MuscleMeat

German volume training log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ja, officieel moet je 3weken deload doen ofzo maar dat duurt me veel te lang man, ik doe deze week rustig aan en volgende week ga ik weer knallen.

Hoe kom je daat in godsnaam bij? 3 weken deload wtf?

4 weken hard beuken is 1 week deload
8 weken hard beuken is 2 weken deload

• Topic Starter Topic Starter
Hoe kom je daat in godsnaam bij? 3 weken deload wtf?

4 weken hard beuken is 1 week deload
8 weken hard beuken is 2 weken deload
http://www.bodybuilding.com/fun/luis13.htm

Beginner/Intermediate Program: Phase 2

After six of those five-day cycles, I recommend you do a three-week phase where the average set is six to eight reps, and do only four to six sets per body part over a five-day cycle, or you can do any other split that suits your recovery pattern. After this three-week block, you can return to the German Volume Training method by doing the following ten sets of six reps routine. In the exercises that are prescribed for 10 sets, use a load you'd normally be able to do 12 repetitions with. The goal in this phase is to do ten sets of six with that load.

19oktober2009

- dit was mn laatste x gvt, vanaf morgen ga ik 3weken deload doen, ik ben er klaar mee omdat het echt ****ing saai begint te worden mn volgende schema ga ik een split doen het zelfde soort schema als xtralarge doet.

incline benchpress
10x10x55kg

bent over rows
5x10x65kg

flyes
3x10x16kg

lat pulldown
3x10x75kg

cardio
500kcal verbrand!:)

nette training.
suc6 metje deload man

Jammer dat je stopt. Hopelijk bedenk je je nog. Is ook een mentaal schema, de 'saaiheid' hoort er ook bij.

Jammer dat je stopt. Hopelijk bedenk je je nog. Is ook een mentaal schema, de 'saaiheid' hoort er ook bij.

O ja jij hebt het ook gedaan. Heb je resultaten gehaald met dit schema Kraft ben ik benieuwd naar...

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:29 ----------

Bij german zal het wel anders zijn damn 3 weken is wel heeeel erg lang.

O ja jij hebt het ook gedaan. Heb je resultaten gehaald met dit schema Kraft ben ik benieuwd naar

Je wordt er toch wel mentaal harder van en betere spierconditie. Ik deed het net als G in een cut vond het wel lekker gaan op die manier. Eigenlijk hoor je flink te bulken met dit schema om spiermassa te kweken. In die cut leek het me een goed idee omdat het zoveel reps/sets waren.

Zonde dat je stopt man! Aan je gewichten te zien van je eerste en laatste training heb je toch prima progressie geboekt of is het toch niet zoveel als je had gehoopt?

Bro, wat ga je morgen nu doen?

• Topic Starter Topic Starter
20oktober2009

squat
4x6x85kg

leg curl
4x10x50kg

bb calf raise
3x10x100kg

cardio
30minuten crosstrainer
500kcal

voeding
50gr brinta
500ml melk
400ml sinaasappelsap

50gr whey

100gr kipfilet

50gr whey

2broodjes
100gr zalm

400gr kwark

beetje jammer dat je stopte, suc6 met nieuwe schema bro ;)

jammer idd. veel suc6 en plezier bij dit schema

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven