AndroidHealthClinic

generic s stanozolol 10mg/100tabs

Status
Niet open voor verdere reacties.

mpower

Novice
Waardering
0
ik wil graag weten als het wel klopt,
dat er wel echte gs stanozolol bestaat van 10mg/100tabs
een vriend van mij zegt van niet
op internet kon ik er ook niks over vinden

is er iemand die het wel weet

dit is het lotnummer
lot.55460 exp:03-2010

??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ??? ???
ik probeer morgen wel even een foto erbij te zetten!!!

MailMan zei:
Hi folks,

Heb ook 'n vraag over deze van GS.

Ik heb ook deze met lot.55460 en als ik er één inneem moet ik bijna constant geeuwen, het lijkt wel 'n slaappil. De goesting om te gaan trainen daalt tot nul. Laat staan als ik er drie p.d moet gaan in nemen. Meer mensen hier last van?

'n tijdje terug had ik met lot.685232 en daar had ik het niet van. Ik heb ze gekocht van 'n bekend persoon op internet. Zouden het neppers zijn?

Bedankt,

Willem

Er zijn nog steeds geen bewijzen dat er neppers van zijn dus je hebt gewoon de echte hoor.

ik heb vandaag precies dezelfde binnen gehad.
Ik begin maandag.

Wat een kleine potjes zeg!! Het is mn eerste kuurtje en ik dacht meteen wow dat daar 100 tabs in passen zeg haha.

Maargoed, zal wel goed zijn :P

@ Glenn GX: Neem je ze al?? Zoja werken ze beetje lekker??

Werkten ze lekker? Kwerd er 8 kg zwaarder van (droge massa), dus ja..:D

Oh en krachttoename was ook enorm.

Juistemmmm Glenn

Dat mag ik graag horen!!
Heb nu al zin in maandag :P
8kg ga ik niet vanuit, maar mocht ik het halen dan ben ik diep gelukkig
haha :D

En zat jij op 40mg of 50mg??

ben benieuwd

Laatst bewerkt:
Keej bedankt.
Ik overweeg nu om 50mg ed te doen ipv 40mg..

Maar het is mn eerste kuurtje en sommigen beweren dat boven de 40mg de sides dan erger zijn dusjah. Twijfel geval nu.. ???

MailMan zei:
Bedankt voor de reactie.

Heb de leverancier 'n mailtje gestuurd met mijn bevindingen, dus ik wacht even af.

Willem

Na 'n twee weken lange discussie met de leverancier waar iedere smoes wel voorbij is gekomen zijn we nog steeds op het punt waar we begonnen.

Daarom zal ik als het forum en de admins het toestaan! Binnenkort de complete e-mail discussie online zetten, 'n poll starten en gratis 'n monster uitdelen aan alle die willen weten of het inderdaad zo is. En hier bedoel mee dat het in mijn ogen eerder slaappillen zijn dan iets anders. Als je interesse hebt kun je me alvast mailen op -edit- .

Iemand die me eerder 'n pm had gestuurd omschreef het als volgend:

"Als ze over mijn winstrol tabs hadden gezegd dat het vitamines waren, had ik het ook geloofd."

Mijn eerdere tabs die ik vorig jaar had gekocht bij 'n ander, waren ook neutraal en dat kan ik van deze helaas niet zeggen.

I'll be back

Willem

Laatst bewerkt door een moderator:
Dit valt ook onder aanbieden van AAS kerel. Svp niet meer doen. :)

hallo

ik heb tot nu 1 keer een kuur genomen en das per injectables maar nu wil ik liever orals nemen kan mij iemnd zeggen wat daar het beste bij elkaar past?
bedankt

MailMan zei:
Na 'n twee weken lange discussie met de leverancier waar iedere smoes wel voorbij is gekomen zijn we nog steeds op het punt waar we begonnen.

Daarom zal ik als het forum en de admins het toestaan! Binnenkort de complete e-mail discussie online zetten, 'n poll starten en gratis 'n monster uitdelen aan alle die willen weten of het inderdaad zo is. En hier bedoel mee dat het in mijn ogen eerder slaappillen zijn dan iets anders. Als je interesse hebt kun je me alvast mailen op -edit- .

Iemand die me eerder 'n pm had gestuurd omschreef het als volgend:

"Als ze over mijn winstrol tabs hadden gezegd dat het vitamines waren, had ik het ook geloofd."

Mijn eerdere tabs die ik vorig jaar had gekocht bij 'n ander, waren ook neutraal en dat kan ik van deze helaas niet zeggen.

I'll be back

Willem

Hey, ik heb waarschijnlijk het zelfde probleem, en wil graag is met je er over babbelen via de mail. Dan zal ik me ook even netjes voorstellen. Zie uit naar je antwoord, Groetjes itsme24

klinkt erg vreemd allemaal.

Maargoed zolang je het bij een ""betrouwbare"" dealer hebt gehaald mag je er tog vanuit gaan dat je goeie spullen hebt gekregen.

itsme24 zei:
Hey, ik heb waarschijnlijk het zelfde probleem, en wil graag is met je er over babbelen via de mail. Dan zal ik me ook even netjes voorstellen. Zie uit naar je antwoord, Groetjes itsme24

Ik heb inmiddels al nieuwe ontvangen en doorgegeven aan vrienden van me en nu blijken ze wel te werken dus er zijn wel goeie te verkrijgen, maar check je forummail en we praten verder indien nodig.

Willem

stanozolol 10mg 100tabs

hey ik ben net 3dagen bezig ik heb het zelfde potje dan de foto s ik heb veel gezocht op het internet en in ruslandd heb je veel beter dan deze denk ik want daar hebben ze roze van 50 mg per tablet
op mijn potje staat lot50060 exp 9002010 weet niet dat die van mij echt is maar zweet er goed van na die 3dagen dus weet het allemaal niet

En waarom zouden die russische beter zijn dan?

Omdat die 50mg per tablet zijn?

Beetje rare redenatie,vind je zelf ook niet?

omdat je dat echte zijn rusland is meestal veel beter dan die comicele troep 10 mg je blijf slikken 50mg is duidelijker beter hoor

:rolleyes: tuurlijk... denk je dat nou echt, daar maken ze de grootste rotzooi na! Voooraal zijn ze daar gek op om overal metyltest in te fl*kkeren...:D

En dan blijft erbij als de zelfde werkzame stof erin zit, dan maakt t totaal geen drol uit van welk merk t is... ;)

ja man in rusland is alles beter! hij heeft er zelf bij gestaan dat ze de werkzame stof erin deden.

en het feit dat die shizzle gemaakt word om over te grens duur te verkopen, en geen last te hebben van mensen die er achter komen dat het fake is. heeft er niks mee te maken.

die UG labs die bestaan van goede resultaten, en ook geen dag zouden overleven als ze sla olie in die flesjes deden.

dus die comerciele troep moet jij maar niet gebruiken ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven