MuscleMeat

Gesponsord door XXL NUTRITION: meet in Mikes Gym 29 okt (Amsterdam Noord)

Peiling Peiling Trainen en eten of alleen trainen?

• Totaal stemmers
    18
  • Peiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Even ontopic kom je ook op de meet Lies?

Wil jij mij spotten bij de 70 kg dumbbell press?

• Topic Starter Topic Starter
Nee joh, lightweight. Nothing but a peanut.

20220522_093526.jpg

Bijlagen

• 20220522_093535.jpg
    20220522_093535.jpg
    200,8 KB · Weergaven: 66
Ja ik had het gezien heel erg gaaf mooie sportschool. Gaan we ook nog stappen nadertijd?

Ja ik had het gezien heel erg gaaf mooie sportschool. Gaan we ook nog stappen nadertijd?
Bodybuilders stappen niet. Misschien nog een McFlurry toe omdat het cheatday is, en nuchter naar huis, bakkie kwark en slapen. Toch? :P

Jammer dat ik er niet kan zijn, dikke gym en had natuurlijk wel willen zien hoe gekke Henk 70 kg presst.

Bodybuilders stappen niet. Misschien nog een McFlurry toe omdat het cheatday is, en nuchter naar huis, bakkie kwark en slapen. Toch? :P

Jammer dat ik er niet kan zijn, dikke gym en had natuurlijk wel willen zien hoe gekke Henk 70 kg presst.
Ken jij dan bodybuilders?

Nee man fl**ker op als ik in Amsterdam ben wil ik ook uit daar. Wie gaat er mee naar bananenbar?

Blijft heerlijk hem te zien trainen.

Moet ook enorm lachen om de videos waarin hij commentaar geeft op anderen die trainen.
Ja man. Ook een super vrolijke dude, bescheiden, totaal niet arrogant of stoerdoenerig. En beestachtig sterk, zelfs als bodybuilder zijnde.

Kdenk dat als hij volgas voor powerliften was gegaan, hij PR's had gezet die tot op de dag van vandaag niet verbroken zouden zijn. Dude heeft een leipe mindset. Commitment ten koste van alles.

Ronnie is in mijn optiek de nr 1.

Heel kut om te zien hoe zijn gezondheid zo afgetakeld is. Zeer sneu.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven