- Waardering
- 2.643
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan helaas niet want ik moet de 2barbells die aanwezig zijn, tussen het powerrack doen om te dippen. maar als het mogelijk is om te supersetten doe ik het sowieso, vooral bench en bor supersets zijn heerlijk.
thanks bro.

Heel lang had ik gedacht dat je iemand was die niet trainde maar gewoon voor de lol op DBB kwam, maar nu ik trainingen heb gezien is dat beeld totaal veranderd.![]()

Als ik admin of mod was zouden die mensen een permban van mij krijgen.
Nu toch wel in supersets G? Ik heb toen ik dit schema deed door de borst/rug dag zoals jij vandaag deed 1 week last gehad van een pijnlijke vochtbult op elleboog. Ik denk lichte slijmbeursontsteking. Maar voor de rest nooit pijntjes van dit schema gehad.
Dan zal EricR dus een perm ban krijgen xD, maar wie traint er nog meer niet dan ?
. Weet ik niet voor de rest 
haha, ik ben hier ook wel voor de lol, maar in de sportschool ben ik uiterst serieus en gefocust bezigHeel lang had ik gedacht dat je iemand was die niet trainde maar gewoon voor de lol op DBB kwam, maar nu ik trainingen heb gezien is dat beeld totaal veranderd.![]()
jah hierbij kan ik wel supersetten, maar squaten en legcurl kan niet in superset omdat die tever uit elkaar staan. ik heb trouwens ook wel pijntjes in mn onderrug en schouders maarja no pain, no gain heAls ik admin of mod was zouden die mensen een permban van mij krijgen.
Nu toch wel in supersets G? Ik heb toen ik dit schema deed door de borst/rug dag zoals jij vandaag deed 1 week last gehad van een pijnlijke vochtbult op elleboog. Ik denk lichte slijmbeursontsteking. Maar voor de rest nooit pijntjes van dit schema gehad.
ik ga trouwens cutten elke week ga ik wat lager in carbs. ik wil een x een echte sixpack
jah dat boeit me niet echt, ik wil gewoon cutten tot onder de 10% en dan cleanbulken, ik kom snel spieren aan maar ook snel vet dus ik moet echt uitkijken dat ik niet teveel eet. Ik ga op rustdagen ook cardio doen dat is voor mij echt noodzakelijk anders verbrand ik geen vet. ik zit nu denk ik ongeveer op 20% ofzo nooit gemeten maar dat schat ik, als ik mn buikspieren aanspan komen ze er iets door heen maar als ik niks aanspan heb ik een klein vetbuikje.Is het geen idee om te bulken en gewoon pas in het voorjaar te gaan cutten. Misschien heb je dan ook meer motivatie om te cutten omdat de zomer eraan komt. Of boeit je dat niet?
haha ja ik heb je log helemaal doorgelezen, jij bent echt een cardio beestOp rustdagen ging ik 45 minuten joggenIs wel te doen, hoor. Maar de dag na het squatten is joggen wel zwaar.