Fitness Seller

Geert spreekt !

Studies hebben bewezen dat langer durende gevangenisstraffen geven haast geen extra voordeel opleverd, maar diezelfde studies hebben wel aangetoond dat de pakkans heel belangrijk is en vooral dat je gestrafd wordt en dat het met een gepaste straf gebeurd. Hier en daar mag er in elk geval strenger en vaker opgetreden worden.

Als je tegen criminaliteit bent probeer je dat probleem op te lossen op welke manier dan ook, maar die linkse praatjes hebben ons nog geen stap de goede richting ingezet.

Als je als kamerlid minimale straffen invoerd die hoog liggen mag je van mij zeggen dat je tegen criminaliteit bent, maar niet met deze lachwekkende straffen...
Ja, inderdaad. Je bent alleen maar tegen criminaliteit als je mensen jarenlang het gevang in wil stoppen. En alle allochtone criminelen het land uit wilt schoppen.
Want anders ben je gewoon een mafiamaatje.

Zie je zelf nou niet in hoe kortzichtig je bent? Of doe je het gewoon expres om een useless discussie op gang te brengen.

Studies hebben bewezen dat langer durende gevangenisstraffen geven haast geen extra voordeel opleverd, maar diezelfde studies hebben wel aangetoond dat de pakkans heel belangrijk is en vooral dat je gestrafd wordt en dat het met een gepaste straf gebeurd. Hier en daar mag er in elk geval strenger en vaker opgetreden worden.

Dat zou inderdaad wel mogen. En dat gaat ook wel gebeuren denk ik. Iedereen vindt het belachelijk dat er voor een verkrachting taakstraffen worden uitgedeeld bijvoorbeeld (weet niet of het voorbeeld klopt, maar you get the point).

Wilders had de vraag "Waarom is het een probleem dat meer dan 51% allochtoon is" anderzijds wel kunnen beantwoorden. Hij had het kunnen hebben over de nefaste gevolgen van een gebrek aan spreiding, over de gettovorming, over het gebrek aan diversiteit in de steden wanneer alleen kleurlingen en immigranten overblijven, over de verpaupering, criminaliteit en de werkloosheid. Maar ik denk dat hij vooral verder wilde met de rest van zijn toespraak, en geen tijd meer wilde besteden aan Pechtold, wat natuurlijk ook zijn vrije keuze is.

Dat zijn consequenties van slecht beleid en niet van 51% allochtonen. Het natwoord waarom een multi culturele samenleving slecht is...en waarom het slecht is dat er 51% buitenlanders in je land wonen en de Nederlandse nationaliteit willen overnemen is dan nog steeds niet beantwoord.

Maar jongens, Wilders is gewoon zo'n clown. Die gast is zo dom. Ik ben eens met een vriend meegegaan naar zo'n besloten bijeenkomst, het volk waar daar komt is echt een grap, op het zwakzinnige af. Met het redenatieniveau van een twaalfjarige. Simplistische drogredenen voeren de boventoon. De PVV heeft wel enkele standpunten waar ik het mee eens ben maar kan iemand me aub een interview of gesprek linken waarin Geert Wilders nog enigszins intelligent overkomt en niet telkens in herhaling valt? Marky had het over de NVU, hun ideeën staan me regelrecht tegen maar Constant Kuster is tenminste nog een goede redenaar.

:roflol: :roflol: :roflol:

wilders heeft een verse kapsel mang

Wilders is toch die gast met peroxidekapsel?
Die niemand toelaat in zijn partij;
Die openlijk roept om Marokanen dood te schieten;
Die massamoord verheerlijkt;
En die verkrachte vrouwen de schuld geeft?

???

je want lange gevangenis straffen, lossen het probleem van de criminaliteit op.:rolleyes:

misschien kunnen we exclusief voor onze moslim-medemens de sharia hier toepassen en netjes hun handen amputeren, of ze gewoon ophangen
iedereen blij, geniaal ik mail het idee gelijk naar geert

als het geen verschil maakt of iemand lang of kort vastzit, dan zou ik ze toch langer vastzetten, want dan zijn ze langer van de straat en is het in de samenleving dus een stuk veiliger

als het geen verschil maakt of iemand lang of kort vastzit, dan zou ik ze toch langer vastzetten, want dan zijn ze langer van de straat en is het in de samenleving dus een stuk veiliger
Als het echt gaat over gevaarlijke mensen dan geef ik je gelijk. Als het gaat over mensen die in principe geen groot gevaar vormen, dan is het belangrijker dat ze zo snel mogelijk weer actief deelnemen aan die samenleving.

Dat zijn consequenties van slecht beleid en niet van 51% allochtonen. Het natwoord waarom een multi culturele samenleving slecht is...en waarom het slecht is dat er 51% buitenlanders in je land wonen en de Nederlandse nationaliteit willen overnemen is dan nog steeds niet beantwoord.
De consequentie van slecht beleid is dat er in een beperkt gebied een meerderheid aan eerder kansloze personen (in dit geval illegalen, kansarme allochtonen) ontstaat, en dat heeft tot gevolg dat er andere negatieve gevolgen ontstaan. Dat staat gewoon allemaal met elkaar in verband. Uiteindelijk komt het allemaal terug bij slecht beleid, maar een meerderheid aan allochtonen in de steden is niet gezond voor die stad, dat is gewoon een feitelijke vaststelling waar je niet naast kan kijken. Mensen die dit gaan ontkennen zijn gewoon wereldvreemd vrees ik. De voorstanders van de multiculturele samenleving hebben in het verleden de fout gemaakt om te denken dat je op bepaalde plaatsen grote concentraties allochtonen kan hebben, zonder dat hier nadelen aan verbonden zijn. Om een samenlevingsmodel als deze te doen slagen is een zorgvuldig beleid net hard nodig. Spreiding van mensen van verschillende afkomst vormt daarbij een belangrijk onderdeel.

Als het echt gaat over gevaarlijke mensen dan geef ik je gelijk. Als het gaat over mensen die in principe geen groot gevaar vormen, dan is het belangrijker dat ze zo snel mogelijk weer actief deelnemen aan die samenleving.

Inderdaad!
Bij mensen waarbij de kans op recidieven groter is moeten imo langer vast gezet worden (weet niet of dit al gebeurd).
Mensen met ernstige misdrijven moeten ook langer vastgezet worden (dit gebeurd natuurlijk wel al).

Ik ben van mening dat Pechtold in dit stuk discussie een punt heeft. Wilders vind ik in dit stuk debat niet erg sterk en geeft niet de juiste argumenten. Daarintegen heeft Wilders het naar mijn idee bij het goede eind dat het gros van de autochtone Nederlanders erop tegen is dat de grote steden worden bevolkt door veelal Marokkanen, Turken, Antilianen etc. Het gaat niet zozeer om de criminele activiteiten (indien die plaatsvinden) maar eerder om het verschil in cultuur en leefgewoonte.

Ik neem in dit geval een voorbeeld van enkele familieleden (Amsterdam-Oost) die zijn verhuisd omdat buurt enorm achteruit ging na de komst van vooral marokkanen. Criminaliteit steeg en sfeer en communicatie met de buurtbewoners ging vrijwel niet tot erg slecht. In 20 jaar veranderde de buurt van +/- 10% allochtoon, naar 95%.
En zo zijn er veel meer voorbeelden te noemen. Ik kan mij goed indenken dat wanneer andere culturen de buurt sterk beïnvloeden, je er voor kiest om elders te gaan wonen.
Het is de cultuur die haaks staat op die van de gemiddelde Nederlander.

???

Vervelend voor de persoon in kwestie, maar je bent wel erg kortzichtig als je als vrouw zijnde denkt dat een blonde westerse vrouw zonder enige risico's een mooie reportage kan doen.

Je weet dat je je zult gaan bevinden in een cultuur die nauwelijks tot geen waarde hecht aan de mening van een vrouw. Ze zijn daar oppermachtig, Het recht word zelf bepaald door de Taliban en niemand die je komt helpen. Ik weet niet of het waar is of zij de daad heeft goedgekeurd, dat terzijde, maar slim is het niet.

Wilders is toch die gast met peroxidekapsel?
Die niemand toelaat in zijn partij;
Die openlijk roept om Marokanen dood te schieten;
Die massamoord verheerlijkt;

???
nee dat is hem niet, die man die jij bedoelt is al jaren dood

zow ik heb net ff op geert wilders van de pvv gestemd waarom? gewoon omdat het kan ik vind het gewoon een sympatieke vent en ik vind zn kapsel wel vers weetje en zijn toespraken vind ik altijd leuk om naar de luisteren enzo jeweettoch gaan jullie vandaag nog stemmen?

zow ik heb net ff op geert wilders van de pvv gestemd waarom? gewoon omdat het kan ik vind het gewoon een sympatieke vent en ik vind zn kapsel wel vers weetje en zijn toespraken vind ik altijd leuk om naar de luisteren enzo jeweettoch gaan jullie vandaag nog stemmen?

Heb net GroenLinks gestemd.

Maar WTF man, ik moest met de hand stemmen. Ook de eerste keer van mn leven.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven