Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
)
?4000-4500 kcals is zeker niet slecht. Die weightgainer zit wel boordevol suikers veronderstel ik, je zo toch wat meer kcals uit gewone voeding kunnen halen. Zeker als je aant kuren bent.
Wel goeie krachtgains iig![]()
Als hij voor het einde van het jaar 500kg heeft op de grote 3, knip jij dan je staart eraf?

Hahaha, echt niet man!
Als ie het naturel gehaald had wel![]()

Leuk om te zien dat mn karmaknop nog werkt, ik dacht dat ie stuk was
whahaha of dat T um had uitgezet gheheheHahaha, echt niet man!
Hahaha, echt niet man!

Kleine update:
weegschaal: 96,5kg
bodyfat: 15% (alles zit nog steeds rond de middel, damn!!)
Maar ff een paar weekjes aan de low-carbs, ik MOET droger....
guns meten nu 41cm koud
wheels 62cm koud
Lichte vocht retentie, maar nog redelijk definitie.
Kracht neemt niet echt meer toe nu. Komt misschien ook omdat ik niet zo zwaar aan het bulken ben??
Pezen en aanhechtingen beginnen een beetje te irriteren, het is duidelijk dat mijn lichaam nog niet is gewend aan de excessieve inspanningen, maar voor nu gaat het aardig. Vooral de pezen bij mijn onderarmen en schouders hebben het er een beetje moeilijk mee, maar ik doe rustig aan, doe mijn oefeningen geconcentreerd en rustig.
ik doe extra rek en strek oefeningen en masseer mijn pezen om de doorbloeding te bevorderen. Over de voortgang ben ik verder aardig te spreken.
Power gains:
Bench Press 80 > 105 (blijft een zorgenkindje met die schouder van mij)
Squat 120 > 160
deadlift 190 > 210 (zit nog meer in, maar hey, ik vind ut mooi zo)
DB shoulder press 26 > 32 (kan beter, maja, die schouder eh?)
Verder kan ik nu eindelijk een keer of 12 BW optrekken, dat lukte me nooit meer dan 5x
Dus ja, er zit vooruitgang in...
Probeer je soms met 2 benen in 1 broekspijp te gaan? Mijn benen zijn namelijk bijna 10 cm groter en ik pas nog redelijk in een 36/34.