XXL Nutrition

Gemeenteraadsverkiezingen

Volgens mij is het pas echt hard bergafwaarts gegaan toen vrouwen mochten stemmen.

• Topic Starter Topic Starter
Van Rey 4 president :cheer:

Wat zal Eric nijdig zijn als blijkt dat de PVV gruwelijk wint in zijn stad.

CU/SGP weer de winnaar in deze gemeente.

Het zal toch potverdomme weer eens niet waar zijn.

Wat zal Eric nijdig zijn als blijkt dat de PVV gruwelijk wint in zijn stad.

Boeit me geen reet. Logisch gevolg van een stad waar de tweedeling tussen arm en rijk het grootst is van alle grote steden in Nederland.

Dat ze maar blij zijn met volk dat termen uitkraamt als ''als ze bij ons komen wonen slaan we ze de straat wel uit'. Zelf paar weken terug aangehoord toen ik PVV stemvolk (op een scootmobiel) hoorde praten tegen Machiel de Graaf die hier in de buurt aan campagne aan het voeren was.

Ik leef allang niet meer in de illusie dat ik met een democratie te maken heb, dus ik heb niet gestemd. Daarbij heb ik een dusdanig trauma van Aleid W opgelopen dat ik zenuwtrekjes krijg van alles wat met raadsleden en gemeenten te maken heeft.
Ik heb voor het eerst ook geen spijt van het niet stemmen, want ik acht de meerderheid toch niet capabel genoeg om een weloverwogen stem uit te brengen.
Ondanks dat ik best sympathie kan opbrengen voor D66, zie ik hun mogelijke meerderheid in UT met lede ogen tegemoet.

Maar goed, ik lul maar wat, want ik heb natuurlijk geen verstand van politiek.

Niet gestemd omdat de gemeente waar ik woon me geen barst kan schelen. Vraag me ook af waar ze over moeten vergaderen terwijl hier helemaal niks is.

Mooi dat de islamitische partij in Rotterdam 2 zetels heeft behaald.

Schermafbeelding-2014-02-06-om-02.12.57-607x296.png

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

--------- Toegevoegd om 07:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 00:29 ----------

De Mos 3 zetels. Gun het hem wel. :)

In Den Haag is dat ? Ah hij heeft de PVV dwarsgezeten dan hehe.

Mooi dat de islamitische partij in Rotterdam 2 zetels heeft behaald.

http://www.nidarotterdam.nl/wp-cont...afbeelding-2014-02-06-om-02.12.57-607x296.png

---------- Toegevoegd om 07:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:43 ----------

In Den Haag is dat ? Ah hij heeft de PVV dwarsgezeten dan hehe.

Hij geeft nu al zijn stokpaardje het cultuurpaleis weg. Aan de reacties te zien in de media zijn zijn kiezers hem nu al zat.

Aangifte

Voorzitter Aissa Zanzen van het Samenwerkingsverband van Marokkaanse Nederlanders (SMN) gaat aangifte doen tegen PVV-leider Geert Wilders. Hij roept ook anderen op om dat te doen.

In het NOS Radio 1-journaal zei hij donderdag geschrokken te zijn van de uitspraken van Wilders woensdagavond.
Geschrokken ? Criminele Marokkanen uitzetten en remigratie op gang brengen en immigratie stoppen ?

Weet niet waar Aissa Zanzen zich de afgelopen 10 jaar heeft begeven.

Geschrokken ? Criminele Marokkanen uitzetten en remigratie op gang brengen en immigratie stoppen ?

Weet niet waar Aissa Zanzen zich de afgelopen 10 jaar heeft begeven.

Sorry hoor, maar ik vond het ook veel te ver gaan.

Willen we minder tuig in onze stad? -> Prima

Maar zeggen willen we minder mocro's? gaat gewoon te ver. Er zijn altijd nog meer mocro's die wel bijdragen aan de samenleving dan die dat niet doen.

CU, CDA en SGP bovenaan.
Tijd om te verhuizen

Terug
Naar boven