Fitness Seller

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Gaat dit evenement nog door?

• Topic Starter Topic Starter
Hey allen, super gaaf hoeveel aanmeldingen er zijn voor de meet! Krijg de pol niet gesloten, maar denk dat iedereen die komen wilt nu wel heeft gereageerd.
Het wordt dus zaterdag 29 oktober! Hopelijk kunnen diegene die dan niet kunnen toch nog iets regelen om wel te komen.

We hebben het al even over het eten gehad en weet niet of ik morgen een nieuwe pol kan openen, maar uiteraard gezellig om daarna met zn allen te gaan eten.

Er zijn al verschillende ideeen qua restaurants naar voren gekomen, maar qua ligging van Mikes Gym (9 minuten auto), de goedkope ruime parkeerplek en AYCE gaat mijn voorkeur uit naar Crystal Wok in Zaandam. https://crystalwok.nl/
Nu is het de eerste keer dat ik mee ga eten (uberhaupt pas mijn tweede meet), maar ligt dit in iedereens wensen?
Het is € 38,50 per persoon inclusief alcoholvrije dranken, bier en wijn. Wat ik begrijp van de site wordt het eten bereid aan verschillende kook eilanden, het is dus niet bestellen via een tablet en een aantal rondes. Kan hier nog navraag naar doen als daar behoefte aan is.
Nadeeltje is wel dat Mikes Gym sluit om 15.00 op zaterdag. We zullen dus de eerste ronde moeten pakken bij Crystal Wok, deze is van 16.30/17.00 tot 19.00/19.30. Het zit naast het "uitgaans"plein van Zaandam, dus kunnen altijd ervoor en daarna nog een terrasje pakken of uiteraard voor diegene die ver moeten rijden vroeg klaar met eten.

Hoor wel wie er mee wilt eten en of Crystal Wok hem wordt, zal proberen morgen hier een nieuwe pol te openen (en anders kunnen @Sanca Saxon of @wovano me hier vast bij helpen)

Een mannetje meer of minder bij Mikes gym maakt niet uit? Ik heb niet gestemd omdat mijn vrouw ergens rond die tijd een bedrijfsuitje heeft. Anders ben ik graag van de partij. Voor het eten zal dat het zelfde zijn. Zodra ik meer weet stuur ik je een pm om me op het lijstje toe te voegen.

Ik zie dat je ook een Tokyoto in Zaandam hebt, toevallig ook een in Maastricht en die is super chill. Misschien een paar opties in de poll zetten?

Een mannetje meer of minder bij Mikes gym maakt niet uit? Ik heb niet gestemd omdat mijn vrouw ergens rond die tijd een bedrijfsuitje heeft. Anders ben ik graag van de partij. Voor het eten zal dat het zelfde zijn. Zodra ik meer weet stuur ik je een pm om me op het lijstje toe te voegen.
Helemaal prima 👌🏼

Ik zie dat je ook een Tokyoto in Zaandam hebt, toevallig ook een in Maastricht en die is super chill. Misschien een paar opties in de poll zetten?
Top, wist niet eens dat die er zat ;-) Die lijkt ook wat betere openingstijden te hebben en is op zo goed als dezelfde locatie. Lijkt er ook op dat je bij die niet van je tafel hoeft op te staan om nieuw eten te halen. Zal ze eens bellen deze week. Anders betere optie dan Crystal Wok :thumb:

Net gebeld met Tokyoto in Zaandam:

- Grote groep geen probleem
- Weekje van te voren reserveren
- Gaat met aangeven op kaartjes (dus ook geen buffet eilanden oid en telkens opstaan)
- eten is al vanaf 16.00 mogelijk
- zelfde ruime parkeerplaats
- 9 minuten rijden vanaf mikes gym
- € 31,50 pp voor 2,5 uur ayce
- prijs exclusief drankjes

Dus een betere optie dan Crystal Wok.

Poll geopend voor eten

Dus trainen van 12.00 tot 15.00 en dan 16.00 eten? En tussen 15.00/16.00 daarvoor bij het restaurant terrasje ofzo?

Dus trainen van 12.00 tot 15.00 en dan 16.00 eten? En tussen 15.00/16.00 daarvoor bij het restaurant terrasje ofzo?
Ja of eten rond 17.00 of 18.00? Weet niet wat iedereen zn voorkeur is qua etenstijd. Ook ivm reistijd dat mensen na het trainen nog ver moeten rijden. Is net ff jammer dat de gym om 15.00 sluit

• Like
Waarderingen: AK
Denk dat we dan rond 15.30 op het terras zitten in Zaandam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven