking volgens de peilingen alvast meer te geloven in de richting die PVV uit wil dan die van D66 of GroenLinks, en dat is toch wat telt in een democratie.
Dat is zeker waar. Maar in een democratie mag ook iedereen zeggen wat hij wil en tegen Geert in gaan.
Ook grappig dat je over een democratie begint, terwijl Wilders nou niet echt duidelijk een democratie voor ogen heeft. In de eerste plaats al, omdat zijn "partij" enige democratie mis.

Als je op een redelijk niveau zou kunnen lezen had je het anders geïnterpreteerd, ik zeg namelijk nergens dat ik het sociaal opstellen naar mensen met een ander geloof of van een andere afkomst zieltjes winnen vind. Ik zeg slechts dat het juist dat is waar D'66 mee bezig is.
Ja, inderdaad, omdat ze niet zeggen dat Turkije nooit bij de EU mag, proberen ze zieltjes te winnen. Omdat ze een Turkse vrouw als tweede in de lijst hebben zijn ze zieltjes aan het winnen.
Maar nee, je hebt gelijk, mijn niveau van lezen haalt het bij lange na niet bij jouw niveau van argumenteren.

Verder blijf ik erbij dat D'66 er in al die jaren nog steeds niet in geslaagd is een eigen gezicht te kweken tuurlijk hebben ze enkele succesjes gehad (homohuwelijk, abortus) maar noem nou eens op waar d'66 voor staat.

ps: niet snel het partijprogramma erbij pakken he;)

Ik hoef hun partijprogramma er niet bij te pakken, dat zou jij misschien eens moeten doen;)

Maar eerlijk gezegd moet ik hier wel een beetje met je in mee gaan. Vaak komt D66 over als een partij met veel standpunten die zijn overgenomen van andere partijen. Maar dit zouden ze natuurlijk best afgekeken kunnen hebben van de grote partijen in Nederland, die niks anders doen. Kijk bijvoorbeeld eens naar de CDA en PVDA.

Overigens ben ik ook geen D66 man hoor. Maar ik vind Pechtold wel een goede politicus. Hij komt wat genuanceerder en intelligenter over dan de gemiddelde schreeuwlelijk in de tweede kamer.

dat mensen de politiek nog serieus nemen, gewoon op wilders stemmen hij maakt het nog een beetje leuk in de 2ekamer :roflol:

Maar eerlijk gezegd moet ik hier wel een beetje met je in mee gaan. Vaak komt D66 over als een partij met veel standpunten die zijn overgenomen van andere partijen. Maar dit zouden ze natuurlijk best afgekeken kunnen hebben van de grote partijen in Nederland, die niks anders doen. Kijk bijvoorbeeld eens naar de CDA en PVDA.

Overigens ben ik ook geen D66 man hoor. Maar ik vind Pechtold wel een goede politicus. Hij komt wat genuanceerder en intelligenter over dan de gemiddelde schreeuwlelijk in de tweede kamer.
D66 is pragmatisch.

Tuurlijk was het een retorische vraag, want Pechtold wist heel goed dat Wilders er geen antwoord op had. Dat was ook de reden dat de vraag gesteld werd, om duidelijk te maken dat Geert zijn plannen ondoordacht en onuitvoerbaar zijn.
Trouwens is hier van afzeiken geen spraken. Er wordt gewoon een inhoudelijke vraag aan Geert gesteld. Dat Geert hier niet 1-2-3 een antwoord op heeft betekent niet gelijk dat hij afgezeken wordt.
Iedereen weet toch dat rechts tegen immigratie is, en zeker tegen een meerderheid aan vreemdelingen in steden en gemeenten? Ik begrijp niet waarom je die vraag dan stelt als D66'r.

Wilders had de vraag "Waarom is het een probleem dat meer dan 51% allochtoon is" anderzijds wel kunnen beantwoorden. Hij had het kunnen hebben over de nefaste gevolgen van een gebrek aan spreiding, over de gettovorming, over het gebrek aan diversiteit in de steden wanneer alleen kleurlingen en immigranten overblijven, over de verpaupering, criminaliteit en de werkloosheid. Maar ik denk dat hij vooral verder wilde met de rest van zijn toespraak, en geen tijd meer wilde besteden aan Pechtold, wat natuurlijk ook zijn vrije keuze is.

Dus omdat D66 links is (valt over te twisten natuurlijk), en de PVV rechts (valt ook over te twisten) is een reden waarom het een probleem is dat meer dan 51% allochtoon is?
Daar zou ik als Pechtold ook geen genoegen mee nemen. Laat Wilders maar eens duidelijk verwoorden waarom een multiculti samenleving zo'n immens probleem is.
De beargumentering van: het is zo, want het is zo kunnen we helemaal niks mee natuurlijk.
Zoals ik hierboven aangaf, wilde Wilders waarschijnlijk liever zijn toespraak afmaken, gezien het gebrek aan tijd. Je kan ervoor kiezen om iemand duidelijk en uitgebreid te beantwoorden, maar het zal voor hem meer opbrengen om verder te gaan met zijn tekst voor de camera.

Van mij hoeft D66 ook niet te scoren. Vraag me ook af of dat wel echt Pechtold zijn intentie was. Hij wilde imo gewoon duidelijk maken dat Wilders ondoordachte uitspraken deed. Dat hij daarbij zijn eigen standpunt tussen de regels naar voren brengt is een bijzaak.
Je gelooft toch niet dat er 1 politicus bestaat die iets niet doet uit eigen belang?

Helaas worden dat soort filmpjes niet gepost op dumpert en geensT, dus bereiken ze deze site niet. Daarnaast zal het sensatiegehalte daarvan niet hoog genoeg zijn.
Dat is 1 manier om het te bekijken. Een andere zou kunnen zijn dat de man gewoon weinig interessante dingen te vertellen heeft, hence zijn lage scores in peilingen.

Dat is zeker waar. Maar in een democratie mag ook iedereen zeggen wat hij wil en tegen Geert in gaan.
Ook grappig dat je over een democratie begint, terwijl Wilders nou niet echt duidelijk een democratie voor ogen heeft. In de eerste plaats al, omdat zijn "partij" enige democratie mis.
Ik vind de manier waarop die man zijn partij leidt ook niet goed. Het is natuurlijk wel heel efficiënt want hij heeft de touwtjes goed in handen. Zijn partij indeling laat toe dat er een heel duidelijke boodschap bij het publiek komt (het lijkt een beetje op het Amerikaanse principe, één kandidaat, één duidelijk programma). Het is ook niet tegen de wet dus je kan er verder weinig over zeggen.

In elk geval zit er in elke boodschap een kern van waarheid, zo ook bij de PVV.

dat mensen de politiek nog serieus nemen, gewoon op wilders stemmen hij maakt het nog een beetje leuk in de 2ekamer :roflol:
Dit zijn inderdaad wel het soort stemmen waar de PVV het van moet hebben.

Iedereen weet toch dat rechts tegen immigratie is, en zeker tegen een meerderheid aan vreemdelingen in steden en gemeenten? Ik begrijp niet waarom je die vraag dan stelt als D66'r.
Omdat het duidelijk was dat het plan van Wilders voor remigratie niet goed doordacht was. Iets wat imo ook duidelijk naar voren kwam.

Wilders had de vraag "Waarom is het een probleem dat meer dan 51% allochtoon is" anderzijds wel kunnen beantwoorden. Hij had het kunnen hebben over de nefaste gevolgen van een gebrek aan spreiding, over de gettovorming, over het gebrek aan diversiteit in de steden wanneer alleen kleurlingen en immigranten overblijven, over de verpaupering, criminaliteit en de werkloosheid. Maar ik denk dat hij vooral verder wilde met de rest van zijn toespraak, en geen tijd meer wilde besteden aan Pechtold, wat natuurlijk ook zijn vrije keuze is.
Dan had hij dat moeten doen, maar dan had hij wel met duidelijke cijfers aan moeten komen. Want alleen met een mening komen we natuurlijk niet zo ver.

Zoals ik hierboven aangaf, wilde Wilders waarschijnlijk liever zijn toespraak afmaken, gezien het gebrek aan tijd. Je kan ervoor kiezen om iemand duidelijk en uitgebreid te beantwoorden, maar het zal voor hem meer opbrengen om verder te gaan met zijn tekst voor de camera.
Hij zei daarna nog 3 zinnen, die ook weinig inhoude bevatte (beetje gewauwel over Jan en Yolanthe). Dan had hij beter duidelijk antwoord kunnen geven, dan was hij ongetwijfeld sterker over gekomen.

Je gelooft toch niet dat er 1 politicus bestaat die iets niet doet uit eigen belang?
Er zijn nog mensen die geloven in het politieke systeem hoor. Ik zie niet in waarom ik niet mag vertrouwen op politicus. Als ik dat niet zou doen dan zou het ook weinig nut hebben om er hier over te discussiëren.

Dat is 1 manier om het te bekijken. Een andere zou kunnen zijn dat de man gewoon weinig interessante dingen te vertellen heeft, hence zijn lage scores in peilingen.
Ten eerste scoort hij niet laag in de peilingen.
Ten tweede heeft hij natuurlijk wel iets interessants te vertellen, maar voor de marginale leiding van GS en dumpert is het niet interessant genoeg. Rellen levert nou eenmaal meer op dan het inhoudelijke debat.

Ik vind de manier waarop die man zijn partij leidt ook niet goed. Het is natuurlijk wel heel efficiënt want hij heeft de touwtjes goed in handen. Zijn partij indeling laat toe dat er een heel duidelijke boodschap bij het publiek komt (het lijkt een beetje op het Amerikaanse principe, één kandidaat, één duidelijk programma). Het is ook niet tegen de wet dus je kan er verder weinig over zeggen.
Dat klopt. maar erg democratisch is het ook niet.
In een dictatuur heb je ook een duidelijke eenlijnige boodschap, maar of we daar nou zo blij mee moeten zijn.

In elk geval zit er in elke boodschap een kern van waarheid, zo ook bij de PVV.
Tuurlijk. Het gaat er om hoe je met die waarheid omgaat.

Laatst bewerkt:
uit pim fortuin mond kwam nog wel een wat nuttigs uit maar wilders mag van mij in hongarije de politiek in (komt zijn vrouw vandaan)en al de reacties van terug naar eigen land enz. laat weer eens zien hoe bang en wanhopig de gemiddelde wilders stemmer is hier in nl. lekker achter de pc een grote mond maar bij je buitenlandse vrienden leuk en aardig doen.

uit pim fortuin mond kwam nog wel een wat nuttigs uit maar wilders mag van mij in hongarije de politiek in (komt zijn vrouw vandaan)en al de reacties van terug naar eigen land enz. laat weer eens zien hoe bang en wanhopig de gemiddelde wilders stemmer is hier in nl. lekker achter de pc een grote mond maar bij je buitenlandse vrienden leuk en aardig doen.

Je hebt er een hekel aan dat hij (volgens jou) vindt dat mensen terug naar hun eigen land wil sturen. Vervolgens verkondig je dat hij maar terug moet naar zijn eigen land:rolleyes:

Je insinueerd de ''gemiddelde Wilders stemmer'' te kennen, well, enlighten me:rolleyes:

Vervolgens stel je dat hij (de Wilders stemmer) bang en wanhopig is, wat een kennis :rolleyes:

Tot slot trek je de coclusie dat hij (de Wilders stemmer) vanachter de computer een grote mond heeft maar in het dagelijks leven vriendelijk is tegen mensen met een andere afkomst. Definieer de wilders stemmer is duidelijk???

-1 kansloze post!

Definieer de wilders stemmer is duidelijk???

Op het internet lijkt het in ieder geval zo te zijn dat een gemiddelde Wilders stemmer nogal moeite heeft met de Nederlandse taal en geen flauw idee lijkt te hebben van de eigen cultuur ook al beroepen ze zich hier veelal op.

Ik kan zo wel een tijdje doorgaan, zo wilde ik nog wat zeggen over de versimplificatie van het maatschappelijk beeld in links - rechts tegenstellingen zonder enige nuance maar ik ga een terrasje pakken.

Op het internet lijkt het in ieder geval zo te zijn dat een gemiddelde Wilders stemmer nogal moeite heeft met de Nederlandse taal en geen flauw idee lijkt te hebben van de eigen cultuur ook al beroepen ze zich hier veelal op.

Ik kan zo wel een tijdje doorgaan, zo wilde ik nog wat zeggen over de versimplificatie van het maatschappelijk beeld in links - rechts tegenstellingen zonder enige nuance maar ik ga een terrasje pakken.
akkoord veel plezier op het terras

Stop de islamisering! Omarm des juifs! Aldus, haatzaaier Geert.

idd, hij wilt gewoon islamisering. aan zijn avatar te zien is het een rapper, verklaard een hoop.

Ik ga WEER op hem stemmen en nee ben geen rascist maar leef in Amsterdam en is gewoon bizar wat hier allemaal mag. Schapen die op balkons worden geslacht op elke hoek een moskee. Overal arabisce winkels. Zelf de cassieres bij Albert heijn communiceren arabisch met elkaar.

Oprotten dat kan niet.

Worden er serieus schapen op het balkon geslacht ?:eek: Dat heb ik nog niet gezien of gehoord .

Terug
Naar boven