XXL Nutrition

Nieuws Gekleurde man slaat meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat de post nog niet verwijderd is door een ene mod:D.

Misschien omdat je gekleurde gebruikt inplaats van marokaan of n*ger:D.

Maar tis helaas weer triest. Hoop dat die lui eens beginnen te begrijpen dat ze zich hier moeten aanpassen.

Dit filmpje is opgenomen in Parijs in een voorstad.
Bron: nu.nl

:roflol: @ deze discussie.. Wat voelt men zich hier toch weer aangevallen, te triest.. :o

Kansloze actie op het filmpje natuurlijk, maarja Parijs.. Was dat ook niet die stad waar ze die gast in de bus in elkaar trapte?

Mensen met een iq <80 kun je niets bijbrengen. Daarom zal het ook nooit iets worden met het gros van de n*gers/Marokkanen.

Is it any wonder there's racism? :)

Mensen met een iq <80 kun je niets bijbrengen. Daarom zal het ook nooit iets worden met het gros van de n*gers/Marokkanen.

Leeftijd: 20
Geslacht: M
Stats: 1m97 108kg 14%

Demotivational-pictures-internet_Tough_Guys.jpg

Weetje wat het grappigste van allemaal is. Dat leden zonder pics hier op het forum de grootste bek hebben en leden met pics met een getraind fysiek zich gewoon normaal gedragen. Zegt voor mij al genoeg. Veel plezier in dit zinloze topic nerds.

het correcte woord is een 'aap' geen 'zwarte man'.

Weetje wat het grappigste van allemaal is. Dat leden zonder pics hier op het forum de grootste bek hebben en leden met pics met een getraind fysiek zich gewoon normaal gedragen. Zegt voor mij al genoeg. Veel plezier in dit zinloze topic nerds.

:orly:

EDIT: Heb hier en daar wat karmawaardige posts gespot, wat een heerlijk topic dit!

Laatst bewerkt:

Iemand met een getraind lichaam mag geen grote bek geven? En andersom? Mwwaah verklaard misschien wel het gedrag van de mocro's

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven