- Waardering
- 6.426
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 104kg
- Vetpercentage
- 17%
Waar sport jij? Beetje grote gym?Ook maar ik heb de eigenaar ze ook wel eens zien pressen, het is trouwens meer een powerlift gym.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar sport jij? Beetje grote gym?Ook maar ik heb de eigenaar ze ook wel eens zien pressen, het is trouwens meer een powerlift gym.
Rows met 80 is zwaar, maar niet merkwaardig zwaar. Presses wel.
Tuurlijk Henkie, ik reserveer een bedje voor je in de psychiatrische kliniek hiero!
zit je gelijk helemaal op je plekkie
Waar is dat?Ook maar ik heb de eigenaar ze ook wel eens zien pressen, het is trouwens meer een powerlift gym.
Kneets heeft toch ook zware dumbbells
Heb je een beperking?Een dame milf noemen is de beste compliment dat ik kan geven
Tegenwoordig heet dat 'een mogelijkheid'.
Nee joh, lightweight. Nothing but a peanut.Rows met 80 is zwaar, maar niet merkwaardig zwaar. Presses wel.
Eigenlijk is het toch ook gewoon een compliment?
Komt door jou, jij had het steeds over vieze dingen doenWel mooi dat elk topic tegenwoordig verziekt raakt met allerlei neuk onzin.
.Ja inderdaad, ik laat me nog meeslepen ook... EXCUUSWel mooi dat elk topic tegenwoordig verziekt raakt met allerlei neuk onzin.
Bodybuilders stappen niet. Misschien nog een McFlurry toe omdat het cheatday is, en nuchter naar huis, bakkie kwark en slapen. Toch?Ja ik had het gezien heel erg gaaf mooie sportschool. Gaan we ook nog stappen nadertijd?

Ken jij dan bodybuilders?Bodybuilders stappen niet. Misschien nog een McFlurry toe omdat het cheatday is, en nuchter naar huis, bakkie kwark en slapen. Toch?
Jammer dat ik er niet kan zijn, dikke gym en had natuurlijk wel willen zien hoe gekke Henk 70 kg presst.
Nee man fl**ker op als ik in Amsterdam ben wil ik ook uit daar. Wie gaat er mee naar bananenbar?Bodybuilders stappen niet. Misschien nog een McFlurry toe omdat het cheatday is, en nuchter naar huis, bakkie kwark en slapen. Toch?
Jammer dat ik er niet kan zijn, dikke gym en had natuurlijk wel willen zien hoe gekke Henk 70 kg presst.
@th0maz wil vast wel..Nee man fl**ker op als ik in Amsterdam ben wil ik ook uit daar. Wie gaat er mee naar bananenbar?
Ja man. Ook een super vrolijke dude, bescheiden, totaal niet arrogant of stoerdoenerig. En beestachtig sterk, zelfs als bodybuilder zijnde.Blijft heerlijk hem te zien trainen.
Moet ook enorm lachen om de videos waarin hij commentaar geeft op anderen die trainen.
Hmm, ik dacht dat alleen onzekere ipne's en schrale bachelorparty's de bananenbar bezochten.Nee man fl**ker op als ik in Amsterdam ben wil ik ook uit daar. Wie gaat er mee naar bananenbar?