AndroidHealthClinic

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

Gaat lekker zo te lezen!
Niet gehinderd door enige kennis vraag ik me af of er ergens een soort 'richtlijn' bestaat over hoe hard je met de gewichten omhoog kan? (wat nog veilig is)
Post je trouwens je voedingsschema nog? Daar ben ik wel nieuwsgierig naar... ;)

Die rush herken ik trouwens, maar die komt door m'n (zichtbare) progressie... :D

idd luister naar je lichaam das het beste medicijn :D maar gaat lekker niet? heb vandaag ook een spuit gehad...

helaas de griep prik

Test werkt gewoon direct dus verhoogt libido komt daardoor. Ik merk het al 3/4 dagen na de eerste inject. Niks placebo effect, Ik wordt net zo hard wakker als toen ik 16 was en krijg om het minste geringste wood.
Effect op spiermassa duurt wel natuurlijk ff.

Succes!

ja steady state is na paar weken,verhoging is meestal na paar dagen.

Dus Kwarkie heeft geen placeebotje thanks voor de uitleg

• Topic Starter Topic Starter
Dus Kwarkie heeft geen placeebotje thanks voor de uitleg

Ik vond het al zo vreemd.... Hoe kan ik nou placebo hebben als ik toch echt het beest in mij bevrijd voelde :D

Dit beloofd wat dan...

Anyway, kep k*t geslapen, was een keer of 4, 5 wakker vannacht... schoot niet echt op dus, en kwam gebroken me nest uit, stijf als een ouwe lul van 80 :D

Hoe zit het met je vochthuishouding, en verdere (bij)werkingen?

Ik vond het al zo vreemd.... Hoe kan ik nou placebo hebben als ik toch echt het beest in mij bevrijd voelde :D

Dit beloofd wat dan...

Anyway, kep k*t geslapen, was een keer of 4, 5 wakker vannacht... schoot niet echt op dus, en kwam gebroken me nest uit, stijf als een ouwe lul van 80 :D

tja en je bent er pas 36 dus dat gaat nog wat worden als je 40 bent :D

Hoe zit het met je vochthuishouding, en verdere (bij)werkingen?

Weinig vochtretentie (nog) maar dat gaat wel veranderen denk ik. Ik probeer zo schoon mogelijk te bulken, ik overdrijf het niet, want dat moet er toch weer af en dat werkt natuurlijk niet. Er is nu bijna 2 kilo bij, veel vetter wordt ik momenteel nog niet.

Wel ben ik behoorlijk horny, ben vooral in de ochtend futloos, af en toe misselijk. Ik merk duidelijk dat mijn fysiek flink op z'n lazer krijgt: als ik me nest uit kom, moet ik eerst ff rekken en strekken, na een minuutje gaat het wel.

Ik voer de glucosamine nog een beetje op, ik ga naar 2500mg per dag.
geen mentale bijwerkingen verder. Kep trouwens ook hier en daar een puistje, maar niet veel...

EDIT: O ja, ik slaap erg rommelig, maar wel diep. Word wel een keer of 3 wakker per nacht... Is dat niormaal?

Laatst bewerkt:
ouwe puber! hahaha. hhhm toch wel wat impact zon kuur!

Wacht maar als je s'morgens je gezicht in model met douwen dan is het pas k*t. Maar het gaat goed zo kwarkie, nou nog doorgroeien.;)

Wacht maar als je s'morgens je gezicht in model met douwen dan is het pas k*t. Maar het gaat goed zo kwarkie, nou nog doorgroeien.;)

Whahaha, plastic fantastic, je weet toch? :p

Dat groeien komt ook goed. Ik eet trouwens niet echt meer dan voor de kuur... Maar zat toch wel flink boven mijn onderhoud toen, dus sja... heb wel vaker momenten dat ik wil eten. Dus daar maak ik dankbaar gebruik van ghehehe

Ik neem hierop ook effe aan abo'tje. Interessant om te volgen

De weegschaal geeft 95 aan :rolleyes:

Heerlijk..... grow mother****er, grow....

Nog steeds niet te veel vocht ophoping, dus dat stemt mij potistief....

Vanavond komt er weer een harde training. Ik heb er zin in.

Ik begin nu fysieke veranderingen te zien: spieren zijn harder, ik word droger :eek: en de weegschaal gaat steeds verder richting de 100 :rolleyes: heerlijk...!

Soort van Jackel en Hyde zeg maar.

KNALLUHH KWARKIE
gaat helemaal goed komen met die training van jou vanavond

De 4e week gaat nu in...
Straks gaat de 4e spuit in me arie
Dianabol bouw ik nu af naar 20mg per dag, die is dan over 1 week klaar.

De kracht toenames:

Bench: 80 > 105
Leg press: 160 > 220
Squat: 120 > 155
DL: 195 (hard) > 195 (easy) niet goed kunnen testen, handen slippen weg. Heb nu Magnesium

D'r is nu 3,5 kilo bij, en ben aardig wat droger aan het worden.
Ik eet niet zo belachelijk veel, eigenlijk vooral erg clean.
Ik denk dat ik zo op 4000-4500Kcal zit, eiwit inname is netto zo rond de 200gram ongeveer. (vis, gevogelte, ei, whey)

Verder neem ik 2 PVL mutant mass shakes, goed voor elk 750Kcal. Is echt de beste gainer die er is, kan ik iedereen aanraden. 1 direct bij opstaan en 1 post-workout.

Verder:
5 gram vit C per dag
3 gram glucosamine
en visolie.

sweet - vooral die bench zeg!

4000-4500 kcals is zeker niet slecht. Die weightgainer zit wel boordevol suikers veronderstel ik, je zo toch wat meer kcals uit gewone voeding kunnen halen. Zeker als je aant kuren bent.

Wel goeie krachtgains iig :)

Terug
Naar boven