- Waardering
- 22.094
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gisteren stond 5x125 banken op het programma. Ik had 4x125 gehaald. Dus volgende week opnieuw.
Beste wensen alvast!
Even een stapje terug gedaan kraft? Volgende keer pak je die 5x125
Fijne jaarwisseling mart!
Succes in het nieuwe jaar bro, dat er vele pr's en gains gezet mogen worden![]()
(en natuurlijk de gezondheid etc.)
2x130 gebankt moest 3x130 doen.
Volgende keer maar wat lager in gewicht gaan en wat meer reps maken en weer opbouwen is niet anders

Vind je? Ik vind het niet veel igg. Wat bench jij nu eigenlijk, Kev?

Je zit toch al hoog in reps? Of ga je 10/12 per set doen? En die squat en deadlift in je sig is ook up-to-date?

Ik wil inderdaad rond 10 12 zitten, en dan misschien door tot failure.
Die squat en deadlift zijn oud. Squats zijn nu 3x8 met 100 en deadlift 3x8 met 130.
Moet in ieder geval drastisch omhoog![]()

Nog een training gehad na 3-1-'11 m?
Ziet er nog steeds goed uit zo, bedankt voor je schema.
Okay bro, succes ermee
Graag gedaan, bro.
Nee, nog niet getraind. Ik moet vanavond weer aan de bak.
Fijne avond, jongens.

Ja zeg maar niet teveel over me stats
Succes vanavond!
Die 4x8 op de bench met 90 is niet slecht, hoor. Doen weinigen je hier na op dit forum.
Ik moest gister 5x125 halen met banken, maar 3x125 lukte. Denk dat de koek op is. Dus ik ga lager in gewicht en wat hoger in reps de komende tijd op de bench
Ik vind het sick Kraft, 3x125. Hoe hoog ga je in reps zitten?
Wat is jouw pr ook al weer met banken? 1x120 toch?
1x120 - tijdje terug alweer - ook ik vergeet nog wel eens dat ik een stuk lichter ben - geen excuus voor mijzelf vind ik - probeer nu wel op de powerliftmanier te benchen - minder schouders dat wel
Wat is jouw pr ook al weer met banken? 1x120 toch?
1x120 - tijdje terug alweer - ook ik vergeet nog wel eens dat ik een stuk lichter ben - geen excuus voor mijzelf vind ik - probeer nu wel op de powerliftmanier te benchen - minder schouders dat wel
In verhouding ben je betere bencher dan mij. Jij bent nu 95 kilo ?
Edit trouwens niet met wilks sta ik nog voor