AndroidHealthClinic

Geordie shore

zeker mint, volgens mij heeft hij het verst geschopt van de hele valleys groep.
vind het wel vreemd dat ze hem niet in de groep meer wilden in seizoen 2.

de woorden mint, mortal en smashed worden echt overal voor gebruikt door die gasten
Wie weet waarom Leeroy in seizoen 2 niet meer in dat huis zat maar wel sporadisch verscheen, ik weet van Aaron dat hij niet meer wilde meedoen door dat gezuip en uitgaan in plaatst van carriere maken als vechter

zeker mint, volgens mij heeft hij het verst geschopt van de hele valleys groep.
vind het wel vreemd dat ze hem niet in de groep meer wilden in seizoen 2.
Is normaal hoor.

Met Liam gaan ze ook niet verder, Jordan zei letterlijk: ik kan je niets meer leren, nu moet je het zelf doen.

Het gaat erom dat deze mensen een job krijgen en hun dromen waarmaken (al zien we meer coïtus, drama, zuipen,...) maar als ze die job hebben en ze het maken heeft het geen zin, dan moeten de andere kansen krijgen.

Leeroy ging zijn 1ste single uitbrengen toen seizoen 2 begon, dus konden ze hem niet verder helpen.

Van Aaron snap ik niet zo goed, kerel is 3-voudig wereldkampioen kickboksen? Dan heb je het toch al 'gemaakt' niet?

Is normaal hoor.

Met Liam gaan ze ook niet verder, Jordan zei letterlijk: ik kan je niets meer leren, nu moet je het zelf doen.

Het gaat erom dat deze mensen een job krijgen en hun dromen waarmaken (al zien we meer coïtus, drama, zuipen,...) maar als ze die job hebben en ze het maken heeft het geen zin, dan moeten de andere kansen krijgen.

Leeroy ging zijn 1ste single uitbrengen toen seizoen 2 begon, dus konden ze hem niet verder helpen.

Van Aaron snap ik niet zo goed, kerel is 3-voudig wereldkampioen kickboksen? Dan heb je het toch al 'gemaakt' niet?

Lol, nee, niet echt. Maar snap ook niet waarom hij niet probeert om bij Glory of een andere organisatie te gaan vechten, is een hoop geld mee te verdienen.

nieuwe serie: Corcaigh Shore, eens kijken of het wat is

Iemand een stream voor episode 4 seizoen 6 gs?

Laatst bewerkt:
vinden jullie ook dat die twins van the valley huge traps hebben vergeleken de rest? just mirin.

10qgmkz.jpg

wtf heeft hij aan, wijvenhempje :roflol:

Ibiza vest, waait ook langzaam over richting Nederland & Be
lgie. Persoonlijk zou ik het zelf nooit dragen

Iemand al een stream gevonden voor geordie shore season 6 episode 5?

Terug
Naar boven