corazon
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maakt niet uit, zijn argumentatie slaat nergens op..Corazon zei:sagefrancis let maar niet op hem joh die gozer komt af en toe alleen op dbb om te rellen in samenleving en politiek.
StillStrong zei:Ja jouw argumentatie wel. Haha.
Het is typerend dat links altijd belastingen willen verhogen (feestje van geld uitdelen moet toch op 1 of andere manier ergens vandaan komen)
Het is ook typisch dat rechts die altijd wil verlagen (en ze hebben de argumenten er voor)
Dus ik ga niet in die oneindige discussie, uiteindelijk graven jullie je eigen kuil wel let op mijn woorden. Je denkt nu misschien wel wat een goede samenleving: ondernemers en hard werkende mensen laten betalen voor de "arme sukkelaars" (lees: profiteurs) iedereen gelijk, het Robin Hood verhaal whatever. Maar mensen zijn niet gek. Ooit zal je wel tegen de lamp lopen trust me. Alleen jammer dat het tegen die tijd te laat zal zijn...
klempic zei:eenmanslegertje bereikt natuurlijk geen drol in de politek en bovendien wil hij geen concessies doen. einde verhaal
heb je nog te goed van me.De hele basis van politiek(als je democratie er ook bij betrekt) is gebaseerd op zieltjes winnen. Wat doet Wilders met zijn spotprenten dan? Heeft niets met politiek te maken, pure provocatie. Het is dan wel cool dat hij 100% achter zijn ideeen staat maar kan hij het waarmaken?Jordees zei:Geert staat voor 100% achter zijn ideeen. Iets wat de andere partijen ook wel eens mogen doen. Die praten allemaal met de windrichting mee om zieltjes te winnen.
Geert heeft mijn stem niet, maar ik vind hem tenminste een man met ruggegraat. De rest verschuilt zich achter nietszeggende praatjes en het niet waarmaken van eerder gedane beloftes (GL, PvdA, VVD, CDA, enz.)
Als er een partij was die zo nationalistisch was dat het eigenlijk verboden had moeten worden, dan had ik daarop gestemd. Alleen al als proteststem tegen de gevestigde orde.
Stelletje nietsnutten!

LvH zei:....
Geert Wilders is juist iemand die zijn mening geeft en wel goede en heldere standpunten inneemt, en daardoor zelfs zijn leven op het spel zet
.....
ik vind dat Wilders gelijk heeft............het is al zolang de softe kant opgegaan, dat je idd op een normale manier de wet niet meer kunt uitvoeren!
ja=ja, nee=nee![]()
klusmier zei:ik vind dat Wilders gelijk heeft............het is al zolang de softe kant opgegaan, dat je idd op een normale manier de wet niet meer kunt uitvoeren!
ja=ja, nee=nee![]()
digger zei:Dat is leuk, maar ik zie deze standpunten nog niet doorgevoerd worden. Daarom vind ik het slecht: het is niet haalbaar. Het enige wat hij ermee bereikt is gevoelens van onverdraagzaamheid aanwakkeren, met uitspraken als: 'In verband met het aan onze cultuur vreemde en a-democratische karakter van de islam....'
denk er maar eens over na!klusmier zei:het is niet haalbaar als je zo soft blijft denken; er moeten nu rigoreuze maatregelen genomen worden voordat het echt uit de hand gaat lopen !
digger zei:Dit is een mooie drogreden.
En je bewijst mijn punt: de punten over allochtonen pik je eruit en bestemplet dit als goed, want rigoreus, terwijl je de andere punten die imo volslagen onhaalbaar zijn negeert.
Wilders krijgt zo wat stemmen van mensen die onverdraagzaam tov allochtonen zijn. Dan blijkt dat er niemand met Wilders wil regeren vanwege de andere standpunten en dan zijn die stemmen weggegooid.....

SageFrancis zei:HEHE eindelijk iemand die het snapt, gast jij verdient karma!

klusmier zei:en zo gaat dit land ten onder aan mensen die het beter denken te weten, maar niet willen beseffen dat de volgende moslim generatie weleens in de politiek kan zitten.............![]()
en waar blijf je dan met je vrijheid van eigen mening ?![]()

Ik wil jou wel zien als je niet gelijk behandelt wordt. Als je recht opeen uitkering hebt, maar het niet krijgt omdat je een man bent, of een vrouw.LvH zei:Al die taboes van de linkse kerk moeten een keer doorbroken worden, zoals artikel 1 van de grondwet. Pim Fortuyn had het er 4 jaar geleden ook al over om deze artikel af te schaffen, maar werd verketterd door (extreem-)links.
SageFrancis zei:Ik wil jou wel zien als je niet gelijk behandelt wordt. Als je recht opeen uitkering hebt, maar het niet krijgt omdat je een man bent, of een vrouw.
Grondwet regel 1 gaat verder dan je denkt. Deep ish bro!