critmonster
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 449
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

22september2009
squat
20x20kg
10x10x75kg
leg curl
10x10x65kg
5minuten pauze, hele onderrug was kapot.
bb calf raise
15x70kg
15x70kg
15x70kg
crunches
20xbw
20xbw
20xbw
voeding
weer gewoon goed.

haha thanks manIk word er al moe van als ik er naar kijk.
Respect bradder

thanks, nou die laatste 2setjes waren echt kk zwaar en ik heb gewoon zo diep mogelijk gesquat. volgende week probeer ik gewoon 80kg.dikke training weer, en goed ingeschat die squat of zou de 80 ook nog lukken als je 75 probleemloos kunt

haha voelt echt heerlijk mn benen waren na de tijd echt ****ing hard. jah die calf raise had ik nooit gedaan maar ging wel te makkelijkNice! Voelt lekker he? Aan je stats te zien kan jij die calf raises wel wat zwaarder pakken. Ofnie?
ik verhoog die calf raises gewoon elke week met 10kg. 
haha net ff gemeten, biceps 41cm en bovenbenen 65cmDoe je ook je arm en been omtrek meten? Lijkt me wel interessant.
thx

ik blijf dit absoluut volhouden heerlijk schema, heb nog steeds spierpijn in mn borst en benen

haha voor zover ik weet, 6weken 10x10 en dan 1week deload maar daarna?
hahaMaar dan is het niet impressive en dat is het namelijk wel.
Kan niet wachten tot je volgende gekke training![]()
morgen 10x10 dips en barbell curls en schouders
oke thanks zal ik eens ff goed doorlezen.Eerst 6 weken 10x10 dan 3 weken ''deload' 4 x6 dan 6 weken 10x6 en moet je het gewicht opschroeven. Stond ook in deze post die ik al eerder in je log had gepost.
http://forum.dutchbodybuilding.com/f81/german-volume-training-log-221401/#post4190594