AndroidHealthClinic

Geordie shore

Hebben jullie the valleys al gezien?
Daar kan jersey shore, geordie shore niet tegen op.

2mes66b.jpg

die v-neck @ links hahahahah :o

The valleys is gewoon naaktnaakt, drama,naakt, drama.
haha!

De tweeling in seizoen 2 whahaha

2885v6u.jpg

Valleys is inderdaad echt epic. Als je denkt dat die shit niet erger kan ...

eerste 10 minuten van the valleys gekeken, heb bijna medelijden met ze, zo'n zelfoverschatting

vanavond begint t weer onnie

een tijdje? ik zie net de eerste ep van s6 pas online hoor.

Goede acteurs

Gelijk effe downloaden, ken nie wachten om de nieuwe aflevering te zien

jup

niks aan zonder ondertiteling versta je niks van.

dat had ik eerst ook maar zodra je al die seizoenen op mtv hebt gekeken met ondertiteling heb je hun accent wel een beetje door dus dan kun je hun ''dialect'' verstaan. tenminste bij mij ging dat zo.

dat had ik eerst ook maar zodra je al die seizoenen op mtv hebt gekeken met ondertiteling heb je hun accent wel een beetje door dus dan kun je hun ''dialect'' verstaan. tenminste bij mij ging dat zo.

Vaker kijken dan heb je inderdaad geen ondertiteling nodig.
Ricky is er uit in seizoen6, maar die verstonden ze zelf ook nie hahahaha

ik kijk liever op mtv, met jersey shore en teen mom wachtte ik ook netjes elke zondagavond voor een nieuwe aflevering. is altijd leuk om ergens op uit te kijken

ik kijk liever op mtv, met jersey shore en teen mom wachtte ik ook netjes elke zondagavond voor een nieuwe aflevering. is altijd leuk om ergens op uit te kijken

Het vervelende aan MTV is dat hun beschrijvingen niet altijd kloppen en ze pas laat reclame maken voor nieuwe seizoenen. Heb zo eens alle herhalingen opgenomen maar niet de nieuwe aflevering... :mad:

Deze avond The Valley's jg 2 afl 1, ben benieuwd!

hm nog niet bekend wanneer s3 van the valleys begint.

Terug
Naar boven