FitnessDiva
Cool Novice
- Waardering
- 20
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 74kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
@Ace1990, bedankt voor je reactie, wat zou ik dan meer kunnen gaan eten? Heb het idee dat ik qua koolhydraten wel goed zit, eet veel brood, eet denk ik wel te weinig eiwitten maar wat ik begrijp van andere onderwerpen op deze site groeien je spieren van eiwitten en dat is niet helemaal de bedoeling, excuus voor de misschien domme vragen...

Ik heb het niet gemeten, maar merk het aan mijn broeken, het scheelt niet extreem veel, maar toch... voordeel is wel dat mijn bilspieren steviger zijn.
).ga in ieder geval kwark en tonijn aan mijn voedinsschema toevoegen en proberen wat meer te gaan eten, misschien dat ik dan ook wat minder vermoeid ben en mijn uithoudingsvermogen beter wordt.
Want ik merk dat dat minder is geworden door het steeds minder eten.

@fitness diva, ehhhhh onderhoud is iets anders dan BMR toch? Bij onderhoud moet je de calorieën die je verbrand bij het sporten optellen?

@Ace1990, kom via jouw link ook op 2076 calorieën uit, dat moet dus wel kloppen![]()

Als je ongezouten haring kan kopen kun je dat natuurlijk wel dagelijks eten!
, ongezouten noten door de kwark is ook een goed idee, want kwark zonder iets erdoor gaat ook saai worden als je dat iedere dag eet.
T Dus maak je maar geen zorgen hoor. Is gewoon een beetje opgezet door de verzuring, vocht en extra glucose opname in je spiermassa voor de herstel.
..LELIJK dus.. Nu heb ik mijn benen 2 weken niet meer zwaar getraind en ja, 2 cm geslonken..Typisch geval van een beginnende vrouwelijke fitnisser. Denkt dat ze na een weekje trainen lelijke gespierde godzilla benen gaat krijgen en in omvang blijven toenemen elke week. Ten eerste vrouwen met gespierde benen zijn godelijk en horen aangebeden te worden. Ten tweede no way dat jij met zo'n magere voedingsschemaen beetje bodypump ooit gespierde benen gaat krijgen. Dus maak je maar geen zorgen hoor. Is gewoon een beetje opgezet door de verzuring, vocht en extra glucose opname in je spiermassa voor de herstel.
Ben dan wel benieuwd hoelang dat opzetten blijft..Mijn benen waren de laatste 2 maanden enorm gegroeid in verhouding met de rest van mijn lichaam en nee ik ben geen beginner! Alleen moet ik wel eerlijk zeggen dat ik opeens wel fanatieker ben gaan squatten en deathliften (zo zwaar mogelijk met weinig reps)en daar ook veel progressie in maakte...I.p.v mooi gedefineerde benen kreeg ik alleen dikke benen met teveel ongedefineerde massa..LELIJK dus.. Nu heb ik mijn benen 2 weken niet meer zwaar getraind en ja, 2 cm geslonken..
@aradev, met hoeveel gewicht ben je toen gaan trainen toen je benen 2cm geslonken zijn?
nou je zegt het zelf. En niet alleen benen maar gewoon met alles.
Van 5 x 6 x 80kg squat naar 4x12x 50 kg
Deathlift van 5x6x 70 kg naar 4x12x40 kg
Ik bedoelde hoelang benen extra vocht blijven volhouden wanneer ik wel met maximale kracht zou blijven trainen...Mooi gespierde EN gedefinieerde benen vind ik namelijk wel mooi, maar met weinig gewicht trainen lukt dit denk ik ook niet..