AndroidHealthClinic

German volume training log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.

gta4jwz

Freaky Bodybuilder
Waardering
227
Lengte
1m77
Massa
88kg
Vetpercentage
15%
Hallooo :D

Ik dacht laat ik ook maar eens een Logje bij gaan houden.
Mijn doel is om gespierd te worden[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Ik train nu ongeveer 1jaartje heb heel lang aangekloot.
Maar ik ben zins maandag serieus begonnen met German volume training. dat betekend 3x per week trainen maandag, dinsdag, vrijdag, en
mn schema is als volgd,

maandag. Borst+rug
Supersets. 90sec rust.
Schuinbanken ( 10 sets / 10 reps )
Bent over row ( 10 sets / 10 reps )
supersets. 60sec rust.
Flyes ( 3 sets / 10 reps )
Lat pull down ( 3 sets / 10 reps )
Dinsdag. Legs+Abs
Supersets. 90sec rust.
squat ( 10 sets / 10 reps )
leg curl ( 10 sets / 10 reps )
Supersets. 60sec rust.
bb calve raise ( 3 sets / 15 reps )
crunches ( 3 sets / 20 reps )

Vrijdag. Armen+schouders
Supersets. 90sec rust.
Dips ( 10 sets / 10 reps )
bb curl ( 10 sets / 10 reps )
Supersets. 60sec rust.
Bent over side raises ( 3 sets / 10 reps )
Lateral side raises ( 3 sets / 10 reps )

--------------------------stats----------------------------------------------------
Squat: 1x140kg
Bench: 1x105kg
deadlift: 1x160kg
---------------------------------------------------------------------------------------

Gewicht: 96kg
Lengte: 177cm

-----------------------------doel-------------------------------------------------------

mijn doel is om vollere spieren te krijgen en langzaam te cutten tot 85kg lekker droog komen te staan, eetschema moet ik nog maken, ik post die later.

Succes! Vind het zelf een kloteschema, heb het een week volgehouden.

Succes :D Je gaat neem ik aan ook het gewicht verhogen bij de oefeningen als je alle reps en sets kan maken? En dit ga je 6 weken doen? En daarna week deload en dan 10 sets met 6 reps voor 6 weken?

Succes met je log, ik vind je schema ook niet alles, vooral niet als je gewoon alleen BB gericht voor de massa gaat.

• Topic Starter Topic Starter

Succes! Vind het zelf een kloteschema, heb het een week volgehouden.
thanks, maar waarom vond jij het een klote schema?

Succes :D Je gaat neem ik aan ook het gewicht verhogen bij de oefeningen als je alle reps en sets kan maken? En dit ga je 6 weken doen? En daarna week deload en dan 10 sets met 6 reps voor 6 weken?
Thanks, ja absoluut als ik alle reps en sets kan maken verhoog ik met 5kg, ik denk dat ik dit wel 6weken ga doen ja, maar die deload week doe je dan zelfde gewicht waar je 10reps mee kan maken maar dan 6reps?

Succes met je log, ik vind je schema ook niet alles, vooral niet als je gewoon alleen BB gericht voor de massa gaat.
thanks, ik pak volgens mij alle spiergroepen wel goed aan? wat kan beter volgens jou dan?

Sorry deload week duurt 3 weken dan met de hoofdoefeningen Sets/Reps 4/6 maar qua gewichten gelijk blijven.

Beginner/Intermediate Program: Phase 2

After six of those five-day cycles, I recommend you do a three-week phase where the average set is six to eight reps, and do only four to six sets per body part over a five-day cycle, or you can do any other split that suits your recovery pattern. After this three-week block, you can return to the German Volume Training method by doing the following ten sets of six reps routine. In the exercises that are prescribed for 10 sets, use a load you'd normally be able to do 12 repetitions with. The goal in this phase is to do ten sets of six with that load.

Bron: http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm

thanks, ik pak volgens mij alle spiergroepen wel goed aan? wat kan beter volgens jou dan?

Ik doelde meer op de trainingsmethode. Die is volgens mij niet speciaal gericht om massa mee te pakken. En ja natuurlijk zul je hier ook wel mee gainen hoor.

Maar als ik die reps en sets zie lijkt het meer kracht en uithoudingsvermogen gericht te zijn.

Dan zou ik persoonlijk voor een andere opzet kiezen.

nice! op deze log heb ik zitten wachten.
ben benieuwd hoe het je af zal gaan, wel heel zwaar lijkt me

---------- Toegevoegd om 15:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:57 ----------

Ik doelde meer op de trainingsmethode. Die is volgens mij niet speciaal gericht om massa mee te pakken. En ja natuurlijk zul je hier ook wel mee gainen hoor.

Maar als ik die reps en sets zie lijkt het meer kracht en uithoudingsvermogen gericht te zijn.

Dan zou ik persoonlijk voor een andere opzet kiezen.

De naam geeft wel massa aan "Volume"

thanks, maar waarom vond jij het een klote schema?

Hou het gewoon niet vol zoveel sets. Ookal nam ik maar 50%, het wou gewoon niet meer na een setje of 6/7. Dan is het niets dan zweten, hijgen en 'verzuren'. En verder vind ik er weinig aan met zulke pussyweights.

Het is wel een interessant principe, maar niet iets om lang te doen, vind ik.

Dit is niet ter demotivatie btw :D

Veel succes kerel! Ik heb het ook gedaan en het is soms echt afzien.
Toen ik daarna weer gewoon sets van 12-6 reps deed kon ik echt wel meer gewicht aan.
Je moet het wel volhouden, en je zal zien, doet je spierconditie zeker goed!

nice! op deze log heb ik zitten wachten.
ben benieuwd hoe het je af zal gaan, wel heel zwaar lijkt me

Veel succes kerel! Ik heb het ook gedaan en het is soms echt afzien.
Toen ik daarna weer gewoon sets van 12-6 reps deed kon ik echt wel meer gewicht aan.
Je moet het wel volhouden, en je zal zien, doet je spierconditie zeker goed!
bedankt jongens. :)

---------- Toegevoegd om 17:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:27 ----------

net ff een eetschema in elkaar gezet, als ik morgenochtend mn melk en brinta op heb, gelijk ff boodschappen inslaan.:D
Maaltijd1
500ml melk + 100gr brinta + sinaasappelsap +5gr creatine
Maaltijd2
2broodjes 100gr kip
2broodjes 2ei
Maaltijd3
2broodjes 100gr kip
Maaltijd4
50gr rijst + 150gr tonijn
Maaltijd5
50gr rijst + 150gr vlees + groente.
Maaltijd6
1bak kwark a 500ml.

- Potverdomme, wat een zware maar ook een k*t training.

* ik heb me echt vergist bij de bench, vorige week heb ik 10x10x50kg gedaan en die laatste rep vorige week kon ik er nog maar net uitpersen, maar vandaag na de 5e set waren mn armen helemaal kapot trillen verzuring alles, dus moest ik wel het gewicht verlagen jammer genoeg, volgende week doe ik wel 52,5kg.:rolleyes: met gvt moet je echt je ego opzij zetten want anders krijg je vette blessures, daar ben ik wel achter gekomen want vanaf de 5e set was mn techniek echt k*t door de verzuring enzo.

21september2009

superset bench/bor

Incline benchpress *
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
8x55kg
10x52,5kg <-- 2,5kg eraf
7x50kg <-- weer 2,5 eraf
6x50kg
5x50kg

bent over rows
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg
10x55kg

db flyes
10x14kg
10x14kg
10x14kg

lat pulldown
10x55kg
10x55kg
10x55kg

Voeding
goed :thumb:

wat een training zeg, komt wel goed volgende keer denk.
heb je nou geen gruwelijke pomp?

Alles jezus wat een Volume ( toevallig net iemand ook over dit gesproken haha ) ! :thumb:

Heb je geen last van het bezethouden van toestellen door andere trainees. Toen ik dit schema deed was ik zo naar de klote dat ik moest turven op een papiertje want ik kon niet meer goed de sets/reps onthouden. Geen last van? :P

Heb je geen last van het bezethouden van toestellen door andere trainees. Toen ik dit schema deed was ik zo naar de klote dat ik moest turven op een papiertje want ik kon niet meer goed de sets/reps onthouden. Geen last van? :P
nee ik was gelukkig de enigste in de gym:rolleyes: ik ga altijd op tijden dat het rustig is, ik was ook goed naar de kloten mn handen trilden zo erg dat ik bijna niet kon opschrijven wat ik had gedaan haha.:D na de tijd heb ik 10minuten op de grond gelegen hehehe.:D maja morgen squaten dat word ook een hell :o:o

Gebruik je ook supps? Of train je puur natuur? :p

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven