partysander
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
partysander zei:

RubenSossa zei:denk ook dat ik voor Verdonk ga, VVD.
Vind haar absoluut een goede minister, die oprecht, zakelijk en intelligent is! Vind haar acties ook altijd erg rechtvaardig!

ik ben bang dat Geert Wilders een eigen elite creeert met zijn ideeen. Ik vind hem veel te rechts. Hoewel hij wel één van de weinige is die zijn bek open doet over de mislukte multiculturele samenleving en dat ook volhoudt als ze hem bedreigen. Maar ik ga zeker niet op hem stemmen.XLarge zei:
Lauw zei:ik ben bang dat Geert Wilders een eigen elite creeert met zijn ideeen. Ik vind hem veel te rechts. Hoewel hij wel één van de weinige is die zijn bek open doet over de mislukte multiculturele samenleving en dat ook volhoudt als ze hem bedreigen. Maar ik ga zeker niet op hem stemmen.
En dat komt ook omdat ik dat kapsel niet kan uitstaan! Hoeveel haarlak zit daar in? Vind je het gek dat zo'n man niet bij groenlinks zit, zijn kapsel is voor 50% verantwoordelijk voor het gat in de ozonlaag.[/quote]
omfgkarma
![]()
klusmier zei:iedereen moet Nederlands praten in het openbaar, maar zij vindt het geoorloofd om Surinaams te blijven praten met haar vriendin op straat??
klusmier zei:WTF!!
die b*ch moet zichzelf terugsturen naar haar vaderland Suriname![]()

RubenSossa zei:doe eens rustig kerel. met schreeuwen kom je nergens.![]()

klusmier zei:ik weet het, maar mijn vrouw is een hoog opgeleide Antiliaanse..............
Zelda zei:

Vergis je daar niet in.zeekip zei:Laat geert groot worden. Hopelijk zien mensen dan pas in dat hij niks kan waar maken.
Dat is ook een reden waarom ik het jammer vind dat die elitair snob pim is doodgeschoten.
Dus moslim en linkse extremisten: laat geert leven (heb alleen het idee dat deze groeperingen niet bij dbb zitten)
robocop zei:

RichardV zei:![]()
Haha jk klusje.
Ken wel meer hoog opgeleide antilianen, maar zit ook veel klootvolk tussen, en ook jij, Lieve Klus, moet dat beamen.![]()
Zelda zei:

D. zei:
Balboa18 zei: