MuscleMeat

Get busy with Kraft

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.921
Jammer bro, ik volgde je log graag. Hou me via de pm regelmatig een beetje op de hoogte ;)

Ondertussen al een goede crack gevonden? anders heb ik nog wel wat voor je liggen.

Ik log nog wel, maar ik doe dat nu op een andere manier. Ik schrijf mijn trainingen op in excel en na een tijdje maak ik daar een screenie van en post het hier. Vind ik wat overzichtelijker.

Mijn vorige excel had ik verwijderd en een nieuwe geinstalleerd, toen kon ik weer excel gebruiken. De volgende keer dat de preview afgelopen is wil ik wel zo een crack van je ;)

Laatst bewerkt:
  • #1.922
Ik kreeg gisteren commentaar van de buurvrouw dat ik teveel lawaai maak in m'n homegym. Vooral als ik de bar terug leg in het rack. Heel vervelend dit, wil niemand tot last zijn. Moet voortaan maar rustiger de bar terugleggen.

Ik kreeg gisteren commentaar van de buurvrouw dat ik teveel lawaai maak in m'n homegym. Vooral als ik de bar terug leg in het rack. Heel vervelend dit, wil niemand tot last zijn. Moet voortaan maar rustiger de bar terugleggen.

Wat een zeik wijf. Mensen hebben ook niets beters te doen dan lopen te zeiken.

Succes met je trainingen!:cool:

• #1.924
Schijt aan haar joh, voor die paar keer in de week moet ze niet zeuren.

Netjes trouwens dat je voor nop dat ding hebt gehad.

• #1.926
Schijt aan haar joh, voor die paar keer in de week moet ze niet zeuren.

Netjes trouwens dat je voor nop dat ding hebt gehad.

Mja, wil geen scheve gezichten in de buurt en is toch beetje psychologisch dat je niet vol uit kunt gaan omdat je rustiger aan moet doen.

Ben van plan mijn schuur die je op de foto ziet leeg te halen en beetje opknappen en daar mn materiaal neer zetten, kan er ook meteen een lat pulley bij ivm hoogte. Dan doe ik dat free rack dat ik gehad heb, wel op zolder dan voor dagen dat het te koud is oid.

Heb er trouwens ook nog een bankje bij gekregen en diphendels voor aan het freerack en preachercurl kussen :)

Ziet er netjes uit kraft! Het is wel een beetje vervelend, maar ik denk dat je je niet teveel aandacht aan de buren moet geven, desnoods doe je de schuurdeur dicht? Dan kun je geen overlast geven toch?
Of draai een tapje om je rack heen, dan maak het ijzer tegen ijzer niet zoveel geluid meer.

Als ik jou was zou ik in je schuur gaan trainen Kraft, kun je een mooi trainingshok van maken! En gewoon een elektrisch kacheltje voor de echt koude dagen, voor de rest heb je dat helemaal niet nodig denk ik, je word toch wel warm!

• #1.929
Ziet er netjes uit kraft! Het is wel een beetje vervelend, maar ik denk dat je je niet teveel aandacht aan de buren moet geven, desnoods doe je de schuurdeur dicht? Dan kun je geen overlast geven toch?
Of draai een tapje om je rack heen, dan maak het ijzer tegen ijzer niet zoveel geluid meer.

Ik heb om de bar al washandjes in de lengte gevouwen om de bar heen en daar weer omheen een bandje met klittenband zodat bij het racken er minder geluid is. Maar om zo de rest van de tijd verder te trainen, nee. Ik was al wat langer van plan om het in de garage te doen eigenlijk, kan ik ook meteen een lat pulley er neerzetten en bij mijn ouders heb ik nog een chin up bar die je aan een muur moet bevestigen, die kan er dan ook meteen in.

Als ik jou was zou ik in je schuur gaan trainen Kraft, kun je een mooi trainingshok van maken! En gewoon een elektrisch kacheltje voor de echt koude dagen, voor de rest heb je dat helemaal niet nodig denk ik, je word toch wel warm!

Jij snapt 'm, K!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Benchpress van 2-9 was laatste 3 sets met 110. Heb ik zeker weggesneden met paint.
De deadlift van de laatste training ging echt perfect!
Volgende keer 175 kilo 20 reps maken, reguliere grip, no straps :P

• #1.930
Na overleg toch maar besloten het aan te kijken zoals het nu is. Zal wel wat rustiger aan doen en voor de rest bekijkt ze het maar, is toch voor tienen. Ga me niet op kosten jagen voor haar

Na overleg toch maar besloten het aan te kijken zoals het nu is. Zal wel wat rustiger aan doen en voor de rest bekijkt ze het maar, is toch voor tienen. Ga me niet op kosten jagen voor haar

Zo mag ik het horen Kraft:thumbup: Maar ik moeten zeggen in de schuur lijkt me ideaal, ik weet natuurlijk niet hoe je zolder eruit ziet...

• #1.932
Zo mag ik het horen Kraft:thumbup: Maar ik moeten zeggen in de schuur lijkt me ideaal, ik weet natuurlijk niet hoe je zolder eruit ziet...

Mijn zolder is ideaal om te trainen. Het enige wat ik daar niet doe is deadliften dat doe ik nu wel in de schuur. Anders vernaggel ik mn hele huis. Nu ik dat freerack heb kan ik ook oh pressen in de schuur.

Ik maak morgen wel een picca van mn zolder, heb je een beeld waar ik train (and gain) :P

Trainingen zien er weer goed uit mart, ben benieuwd of je de 175 gaat pullen met dl de volgende keer! Zou een mooie PR zijn.

Wat je buurvrouw betreft: wat je zelf al aangeeft, je doet rustig aan etc. Voor 22:00 kan ze je vrij weinig maken.

Succes bro, ik blijf je volgen.

Gewoon een bakkie gaan drinken met de buuv - chocolaatjes meenemen + uitleggen dat je aan het trainen bent voor de olympiade - leuke ruimte by the way - is wat van te maken

Mijn zolder is ideaal om te trainen. Het enige wat ik daar niet doe is deadliften dat doe ik nu wel in de schuur. Anders vernaggel ik mn hele huis. Nu ik dat freerack heb kan ik ook oh pressen in de schuur.

Ik maak morgen wel een picca van mn zolder, heb je een beeld waar ik train (and gain) :P

Kan ik zien waar die brute pr's gezet worden:P

Die schuur lijkt me perfect voor een homegym, want een zolder lijkt me zo amateuristisch en bedoeld voor andere bezigheden ... ;)

Nadeel is wel dat-ie wel erg klein lijkt.

Mooie Excel-sheet heb je daar en de gewichten erop zijn ook behoorlijk!

Ik vind het vooral top dat je eerst met de compounds begint (laag in reps ook) en in totaal maar vijf oefeningen doet: een goede combinatie van kracht, semi-compounds en isolatie. :D

• #1.937
Trainingen zien er weer goed uit mart, ben benieuwd of je de 175 gaat pullen met dl de volgende keer! Zou een mooie PR zijn.

Wat je buurvrouw betreft: wat je zelf al aangeeft, je doet rustig aan etc. Voor 22:00 kan ze je vrij weinig maken.

Succes bro, ik blijf je volgen.

Ik ga mn best doen met de dl! Bedankt bro.

Gewoon een bakkie gaan drinken met de buuv - chocolaatjes meenemen + uitleggen dat je aan het trainen bent voor de olympiade - leuke ruimte by the way - is wat van te maken

Gisteren al mee gepraat. Is een vreemde vogel, ze bekijkt het maar. Ik geef eind van het jaar wel een kratje bier ofzo aan ze. daar houden ze wel van.

Kan ik zien waar die brute pr's gezet worden:P

Vanavond komt 'ie, K!

Die schuur lijkt me perfect voor een homegym, want een zolder lijkt me zo amateuristisch en bedoeld voor andere bezigheden ... ;)

Nadeel is wel dat-ie wel erg klein lijkt.

Mooie Excel-sheet heb je daar en de gewichten erop zijn ook behoorlijk!

Ik vind het vooral top dat je eerst met de compounds begint (laag in reps ook) en in totaal maar vijf oefeningen doet: een goede combinatie van kracht, semi-compounds en isolatie. :D

Mwuah, het enige wat ik niet kan is deadliften op zolder, voor de rest red ik me er prima. Zal vanavond foto schieten misschien verander je dan van mening.

Schuur is vrij groot, wat je niet ziet op de foto is dat achter me ook nog ruimte is. Ik kan er een auto in kwijt. Die moet dan als ik het materiaal in de schuur zet ook buiten staan, heb ik ook liever niet.

5 oefeningen is net genoeg vind ik. Om de zoveel weken varieren in iso oefeningen houdt het ook leuk!

• #1.939
Ziet er goed uit Kraft! Alles wat je nodig hebt heb je:P Noem me maar btw gewoon Kevin in plaats van K hoor:P

iik ga maffe.. moet 4:15 opstaan:grumble:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven