- Waardering
- 7
Ik had weer gehoord dat turibibabonobal veel beter zou zijn...
Heeft iemand hier ervaring mee?
ja idd zeker icm met diabibolabiban.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik had weer gehoord dat turibibabonobal veel beter zou zijn...
Heeft iemand hier ervaring mee?
gewoon met je pik op tafel slaan en je moeder lief aankijken! dan mag je vast ook uit haar potje snoepen!

gewoon met je pik op tafel slaan en je moeder lief aankijken! dan mag je vast ook uit haar potje snoepen!

Goedendag Elmo
ik snap niet dat je hier advies komt inwinnen maar als ik het zo lees is dat alles behalve nodig en hoef je alleen maar naar die vriend van jou te luisteren want die heeft duidelijk verstand van zaken. Als ik zo vrij mag zijn en dit je 1e kuur is zou ik er nog wel wat oxy's bij pakken. Die kan je volgens mij op elke hoek van de straak kopen en deze zou ik dan gelijk met die dianabolpillen innemen. dit versterkt de werking en zorgt ervoor dat je nog groter zal gaan worden!!! En mochten mensen jou hier wijsmaken dat dit alles behalve goed is is en dat je maar s hier goed moet gaan lezen is dat alleen maar omdat zij jaloers zijn dat zij niet zon goede vriend hebben die jij wel hebt...
succes met de kuur en als ik je toch een tip mag meegeven, ik zou alvast wel kleding met 3 maten extra kopen want groeien zul je zeker!! op naar het strand!!!!!
wtf?Gelukkig zijn er ook nog slimme en behulpzame mensen op dit board in plaats van zeikerds. Laat de zomer maar komen! Elmo is gonna be big on OXY!steroidenhulp
--------------------------------------------------------------------------
Je moet niet luisteren hoor naar die zeveraars uti de anabolensectie.Als je een beetje echte advies wilt moet je me eens een pm sturen oke.
Plus ik ken iemand die zeer goedkoop voor jou aan steroiden kan geraken
Goedendag Elmo
ik snap niet dat je hier advies komt inwinnen maar als ik het zo lees is dat alles behalve nodig en hoef je alleen maar naar die vriend van jou te luisteren want die heeft duidelijk verstand van zaken. Als ik zo vrij mag zijn en dit je 1e kuur is zou ik er nog wel wat oxy's bij pakken. Die kan je volgens mij op elke hoek van de straak kopen en deze zou ik dan gelijk met die dianabolpillen innemen. dit versterkt de werking en zorgt ervoor dat je nog groter zal gaan worden!!! En mochten mensen jou hier wijsmaken dat dit alles behalve goed is is en dat je maar s hier goed moet gaan lezen is dat alleen maar omdat zij jaloers zijn dat zij niet zon goede vriend hebben die jij wel hebt...
succes met de kuur en als ik je toch een tip mag meegeven, ik zou alvast wel kleding met 3 maten extra kopen want groeien zul je zeker!! op naar het strand!!!!!
Hey dank voor je advies man! Ik wist niet hoe ik aan Oxy's moest komen maar kreeg gelukkig dit PM-etje:
Gelukkig zijn er ook nog slimme en behulpzame mensen op dit board in plaats van zeikerds. Laat de zomer maar komen! Elmo is gonna be big on OXY!