XXL Nutrition

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Ziet er goed uit bro, wat Kevin zegt; je hebt alles wat je nodig hebt!
Succes met trainen / gainen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.942
Ziet er goed uit Kraft! Alles wat je nodig hebt heb je:P Noem me maar btw gewoon Kevin in plaats van K hoor:P

iik ga maffe.. moet 4:15 opstaan:grumble:

Dan heb je maar 5 uur geslapen ofzoiets? Slaap is anabool, Kev! ;)

Ziet er goed uit bro, wat Kevin zegt; je hebt alles wat je nodig hebt!
Succes met trainen / gainen.

Eigenlijk wel ja, ben ook groot voorstander van barbell/dumbbelll only. Alleen met sommige oefeningen kom je niet onder machines uit, daarom heb ik ook die leg ext./curl. Eigenlijk wil ik ook nog wel een latpulley, maar je kan niet alles hebben!

Dan heb je maar 5 uur geslapen ofzoiets? Slaap is anabool, Kev! ;)

Eigenlijk wel ja, ben ook groot voorstander van barbell/dumbbelll only. Alleen met sommige oefeningen kom je niet onder machines uit, daarom heb ik ook die leg ext./curl. Eigenlijk wil ik ook nog wel een latpulley, maar je kan niet alles hebben!

Inderdaad slaap is anabool, maar soms kan het gewoon niet anders wat je zelf ook wel eens zult hebben:D

• #1.944
Laatst bewerkt:
waar zijn die super gaye tapejes dan? :D

Mooie vooruitgang op de squats.
Hoe komt het eigenlijk dat je maar zo weinig reps kan op de sissy squat? Die is toch niet zo zwaar geloof ik?
+ download gewoon openoffice (daar zit excel toch bij in?)

• #1.949
Mooie vooruitgang op de squats.
Hoe komt het eigenlijk dat je maar zo weinig reps kan op de sissy squat? Die is toch niet zo zwaar geloof ik?
+ download gewoon openoffice (daar zit excel toch bij in?)

Ik denk dat die 40 kilo extra die ik weeg zijn tol eisen op mn tenen bij die oefening. En voor die oefening is het ook niet zo een prioriteit om 20 reps te halen. Maar zal voor de fun eens proberen.

Bedankt voor de tip, heb net in mn inbox al van iemand een link van openoffice gekregen. Vanavond maar eens bekijken.

Ziet er weer goed uit bro, ben blij dat je excel afgelopen is (vind het tof als je hier post haha)

([Afbeelding niet meer beschikbaar])

gruwelijk plaatje heb je in je handtekening.
Is het ondertussen al gelukt met office? anders geef ik je even rapidshare / torrent linkje!

Keep it up mart, ik blijf je volgen.

• #1.951
Heb net van iemand link gehad van http://sheet.zoho.com/scratch
Lijkt me handiger ivm niks te downloaden alleen account invullen. Ik ga dat vanavond eens proberen. Ach, ik blijf loggen alleen pas na aantal weken, is het ook wat overzichtelijker ;)

Leuk gifje idd! :D Leuk liedje ook waar die tekst vandaan komt!

Laatst bewerkt:
Oke netjes bro, die online sheet ziet er inderdaad wel goed uit! (zou je eventueel ook met een google account kunnen doen, is net wat uitgebreider)
Wat je zegt; de datums onder elkaar hoe je nu logt is veel overzichtelijker.

• #1.953
Kom er nu net achter na een link via inbox. Ik denk dat dat handiger is aangezien het met mn gmail account werkt. Vanavond maar eens goed bekijken.

Laatst bewerkt:
Kom er nu net achter na een link via inbox. Ik denk dat dat handiger is aangezien het met mn gmail account werkt. Vanavond maar eens goed bekijken.

Komt goed bro, anders gewoon even pmen! dan help ik je verder!

Fijne avond.

excel shooier, snor gewoon ff office2010 starter op

office 2010 starter is gewoon gratis

edit: maar alleen via OEM wegen verkrijgbaar.

Laatst bewerkt:
  • #1.959
Sorry bro, weet niet heel veel van pc's af. Dat betekent?

Dat het alleen vooraf geinstalleerd wordt geleverd. Dus je zal toch je heil moeten zoeken in een online oplossing.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven