AndroidHealthClinic

Nieuws Gekleurde man slaat meisje

Status
Niet open voor verdere reacties.
hij heeft gewoon gelijk... ja toch of niet ?:D:D

mensen worden hier helemaal gek..

maar laten we eerlijk weze dit meisje vroeg erom en verdiende het

De enige die het verdient ben jij, internetheldje. Hoeveel karma heb je al gescoord :gay:

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Klopt het dat Marokkaanse meisjes vaak anaal doen?

Klopt het dat een groot aantal van de nederlandse meiden worden gedoet door marokkanen? Dat verklaard je racistische opmerkingen en met deze harde feiten sluit ik af. Toedels!

Laatst bewerkt:
De enige die het verdient ben jij, internetheldje. Hoeveel karma heb je al gescoord :gay:

---------- Toegevoegd om 22:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:00 ----------

Klopt het dat een groot aantal van de nederlandse meiden worden gedoet door marokkanen? Dat verklaard je racistische opmerkingen
:roflol: Als je die pauperwijfen bedoelt die niet beter weten, dan kan ik je geen ongelijk geven.

Laatst bewerkt:

Klopt het dat een groot aantal van de nederlandse meiden worden gedoet door marokkanen? Dat verklaard je racistische opmerkingen

Ja godverredomme marokkanen sletjes. Echt waar als mijn vriendin of ex zelfs met een marokkaan zou gaan. Snij d'r strot open.

Nador je zoekt het toch zelf op hoor.
Maar blijkbaar vind je het best, anders zou je het niet constant doen.

Weer een hoop te zielige posts hier.

Klopt het dat een groot aantal van de nederlandse meiden worden gedoet door marokkanen? Dat verklaard je racistische opmerkingen en met deze harde feiten sluit ik af. Toedels!

Ja vooral. Marokkanen staan bekend om hun grote aantrek bij de blanke vrouwen. :eyes:

Ja godverredomme marokkanen sletjes. Echt waar als mijn vriendin of ex zelfs met een marokkaan zou gaan. Snij d'r strot open.

zonder dat je t weet heeft je (internet) vriendin al 30 besneden Marokkaanse lullen afgewerkt. :roflol::roflol::roflol:

Wanneer krijgt MocroMontana een ban?

Dat ze zulk gedrag vertonen is als 1 kenmerk van hun beperkte cognitieve en sociale capaciteiten. Dat ze het dan ook nog op internet pleuren maakt de bevestiging. Gelukkig maar want hopelijk kunnen deze gastjes heel snel opgepakt worden en voor een jaartje of wat in een strafkamp wat stenen gaan sjouwen.

HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP HAP

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

lekker rellen op maandagavond :popcorn:

Dat ze zulk gedrag vertonen is als 1 kenmerk van hun beperkte cognitieve en sociale capaciteiten. Dat ze het dan ook nog op internet pleuren maakt de bevestiging. Gelukkig maar want hopelijk kunnen deze gastjes heel snel opgepakt worden en voor een jaartje of wat in een strafkamp wat stenen gaan sjouwen.

ik ben zelf ook een grote voorstander van strafkampen. goed van je dat je het aankaart in een topic dat gaat over een man die een meisje een klap verkoopt. :thumbs:

AmericanHistX.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven