MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
De preview is afgelopen van mn excel en heb geen productkey. Dus maar weer loggen.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Vandaag:

• Benchpress 115 > 4/4/3/3/2/3/1
  • Floorpress 100 > 5/4/3/1
  • DB press 38 > 6/5/4/4
  • Seated front press 65 > 5/4/3/3
  • Shrugs 160 > 10/8/5

Comment: vorige keer kon ik met 115 op bench er niet meer dan 2 reps per set uit persen nu stuk meer. Heb 20 reps gehaald op de bench dus volgende keer verhogen

Zeer stevige training , ook de schouders erna nog effe aanpakken , goed gedaan , maar geen zijkant of achterkant ?

• #1.904
De preview is afgelopen van mn excel en heb geen productkey. Dus maar weer loggen.

http://www.plaatjesupload.nl/bekijken/2961151.htmlhttp://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2010/08/21/1282418433-620.jpg

Vandaag:

• Benchpress 115 > 4/4/3/3/2/3/1
  • Floorpress 100 > 5/4/3/1
  • DB press 38 > 6/5/4/4
  • Seated front press 65 > 5/4/3/3
  • Shrugs 160 > 10/8/5

Comment: vorige keer kon ik met 115 op bench er niet meer dan 2 reps per set uit persen nu stuk meer. Heb 20 reps gehaald op de bench dus volgende keer verhogen

Jo Kraft,

moet ik even een productkey voor je fixen?

• #1.906
Jo Kraft,

moet ik even een productkey voor je fixen?

Kan dat? Ben een noob met dat soort dingen.

Het zit zo: ik had via vuze microsoft office gedownload. Ik heb het paar maanden kunnen gebruiken en ineens gisteren kon ik helemaal niks meer typen met excel en word. Dus als je mij nu een productkey geeft dan kan ik het weer gebruiken? Het is trouwens excel 2007

Hallo Kraftman! Nette training:thumbup: Waarom zo weinig reps per set? en niet wat meer reps met met minder gewicht?:)

Btw als je microsoft office 2007 proffesional heb, heb ik wel een key voor je;)

• #1.908
Hallo Kraftman! Nette training:thumbup: Waarom zo weinig reps per set? en niet wat meer reps met met minder gewicht?:)

Btw als je microsoft office 2007 proffesional heb, heb ik wel een key voor je;)

Mijn doel is per oefening 20 reps te maken en dan te verhogen. Of het nu 2x10, 4x5 of 10x2 is maakt niks uit.

Kom maar op met de keys, kijk ik wel even of het lukt ;)

Mijn doel is per oefening 20 reps te maken en dan te verhogen. Of het nu 2x10, 4x5 of 10x2 is maakt niks uit.

Kom maar op met de keys, kijk ik wel even of het lukt ;)

Als je office 2007 professional gebruikt werkt deze zeker weten;)

1) Installeer 'Microsoft Office 2007' zo als gewoonlijk.
2) Voer tijdens de installatie deze key in 'KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8'
3) Na de installatie kunt u 'Office 2007' gebruiken zonder te hoeven activeren.

• #1.910
Als je office 2007 professional gebruikt werkt deze zeker weten;)

1) Installeer 'Microsoft Office 2007' zo als gewoonlijk.
2) Voer tijdens de installatie deze key in 'KGFVY-7733B-8WCK9-KTG64-BC7D8'
3) Na de installatie kunt u 'Office 2007' gebruiken zonder te hoeven activeren.

Ik tik het net in, maar werkt niet. Ik moet zeker eerst dan office verwijderen opnieuw downloaden en dan invoeren?

Ja tuurlijk kan dat haha. Zie dat je al geholpen bent!

• #1.917
Nee, de productsleutel is incorrect

• #1.919
Heb in ieder geval weer een preview voor een tijdje dus kan weer mijn training via excel invoeren. Dus voorlopig geen trainingen hier meer.

Heb in ieder geval weer een preview voor een tijdje dus kan weer mijn training via excel invoeren. Dus voorlopig geen trainingen hier meer.

Jammer bro, ik volgde je log graag. Hou me via de pm regelmatig een beetje op de hoogte ;)

Ondertussen al een goede crack gevonden? anders heb ik nog wel wat voor je liggen.

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven