AndroidHealthClinic

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #2.061
  • #2.062
Net 3x125 gebankt in laatste set

• #2.064
Je komt er wel bro, gaat prima zo :)
Je sheet ziet er prima uit, goede updates nogsteeds enzo.

Lekker door blijven knallen bro, fijne kerst toegewenst.

3 x 125 is bruut kerel, nice! Hoe sta je er nu voor qua gewicht/vp?

• #2.067
Je komt er wel bro, gaat prima zo :)
Je sheet ziet er prima uit, goede updates nogsteeds enzo.

Lekker door blijven knallen bro, fijne kerst toegewenst.

Hey mattie,

Ja, ik blijf consequent doortrainen.

Jij ook fijne kerst alvast. Niet te stoney worden, bro ;)

3 x 125 is bruut kerel, nice! Hoe sta je er nu voor qua gewicht/vp?

Ben rond 195cm en 116 kilo. Bf weet ik niet precies. Ben nu wel beetje pafferig. Moet goed eten met dit schema anders red ik niet de reps/sets.

Jij ook alvast fijne kerst, Roth.

Hey mattie,

Ja, ik blijf consequent doortrainen.

Jij ook fijne kerst alvast. Niet te stoney worden, bro ;)

Ben rond 195cm en 116 kilo. Bf weet ik niet precies. Ben nu wel beetje pafferig. Moet goed eten met dit schema anders red ik niet de reps/sets.

Jij ook alvast fijne kerst, Roth.

Hoeveel % ongeveer kraft:D Ben zo benieuwd:P Ikzelf ben ook een beetje pafferig, sta op 17%. Maar cutten zie ik ook niet zo zitten...eerste maar brute massa erop plakken!

Fijne kerst alvast jongen!

• #2.069
Hoeveel % ongeveer kraft:D Ben zo benieuwd:P Ikzelf ben ook een beetje pafferig, sta op 17%. Maar cutten zie ik ook niet zo zitten...eerste maar brute massa erop plakken!

Fijne kerst alvast jongen!

Pfoeh, heb geen idee. Ik kijk meer naar de spiegel. Als ik toch een gok moet doen toch wel +20% :o 5x200 wil ik op korte termijn halen met deadlift dus blijf nog wel tijdje pafferig. Daarna richting lente ga ik ook meer op mn voeding letten.

Fijne kerstdagen, Kev!

Pfoeh, heb geen idee. Ik kijk meer naar de spiegel. Als ik toch een gok moet doen toch wel +20% :o 5x200 wil ik op korte termijn halen met deadlift dus blijf nog wel tijdje pafferig. Daarna richting lente ga ik ook meer op mn voeding letten.

Fijne kerstdagen, Kev!

Rond de 20% kan nog wel:P Als het maar niet uit de hand gaat lopen;)
Als je eenmaal gaat cleanbulken moet je het ff laten weten, ga ik meedoen:)

Fijne kerstdagen, Kev!

Ahzo, als je wil kan je dan ook het logje verplaatsen naar de pl sectie (de toelatingseisen zijn 20+% vet :)).

• #2.072
Rond de 20% kan nog wel:P Als het maar niet uit de hand gaat lopen;)
Als je eenmaal gaat cleanbulken moet je het ff laten weten, ga ik meedoen:)

Is goed bro, ik laat het je weten

Ahzo, als je wil kan je dan ook het logje verplaatsen naar de pl sectie (de toelatingseisen zijn 20+% vet :)).

Nu doe ik een krachtcycle over twee maanden een cutcycle, dan weer een hypertrofiecycle. Ik blijf dan heen en weer verhuizen. Ik zit hier goed, mark :)

Laatst bewerkt:
  • #2.073
Gisteren laatste set deadlift 5x185 gedaan. Is volume pr.

• #2.075
5x185 :clap:
leuk stukje over gert en jan in de vi :)

Je bedoelt Gert-Jan Verbeek? Ik heb niet meer de VI maar net wel ff op internet opgezocht die van 30 nov. ? Idd, mooi stukje.

Morgen staat 3x130 banken op het program, ben benieuwd :)

• #2.076
2x130 gehaald, focus was weg na de tweede rep. Dacht dat ik 'm zou gaan failen. Volgende week opnieuw proberen de 3x130 te halen. Minpuntje is dat voor de donderdag de 5x130 op het programma staat
:rolleyes:

2x130 gehaald, focus was weg na de tweede rep. Dacht dat ik 'm zou gaan failen. Volgende week opnieuw proberen de 3x130 te halen. Minpuntje is dat voor de donderdag de 5x130 op het programma staat
:rolleyes:

Anders voor 3x130 gaan, en wanneer gehaald 20 seconden wachten en die laatste 2 eruit beuken!!

• #2.080
ja dat is wel weer zo:P Je kan ook voor 4 reps gaan.. en de training erna 5.

Ga je btw meer op powerliften richten ipv BB?:D

Denk toch dat ik gewoon 3x130 weer probeer donderdag.

Nah, ben nu bezig met een krachtcycle om het leuk te houden. Als ik hier mee klaar mee ben over een maandje dan ga ik weer hoger in reps en verlaag ik mn cals

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven