Fitness Seller

Nieuws Gekleurde man slaat meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
hahahahaaha dit is echt te grappig voor woorden. Een n*ger flikt zoiets en toch weten leden hier het voor elkaar te krijgen om indirect de schuld in de schoenen van een marokkaan te schuiven. Lachwekkend! Trieste gasten.
Ja, want hij was serieus. :rolleyes:

Dat de post nog niet verwijderd is door een ene mod:D.

Misschien omdat je gekleurde gebruikt inplaats van marokaan of n*ger:D.

Maar tis helaas weer triest. Hoop dat die lui eens beginnen te begrijpen dat ze zich hier moeten aanpassen.

hahahahaaha dit is echt te grappig voor woorden. Een n*ger flikt zoiets en toch weten leden hier het voor elkaar te krijgen om indirect de schuld in de schoenen van een marokkaan te schuiven. Lachwekkend! Trieste gasten.

Omdat marokkanen dat ook altijd doen, deze jongens hebben het van de marokkanen geleerd. Know your history

sarcastisch bedoeld misschien ?

Het zijn n*gers en geen marokkanen. Je hebt het filmpje niet eens bekenen. Typisch een geval van een meeloper die niet eens weet waar het over gaat.
Kerel, hoe dom ben je?

AACCEE zegt "Altijd weer die Marokkanen". Jij begint met "grappig hoe het altijd in de schoenen van Marokkanen wordt geschoven". En dan zeg ik "Ja, want hij was serieus" ... en met "hij" bedoel ik dan AACCEE als je dat niet door had..

Maarja, nutteloze discussie weer. ;)

Hou die zinloze opmerkingen over marokkanen dan voor je. Actie, reactie, begrijp je

Iedereen die dit goedpraat hoop ik dat het gebeurt met een vriendin/zus/moeder.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven