MuscleMeat

German volume training log.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Denk dat dit zker een goed schema is om een betere spierdefinitie te krijgen in de cut, maar om massa aan te zetten lijkt me dit niet optimaal.
Ben benieuwd naar je resultaten.. fotos eventueel?

• Topic Starter Topic Starter
25september2009

dips
10xbw
10xbw
10xbw
9xbw
7xbw
5xbw
5xbw
4xbw
4xbw
3xbw

bb curls
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg
10x27,5kg

bent over side raise
10x8kg
10x8kg
10x8kg

lateral side raise
10x10kg
10x10kg
10x10kg

voeding
500gr kipfilet
100gr zalm
8broodjes
5eieren
100gr brinta
1L melk
500gr magere kwark
voor de rest heel veel water.

Je deed de oefeningen toch wel als supersets?

Je deed de oefeningen toch wel als supersets?
Kan helaas niet want ik moet de 2barbells die aanwezig zijn, tussen het powerrack doen om te dippen. maar als het mogelijk is om te supersetten doe ik het sowieso, vooral bench en bor supersets zijn heerlijk.

10*10*27kg bb curls?

Insane volum man , dikke pomp ook ? Kort en krachtige training!

Waarom kortere setjes op je schouders?

28september2009

incline benchpress
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
10x52,5kg
6x52,5kg
9x52,5kg

Bent over rows
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg
10x57,5kg

db flyes
10x16kg
10x16kg
10x16kg

lat pulldown
10x60kg
10x60kg
10x60kg

voeding
400gr kipfilet
4eieren
6broodjes
100gr haring
brinta
500ml melk
500ml sinaasappelsap
500gr magere kwark

Heel lang had ik gedacht dat je iemand was die niet trainde maar gewoon voor de lol op DBB kwam, maar nu ik trainingen heb gezien is dat beeld totaal veranderd. :roflol:

Als ik admin of mod was zouden die mensen een permban van mij krijgen. :D

Nu toch wel in supersets G? Ik heb toen ik dit schema deed door de borst/rug dag zoals jij vandaag deed 1 week last gehad van een pijnlijke vochtbult op elleboog. Ik denk lichte slijmbeursontsteking. Maar voor de rest nooit pijntjes van dit schema gehad.

Nu toch wel in supersets G? Ik heb toen ik dit schema deed door de borst/rug dag zoals jij vandaag deed 1 week last gehad van een pijnlijke vochtbult op elleboog. Ik denk lichte slijmbeursontsteking. Maar voor de rest nooit pijntjes van dit schema gehad.

Dan zal EricR dus een perm ban krijgen xD, maar wie traint er nog meer niet dan ?

Heel lang had ik gedacht dat je iemand was die niet trainde maar gewoon voor de lol op DBB kwam, maar nu ik trainingen heb gezien is dat beeld totaal veranderd. :roflol:
haha, ik ben hier ook wel voor de lol, maar in de sportschool ben ik uiterst serieus en gefocust bezig :D

jah hierbij kan ik wel supersetten, maar squaten en legcurl kan niet in superset omdat die tever uit elkaar staan. ik heb trouwens ook wel pijntjes in mn onderrug en schouders maarja no pain, no gain he;) ik ga trouwens cutten elke week ga ik wat lager in carbs. ik wil een x een echte sixpack:P

Is het geen idee om te bulken en gewoon pas in het voorjaar te gaan cutten. Misschien heb je dan ook meer motivatie om te cutten omdat de zomer eraan komt. Of boeit je dat niet?

Is het geen idee om te bulken en gewoon pas in het voorjaar te gaan cutten. Misschien heb je dan ook meer motivatie om te cutten omdat de zomer eraan komt. Of boeit je dat niet?
jah dat boeit me niet echt, ik wil gewoon cutten tot onder de 10% en dan cleanbulken, ik kom snel spieren aan maar ook snel vet dus ik moet echt uitkijken dat ik niet teveel eet. Ik ga op rustdagen ook cardio doen dat is voor mij echt noodzakelijk anders verbrand ik geen vet. ik zit nu denk ik ongeveer op 20% ofzo nooit gemeten maar dat schat ik, als ik mn buikspieren aanspan komen ze er iets door heen maar als ik niks aanspan heb ik een klein vetbuikje.

Op rustdagen ging ik 45 minuten joggen :p Is wel te doen, hoor. Maar de dag na het squatten is joggen wel zwaar.

nette training, en toch nog 3 extra reps bij je laatste bench setje :P netjes (in verhouding tot de 1 na laatste)

Vandaag heb ik niet getraint omdat ik een slecht te pas ben, heel erg verkouden en een zwak gevoel, geen energie vandaag, net even wat fruit gegeten en groente ik hoop dat het morgen weer beter gaat zodat ik kan gaan squaten.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven