- Waardering
- 1.151
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 88kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ja, je bent wel droger maar ik heb wel wat meer vvm
Ik ga binnenkort er wel beter om denken en mn vp verlagen
Wil hiermee in mei beginnen denk ik, heb nu net een nieuwe cleanbulk gemaakt (ook een topic van zou je het willen zien)Waarom ga je niet eens lekker bijv in de 10 reps zitten, gewoon iets totaal anders?!
Cardio voor je ontbijt? Ook een goed cut-schema?Wil hiermee in mei beginnen denk ik, heb nu net een nieuwe cleanbulk gemaakt (ook een topic van zou je het willen zien)
En geen broodjes pindakaas maar havermout 's ochtends. Dat moet al een hoop zoden aan de dijk zetten. Daarna ga ik er nog scherper opletten met behulp van een goed cutschema. Ik vind 5x5 eigenlijk wel lekker. Denk dat ik dat blijf doen op de compounds misschien bij iso oefeningen hoger in reps. Ik kijk wel ff.Ik begin eerst met meer cardio en van volle melk overstappen op magere melk en geen vla meer na het avondetenEn geen broodjes pindakaas maar havermout 's ochtends. Dat moet al een hoop zoden aan de dijk zetten. Daarna ga ik er nog scherper opletten met behulp van een goed cutschema. Ik vind 5x5 eigenlijk wel lekker. Denk dat ik dat blijf doen op de compounds misschien bij iso oefeningen hoger in reps. Ik kijk wel ff.
Ik heb je topic gezien. ben geen groot deskundige op voedingsgebied, maar zie wel dat het verstandig is om de chocomelk er uit te doen. Misschien ipv aardappelen zilvervliesrijst eten bij avondmaal, en als vlees rundvlees nemen of kip? Geen varkensvlees iig das te vet. Voor de rest is het wel goed toch?
Ja precies, vla, volle melk en pindakaas lekker laten staan. Gewoon een boord brinta met mager of halfvolle melk en wat whey is perfect.
Ja chocomelk heb ik er niet meer in staan. Aardappelen en vlees is over het algemeen fity-fity bij ons, dus dat komt wel goed. En over vlees (hele avond eten uberhaupt) heb ik niet veel te zeggen dus daarom een gemiddelde genomen van wat we zo nu en dan eten. Hij is nu behoorlijk clean.
Blijf je volgen bro! Ik ga maffe, rust hè...
Yep! Deadlift gaat prima! In de laatste set 5x193 gedeadlift is een pr!

Hoe zit het met je Bill Starr.. welke weet zit je en hou je het nog vol.
hehe erg netjes bro, volgende week 1x160 dus![]()
ziet er goed uit, sheet ziet er ook netjes uit.
fijne dag.
Nee nee, ik hield me gisteren niet aan mn schema met squat. Had 's middags een powernap gedaan en voelde me goed. Wou het ff proberen maar voelde zwaar aan moet het opbouwen. Zo zie je maar weer: ' the iron never lies to you'
Heb jouw trainingen gisteren ook ff gechecked zag er weer goed uit, mattie!
Fijne dag, bro
Gisteren 6 sets van 5 reps gebankt met 105. Ging lekker.
ik dacht dat je alleeen had gebankt
kort - maar oh ja mijnheer heeft een spreadsheet
sterke full squats , maar probeer wel je bor's
net zo hard te trainen als je bank
goed voor het lichaam
netjes broer, ziet er goed uit je sheet. Keep it up.

Je was 5x5 aan het doen toch bro? bevalt het een beetje?
lekker hoor, 5x193 is sowieso iets om trots op te zijn bro! Nette Bench ook, 5x125 is niet, ik haal 1x100
mm, beetje cutten doen, is wel prima te doen. zou eerder gaan voor 10x2 redelijk zwaar, en iso gewoon 2x10 doen..
Jij ook een fijne dag broer