- Waardering
- 2.413
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
beste beslissing ooit om sophie, ricci en vicky weg te sturen! ziet er weer veelbelovend uit voor de volgende ep![]()

Die fokking Scott wat een baashij geeft ook verder geen fl**ker om dan chicks pullen

Denk dat James gaat bekennen dat ie van BBC houdt
nee maar srs zoals ze het monteren lijkt het nu net alsof ie uit de kast gaat komen
Dat wegsturen is bullshit, duurt maar voor 1 episode vaak of minder en ze zijn gewoon weer terug![]()

Cast van goerdie shore was afgelopen donderdag in de escape @ amsterdam. Probeerde nog ff met james te praten maar werd door bewaking tegen gehouden... Kreeg wel een duimpje van hem. Irl is die trouwens wel ecto as ****.
Hoe lang schat je hem ongeveer in? Verbaast me niks trouwens, aan die foto's in dubai te zien is het elke dag UB voor hem. Wat een sateprikkers.Solid 9/10
Nice job james. Die onthulling van volgende week is dus iig niet datie homo is. Ik denk datie er tussenuit gaat
Noooo serioHoe lang schat je hem ongeveer in? Verbaast me niks trouwens, aan die foto's in dubai te zien is het elke dag UB voor hem. Wat een sateprikkers.
Jaa dit idd, dit zal hij wel vertellen.
En ik denk dat Gary klappen gaat krijgen van die Scott? Want wie belt er aan?