Fitness Seller

Geert wilders: Aan de top of niet?

RubenSossa zei:
denk ook dat ik voor Verdonk ga, VVD.

Vind haar absoluut een goede minister, die oprecht, zakelijk en intelligent is! Vind haar acties ook altijd erg rechtvaardig!

rechtvaardig?

iedereen moet Nederlands praten in het openbaar, maar zij vindt het geoorloofd om Surinaams te blijven praten met haar vriendin op straat??

:eek: :mad:

XLarge zei:
Van die elite verklaar ik mij onafhankelijk.
ik ben bang dat Geert Wilders een eigen elite creeert met zijn ideeen. Ik vind hem veel te rechts. Hoewel hij wel één van de weinige is die zijn bek open doet over de mislukte multiculturele samenleving en dat ook volhoudt als ze hem bedreigen. Maar ik ga zeker niet op hem stemmen.
En dat komt ook omdat ik dat kapsel niet kan uitstaan! Hoeveel haarlak zit daar in? Vind je het gek dat zo'n man niet bij groenlinks zit, zijn kapsel is voor 50% verantwoordelijk voor het gat in de ozonlaag.

Laat geert groot worden. Hopelijk zien mensen dan pas in dat hij niks kan waar maken.

Dat is ook een reden waarom ik het jammer vind dat die elitair snob pim is doodgeschoten.
Dus moslim en linkse extremisten: laat geert leven (heb alleen het idee dat deze groeperingen niet bij dbb zitten)

Geert staat voor 100% achter zijn ideeen. Iets wat de andere partijen ook wel eens mogen doen. Die praten allemaal met de windrichting mee om zieltjes te winnen.

Geert heeft mijn stem niet, maar ik vind hem tenminste een man met ruggegraat. De rest verschuilt zich achter nietszeggende praatjes en het niet waarmaken van eerder gedane beloftes (GL, PvdA, VVD, CDA, enz.)

Als er een partij was die zo nationalistisch was dat het eigenlijk verboden had moeten worden, dan had ik daarop gestemd. Alleen al als proteststem tegen de gevestigde orde.

Stelletje nietsnutten!

Lauw zei:
ik ben bang dat Geert Wilders een eigen elite creeert met zijn ideeen. Ik vind hem veel te rechts. Hoewel hij wel één van de weinige is die zijn bek open doet over de mislukte multiculturele samenleving en dat ook volhoudt als ze hem bedreigen. Maar ik ga zeker niet op hem stemmen.
En dat komt ook omdat ik dat kapsel niet kan uitstaan! Hoeveel haarlak zit daar in? Vind je het gek dat zo'n man niet bij groenlinks zit, zijn kapsel is voor 50% verantwoordelijk voor het gat in de ozonlaag.[/quote]

omfg :roflol: karma :haha:

klusmier zei:
iedereen moet Nederlands praten in het openbaar, maar zij vindt het geoorloofd om Surinaams te blijven praten met haar vriendin op straat??

Met die beslissing was ik het idd niet eens met Verdonk.
Maar op hoofdpunten ben ik het zeker eens met haar beleid.

Bovendien zal je het nooit voor de volle 100% met iemand eens kunnen zijn. Ik ben van mening dat Verdonk's rechtlijnige optreden een pluspunt is in de politiek in het algemeen en in haar specifieke post in het bijzonder.

RubenSossa zei:
doe eens rustig kerel. met schreeuwen kom je nergens. ;)

ik weet het, maar mijn vrouw is een hoog opgeleide Antiliaanse..............en Verdonk heeft altijd haar woordje klaar zodra het om Antilianen gaat, dus ik voel me ook aangesproken!:mad:

dat verdonk mensen verplicht NL zou willen laten praten is onzin. dat Heeft ze nooit gezegd.

Zelf zal ik niet op wilders stemmen. Ik vind hem te radicaal. Moet je je is voorstellen dat hij minister president wordt. eerst hebben we balkenende gehad die er al belachelijk uitziet en dan zouden we nu wilders krijgen. Nou dan hoeven we ons niet meer buiten NL te vertonen zonder dat we ons kapot gaan schamen.

Ik ga denk ik of op de SP stemmen of op verdonk.

zeekip zei:
Laat geert groot worden. Hopelijk zien mensen dan pas in dat hij niks kan waar maken.

Dat is ook een reden waarom ik het jammer vind dat die elitair snob pim is doodgeschoten.
Dus moslim en linkse extremisten: laat geert leven (heb alleen het idee dat deze groeperingen niet bij dbb zitten)
Vergis je daar niet in.

waarom is pimmetje er gvd nie meer?:(

eenmanslegertje bereikt natuurlijk geen drol in de politek en bovendien wil hij geen concessies doen. einde verhaal

Terug
Naar boven