AndroidHealthClinic

Gestopt met roken maaaaaaar

justbart

Monstrous Giant
10.000 berichten
Waardering
960
Lengte
1m80
Massa
128kg
Vetpercentage
19%
Ik ben nu een maand of 3 a 4 gestopt met roken. Gerookt vanaf mijn 14e dus best lang. Ik had nooit ergens last als er gerookt werd. Ik heb de laatste maand echt lichaamlijke klachten zoals zere keel, hoofdpijn, rare smaak als ik een tijdje in een ruimte ben geweest waar gerookt wordt... Ik word daar niet goed van eigenlijk.

Vraag aan de mensen die langer gestopt zijn, gaat dit over? Daarnaast vind ik het maar raar, ik zou toch na zoveel jaar zelf gerookt te hebben bestand moeten zijn tegen die onzin.

Hoe langer je gebruikt hoe langer je moet afkicken hea ;)

Ik ben nu ongeveer 4 jaar van het roken af en kan er ook helemaal niet meer tegen als een ander staat te roken.

ben 8 maanden gestopt en kan ook echt niet tegen ruimtes waar flink gepaft wordt. Zere ogen, pijn in me harsens en misselijk.

Ja dit gaat over!
en gelukkig (hoe raar zeggen ook) dat je dat hebt, zorgt ervoor dat je er een afkeer van krijgt

• Topic Starter Topic Starter
Hmm tegenstrijdige berichten... Ik hoop idd wel dat dit weg gaat. Afkeer heb ik er al van, alleen al van de prijs.. haha.

Ben ook gestopt en erger mij zelfs aan mensen die buiten roken, k*t lucht is het. Ze moeten buiten roken ook verbieden.

Van mij hoeven ze het niet te verbieden op straat, ik heb het zelf ook jaren lang gedaan dus wie ben ik om moeilijk te gaan doen. De koppijn vooral is hinderlijk...

Ik ben nu een maand of 3 a 4 gestopt met roken. Gerookt vanaf mijn 14e dus best lang. Ik had nooit ergens last als er gerookt werd. Ik heb de laatste maand echt lichaamlijke klachten zoals zere keel, hoofdpijn, rare smaak als ik een tijdje in een ruimte ben geweest waar gerookt wordt... Ik word daar niet goed van eigenlijk.

Vraag aan de mensen die langer gestopt zijn, gaat dit over? Daarnaast vind ik het maar raar, ik zou toch na zoveel jaar zelf gerookt te hebben bestand moeten zijn tegen die onzin.
Ben benieuwd ik ga na kerst nokken dus volg je topic nog wel ff :)

Ik ben echt benieuwd hoe dat nou is om verslaafd te zijn. Ik rook al jaaaaren alleen in het weekend, en dan nooit meer dan 4 peuken (na 4 ben ik het gewoon zat :P) en dan kan ik weer de hele week zonder, denk geen seconde van 'oeh ik heb zin in een peuk' terwijl ze in het weekend wel heeeeerlijk zijn.

Ik ben echt benieuwd hoe dat nou is om verslaafd te zijn. Ik rook al jaaaaren alleen in het weekend, en dan nooit meer dan 4 peuken (na 4 ben ik het gewoon zat :P) en dan kan ik weer de hele week zonder, denk geen seconde van 'oeh ik heb zin in een peuk' terwijl ze in het weekend wel heeeeerlijk zijn.

Heb ik ook, en heb vroeger gerookt. En doordeweeks rookte ik toch wel flink ook, maar meer voor de verveling, de eerste paar sigaretten zijn lekker, en de sigaretten voor bij de koffie etc. maar verder is het gewoon puur uit verveling.

Tegenwoordig rook ik alleen als ik aangeschoten/dronken ben, en dan wel als er andere rokers bij zijn, ik zal niet zo snel een pakje kopen voor die paar sigaretten die ik rook, tenzij ik weet dat de avond lang gaat worden.

Dit vind ik gewoon knap, teken dat je ijzersterke discipline hebt!

trololol zo heb ik het ook jaren gedaan, maar heb het er het laatste jaar toch moeilijk mee. Mn vriendin rookt ook, daardoor begon ik het ook vaker te doen. Nu heb ik vaak nog een pak in mn rugzak steken van het weekend en als je dan op je trein wacht ofzo krijg je wel zin.

4 jaar gerookt, toen ik stopte kreeg ik last van chronische hyperventilatie wat ik nog steeds heb. :P maar wel nog steeds ervan af! zeer spijtig dat ik ooit begonnen met roken.

Terug
Naar boven