XXL Nutrition

Geordie shore

Alleen vicky is lekker.
Rest van de bitches is gewoon trash

Bah, vicky... vies mens joh, ik zou die Charlotte geven :) Mjah...

vicky is mooi hoor, wat vind jij dan niks aan haar?

Nee, haar instelling is echt crap .. elke avond maakt ze ruzie om niets ... dat staat me neit aan, jammer dat ze nog niet in elkaar gebeukt is door die make up pop :p

hey what is going on in this thr.....

wait... what

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Nee, haar instelling is echt crap .. elke avond maakt ze ruzie om niets ... dat staat me neit aan, jammer dat ze nog niet in elkaar gebeukt is door die make up pop :p
Das wel zo, Charlotte is wel liev idd, ook wel naief.
Holly is gewoon;
I dont have to see ur tits so gtfo.
Sophie tja ik hoor niet veel van der.

Shttt die Charlotte is zo schattig met haar accent en haar ontkenning van crush op Gaz. Zou haar zeker doen, die Vicky denkt echt dat de show om haar draait ofzo, gek wijf beetje overal problemen van maken en shit

Jay wel een baas, met dat strippersavondje gewoon zon chick achter het gebouwtje ballen :roflol:

Iemand streamlink naar ep 6?

Ik bedoelde ook dat Jay op die foto er helemaal niet gespierd uitziet, in de serie wel ja.. Ik moet de aflevering van gister nog even kijken, helaas dat het na de eerste 2 afleveringen (die zeker beter waren dan Jersey Shore) het vermaak veel minder geworden is.

Ik bedoelde ook dat Jay op die foto er helemaal niet gespierd uitziet, in de serie wel ja.. Ik moet de aflevering van gister nog even kijken, helaas dat het na de eerste 2 afleveringen (die zeker beter waren dan Jersey Shore) het vermaak veel minder geworden is.

Vind ik dus ook, begon goed, maarja dat k*twijf Vicky verdoet alles. Snap ook niet wie die wijven uitzoekt, neem gewoon knappe?

Hmm, ik kan ook geen stream of DL vinden van ep 6. ;<

Laatst bewerkt:
Why no stream ? :<

Epic jammer dat het nu al kalar is fuaaarrkkkzz

Terug
Naar boven