- Waardering
- 1.066
Quote me maar ergens waar ik een zinloze opmerking maak over marokkanen hier.Hou die zinloze opmerkingen over marokkanen dan voor je. Actie, reactie, begrijp je
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Quote me maar ergens waar ik een zinloze opmerking maak over marokkanen hier.Hou die zinloze opmerkingen over marokkanen dan voor je. Actie, reactie, begrijp je
Hou die zinloze opmerkingen over marokkanen dan voor je. Actie, reactie, begrijp je
Dat de post nog niet verwijderd is door een ene mod.
Misschien omdat je gekleurde gebruikt inplaats van marokaan of n*ger.
Maar tis helaas weer triest. Hoop dat die lui eens beginnen te begrijpen dat ze zich hier moeten aanpassen.
Dit filmpje is opgenomen in Parijs in een voorstad.
Bron: nu.nl

vuile rascistJa dat zijn de enigste 2 wil je zeggen. Doen die aapjes ook in Nederland hoor

Mensen met een iq <80 kun je niets bijbrengen. Daarom zal het ook nooit iets worden met het gros van de n*gers/Marokkanen.
Weetje wat het grappigste van allemaal is. Dat leden zonder pics hier op het forum de grootste bek hebben en leden met pics met een getraind fysiek zich gewoon normaal gedragen. Zegt voor mij al genoeg. Veel plezier in dit zinloze topic nerds.

Weetje wat het grappigste van allemaal is. Dat leden zonder pics hier op het forum de grootste bek hebben en leden met pics met een getraind fysiek zich gewoon normaal gedragen. Zegt voor mij al genoeg. Veel plezier in dit zinloze topic nerds.
Leeftijd: 20
Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14%
als je naar deze man luisterd weet je wat er aan de hand is in NL
http://www.youtube.com/watch?v=tIMwJCAlXe0