XXL Nutrition

Geert wilders: Aan de top of niet?

geef hem een kans.. erger dan dit harry potter goes banana-republiek cabinet kan het toch niet worden!

tijd dat we dat gaan invoeren:D

leve de Republiek! :D

@ Corazon: whahaha :D :whip:

RubenSossa zei:
denk ook dat ik voor Verdonk ga, VVD.

Vind haar absoluut een goede minister, die oprecht, zakelijk en intelligent is! Vind haar acties ook altijd erg rechtvaardig!

want jij waardeerd een minister wanneer deze liegt?

ze is dus niet oprecht, niet zakelijk en zeker niet intelligent..

en dat jij haar acties rechtvaardig vindt dat zegt een hoop over jou..

RvR zei:
want jij waardeerd een minister wanneer deze liegt?

ze is dus niet oprecht, niet zakelijk en zeker niet intelligent..

en dat jij haar acties rechtvaardig vindt dat zegt een hoop over jou..

ministers en liegen..das dubbelop

Kom op zeg mensen, iemand die een fles shampoo en een fles bleekwater niet uit elkaar kan houden neem je toch niet serieus???

Ik heb veel liever Geert Wilders als premier dan de o zo populaire Wouter Bos. Misschien dat ik volgend jaar op hem stem. Met de gemeenteraad heb ik CDA gestemd, dus dat zou volgend jaar ook nog kunnen. LPF en VVD kan ook. Al is het maar om geen linkse coalitie in dit land te krijgen.

Pas op met Geert Wilders; die is niet zo leuk...

Hij laat zich in Amerika inspireren door neo-conservatieve denktanks.... Die zijn al helemaal niet leuk. Net zoiets als extreme Moslims alleen dan Christelijk....

Verder hebben die figuren ook bepaalde ideen over drugs- en dopinggebruik (en de daaraan geralateerde criminaliteit), dus ik begrijp niet waarom mensen op dit forum daar warm van lopen.

Verder is hij voor inperking van de privacy (de overheid weet steeds meer van haar burgers = afhankelijke burgerij) en noemt zijn partijprogramma vervolgens "onafhankelijkheidsverklaring" Huh?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

bigtony zei:
Pas op met Geert Wilders; die is niet zo leuk...

Hij laat zich in Amerika inspireren door neo-conservatieve denktanks.... Die zijn al helemaal niet leuk. Net zoiets als extreme Moslims alleen dan Christelijk....

Verder hebben die figuren ook bepaalde ideen over drugs- en dopinggebruik (en de daaraan geralateerde criminaliteit), dus ik begrijp niet waarom mensen op dit forum daar warm van lopen.

Verder is hij voor inperking van de privacy (de overheid weet steeds meer van haar burgers = afhankelijke burgerij) en noemt zijn partijprogramma vervolgens "onafhankelijkheidsverklaring" Huh?

:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes:

Elk voordeel heeft zen nadeel maar het is natuurlijk ook niet de bedoeling dat we een overschot aan moslims in de 2de kamer hebben of iets in die trend.

CRUNC zei:
Kom op zeg mensen, iemand die een fles shampoo en een fles bleekwater niet uit elkaar kan houden neem je toch niet serieus???
:roflol:

Als er maar geen Christen-democraten en mensen die alleen maar provoceren in de politiek komen, dan vind ik het wel best.

Wilders moet iets aan zijn kapsel doen. Dan wordt ie waarschijnlijk niet meer zo vaak bedreigd. Hij denkt dat ie bedreigd wordt door zijn opvattingen, maar het ligt gewoon aan zijn haar!

boerenkool zei:
Wilders moet iets aan zijn kapsel doen. Dan wordt ie waarschijnlijk niet meer zo vaak bedreigd. Hij denkt dat ie bedreigd wordt door zijn opvattingen, maar het ligt gewoon aan zijn haar!

haha ja hij wilde gewoon zijn zogenaamde ' ubermensch' kapsel laten showen. maar in plaats daarvan wordt ie alleen maar bedreigd.

Wilders is een mong**l, belastingen verlagen, en dan? Hoe moet nederland dan aan haar geld komen?

SageFrancis zei:
Wilders is een mong**l, belastingen verlagen, en dan? Hoe moet nederland dan aan haar geld komen?
1. Illegalen en zogenaamde asielzoekers (gelukzoekers) buitengooien. Criminele allochtonen die recidiveren erbij.

2. Stoppen met iedereen zomaar standaard uitkeringen te geven, niet elke idioot die nooit in zijn/haar leven gewerkt heeft standaard vet pensioen geven (zie je in geen ENKEL land in de wereld, zelfs niet in luilekker/apenland België.)

3. Zorgen voor meer werkgelegenheid, harder aanpakken criminaliteit, werklozen verplichten om te werken ipv belonen om het niet te doen.

Genoeg voor je? PvdA napratertje

StillStrong zei:
1. Illegalen en zogenaamde asielzoekers (gelukzoekers) buitengooien. Criminele allochtonen die recidiveren erbij.

2. Stoppen met iedereen zomaar standaard uitkeringen te geven, niet elke idioot die nooit in zijn/haar leven gewerkt heeft standaard vet pensioen geven (zie je in geen ENKEL land in de wereld, zelfs niet in luilekker/apenland België.)

3. Zorgen voor meer werkgelegenheid, harder aanpakken criminaliteit, werklozen verplichten om te werken ipv belonen om het niet te doen.

Genoeg voor je? PvdA napratertje

Pwooo wat een vijandigheid, ok omdat je me nu pvda napratertje noemt ga ik op wilders stemmen.

1. Vergrijzing komt eraan, dus hoe wil jij werkgelegenheid gaan creeeren zonder dat je er mensen voor hebt?
- Criminele nederlanders ook het land uitsturen(wat een dom argument om criminele allochtonen het land uit te zetten, ze hebben een nederlandspaspoort gaat dus NEVER lukken, snap je NEVER?? nooit, niet never never never no chance kan niet gaat niet zal niet mag niet! Staat in de wet, ze hebben immers een nederlands nationaliteit!) Als we het hebben over mensen zonder nl nationaliteit en die crimineel zijn, ja dat mag wel, en dat keur ik dan ook goed.

2. Belasting verlagen, en dan leven als een koning? En over 4 jaar weer moeten bezuinigen? Waar moeten de inkomsten vandaan komen.

3. Criminaliteit harder aanpakken :thumbup: , werklozen zijn verschillende groepen, mensen die daadwerkelijk ziek zijn en jeugdigen die een uitkering hebben omdat ze niet willenwerken en zich voordoen als ziek zijnde. Daarnaast heb je ook nog mensen met psychische ziekten.

Genoeg, wildersfundamentalist? :rolleyes:
Wilders wordt het toch niet, kan ik je nu al zeggen.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven