MuscleMeat

Geordie shore

LOL! hoe vet is dit. Ik ga meteen kijken :D

Die diktiet meteen gedoet de eerste avond xD wat een hoertje. En dan zeggen dat ze klasse heeft blabla en een vriendje, geniaal. James doet me denken aan Chestbrah btw

Laatst bewerkt:
Vette serie, 1e aflevering gezien, wanneer wordt dit uitgezonden alleen in de UK zeker?

Gisteren was tweede aflevering. Iemand torrent voor die episode?

Abbo.

Really sorry, due to broadcasting restrictions beyond our control we can’t show any more full length episodes of Geordie Shore on the MTV site ... we know, we know!
Clips will still be posted on the website and you can download from Itunes the next day after it’s been shown.
Dus denk niet dat ze nog (snel) online gaan komen.. Elke dinsdag @ 23.00 onze tijd worden ze uitgezonden in UK trouwens

---------- Toegevoegd om 18:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:16 ----------

Gevonden!
[Link niet meer beschikbaar]
http://www.filesonic.com/file/1103842721/Geordie.Shore.S01E02.WS.PDTV.XviD-RAWR.avi

strak, die james is wel buff volgens mij.

Edit: toch niet

Laatst bewerkt:
Zal wel komen omdat het de 1ste aflevering is.

Ff kijken nu.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ze hebben trouwens wel goed hun best gedaan om mensen met een nog lager IQ dan in Jersey Shore te vinden, props.

Hahaha die Jay is echt gay :roflol: Fo sho!

Sowieso dat deze bekendmaking het slot van seizoen 1 gaat worden xD. Vind het voor de rest een geslaagde serie. Je ziet dat ze hun best hebben gedaan om een goede cast te vinden(al wil ik me niet afvragen hoe je zo'n mensen vindt)

kanslooos

Of is het nog geen episode 2.. want echt een volgorde zit er niet in hehe

jay is wel buff hoor

Wat een henkies zijn het ook, ik geniet!

Wat een k*t accent blijft het toch, moet steeds hier aan denken:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Geef mij maar weer Jersey..

hier nog een online stream van episode 2 [Link niet meer beschikbaar]

Nu ik episode 2 heb gezien ben ik er wel zeker van dit fake as hell is. Dit is zwaar in scene gezet want er gebeuren echt precies dezelfde dingen als bij JS.

Terug
Naar boven