AndroidHealthClinic

Geordie shore

goeie ep weer

beste beslissing ooit om sophie, ricci en vicky weg te sturen! ziet er weer veelbelovend uit voor de volgende ep :D

k*t wrm lees ik ook spoiler

in met pancakes

IN

geordie shore > jersey shore

Die fokking Scott wat een baas :roflol: hij geeft ook verder geen fl**ker om dan chicks pullen

Denk dat James gaat bekennen dat ie van BBC houdt :(
nee maar srs zoals ze het monteren lijkt het nu net alsof ie uit de kast gaat komen

Denk dat James gaat bekennen dat ie van BBC houdt :(
nee maar srs zoals ze het monteren lijkt het nu net alsof ie uit de kast gaat komen

zou nog kunnen ook, hij was al aan het zagen dat gaz en scott alleen maar bezig waren met chicks versieren :d

---------- Post toegevoegd Fri 16 Nov 2012 om 15:40 ----------

Dat wegsturen is bullshit, duurt maar voor 1 episode vaak of minder en ze zijn gewoon weer terug :D

hoe langer ze er uit blijven hoe beter :D

scottbrah: sharing is caring

+1

Cast van goerdie shore was afgelopen donderdag in de escape @ amsterdam. Probeerde nog ff met james te praten maar werd door bewaking tegen gehouden... Kreeg wel een duimpje van hem. Irl is die trouwens wel ecto as ****.

Solid 9/10

Nice job james. Die onthulling van volgende week is dus iig niet datie homo is. Ik denk datie er tussenuit gaat

Cast van goerdie shore was afgelopen donderdag in de escape @ amsterdam. Probeerde nog ff met james te praten maar werd door bewaking tegen gehouden... Kreeg wel een duimpje van hem. Irl is die trouwens wel ecto as ****.

Noooo serio :roflol: Hoe lang schat je hem ongeveer in? Verbaast me niks trouwens, aan die foto's in dubai te zien is het elke dag UB voor hem. Wat een sateprikkers.

Solid 9/10

Nice job james. Die onthulling van volgende week is dus iig niet datie homo is. Ik denk datie er tussenuit gaat

Noooo serio :roflol: Hoe lang schat je hem ongeveer in? Verbaast me niks trouwens, aan die foto's in dubai te zien is het elke dag UB voor hem. Wat een sateprikkers.

Lastig te zeggen aangezien ik zelf zo blauw als een aap was en een paar meter van hem af stond. Ik ben zelf 1.83, hij was wel een stukkie kleiner ik denk 1.75-1.78.

James heeft een vriendin

Jaa dit idd, dit zal hij wel vertellen.

En ik denk dat Gary klappen gaat krijgen van die Scott? Want wie belt er aan?

Zou dat stukje over het aanbellen niet gewoon gaan over dat Vicki, Ricci en Sophie weer terug in het huis komen?

Terug
Naar boven