Fitness Seller

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

ik zou ook als ik jou was is ff bruut bulke :) een laagie spek kan geen kwaad zolang het niet te dol word gewoon die extra kilos eraan zetten en van de zomer strak het strand op :D

je bulkt nu in deze kuur. maar je vond zelf dat wat droger kon staan... dus kunnen we een cutkuur verwachten?

nou hoe zit het hier...laatste post tijdje terug, rocketfuel verdampt ofzo? hoe sta je er voor, nog gains?

• Topic Starter Topic Starter
hahaha, nee, het gaat erg goed. Sta nu op zowat 97 kilo, een flink stuk droger (tis ook ff zoeken de energiebehoefte correct in te vullen) nu is droog worden nu helemaal niet de doelstelling, dus ff tandje bijzetten met eten.

Fysiek staat er beter bij dan ooit. Vooral de borst, schouders en benen groeien flink. Binnenkort weer ff een update.

Fijne kerst allemaal!

Hele fijne feestdagen!

kwark wordt een beest.

Verdomme Kwark...toen ik je msn afbeelding zag schrok ik me rot:P Je bent al huge man!

Prettige feesten nog! Keep on lifting!:)

hahaha, nee, het gaat erg goed. Sta nu op zowat 97 kilo, een flink stuk droger (tis ook ff zoeken de energiebehoefte correct in te vullen) nu is droog worden nu helemaal niet de doelstelling, dus ff tandje bijzetten met eten.

Fysiek staat er beter bij dan ooit. Vooral de borst, schouders en benen groeien flink. Binnenkort weer ff een update.

Fijne kerst allemaal!

Waarom probeer je eigenlijk niet wat buikvet te verliezen? Volgens mij gaat het meer tijd kosten om dat vet te verliezen dan je misschien inschat?

Thnx everyone ;)

Alleen even wat minder nieuws, kwark ligt met griep en koorts in z'n mand. Daar gaan mijn kilootjes weer :( maja... ik word wel veel droger nu.... heel veel droger....

Sterkte Kwark!

Gewoon zien dat je voeding inorde blijft en vooral die eiwitten hoog houden!

beterschap baas.

Door de griep veel kwijt weer, maar gelukkig hoofdzakelijk vocht en vet, want ik sta flink droger. Sta nu op 93kg bij (geschat) 12%
Nog een beetje uitzieken, morgen weer training. Die griep is wel jammer, want de doelstelling word niet gehaald. Toch ben ik niet ontevreden, en ik heb nog een dikke maand...

Klote man die griep, maar je hebt nog effe.
Hoe staat het er nu voor?

Klote man die griep, maar je hebt nog effe.
Hoe staat het er nu voor?

sja, is ff vechten met eten, mijn maag is flink gekrompen en mijn metabolisme is totaal inelkaar gestort met al die gedwongen rust. Gaat me wel ff wat moeite kosten dat op gang te krijgen.

Het begint op deze manier een beetje op een cut kuur te lijken hahaha, maar ik sta er wel lekker droog bij nu. Misschien ook wel weer ff goed.

Anyway, nog wat weekjes te gaan, misschien kan ik nu ff wat winst pakken.

Terug
Naar boven