AndroidHealthClinic

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

En jij zei nog niet zo lang geleden dat je al moeite had met jeansmaat 36/34. :rolleyes: Probeer je soms met 2 benen in 1 broekspijp te gaan? Mijn benen zijn namelijk bijna 10 cm groter en ik pas nog redelijk in een 36/34.

Misschien heb jij het dan over die wijde skaterbroeken, maar wanneer mijn benen 63 cm waren, zaten ze ook echt spannend in mn jeans die 34/34 was.

Misschien heb jij het dan over die wijde skaterbroeken, maar wanneer mijn benen 63 cm waren, zaten ze ook echt spannend in mn jeans die 34/34 was.
Toen mijn benen 62cm waren, pasten ze nog in maat 32. Wel heel strak

Nu zijn ze 66cm, draag maat 34.

• Topic Starter Topic Starter
Maja, in levi's zitten ze strak, wranglers weer minder, en die zooi van de CoolCat zitten helemaal strak, daar om ik bijna helemaal niet in een 36/34 :eek:

Hangt dus af van merk tot merk :D
De ene broek krijg ik nog wel aan en de andere niet. Levi's zijn ook al helemaal niet goed. In de 33 geraak ik wel in, maar o zo ongemakkelijk. Ik haat het gewoon dat je benen zo aangespannen zijn en je ballen geplet worden !

Meestal zijn de broeken juist gróter dan op het label vermeld staat.

Hangt dus af van merk tot merk :D
De ene broek krijg ik nog wel aan en de andere niet. Levi's zijn ook al helemaal niet goed. In de 33 geraak ik wel in, maar o zo ongemakkelijk. Ik haat het gewoon dat je benen zo aangespannen zijn en je ballen geplet worden !

hahaha, dat probleem ken ik.... en dan moet er niet toevallig een lekker hapje voorbij komen en je met een boner zit in een veel te strakke broek :eek:

Ben jij dat trouwens op je avatar? Damn.... brute rug man!

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:55 ----------

Meestal zijn de broeken juist gróter dan op het label vermeld staat.

Nou, dan snap ik er helemaal al geen hol meer van :eek: ik zit het toch echt niet te verzinnen....

Toch leuk te lezen hier: ik pas juist geen broeken meer omdat alles ondertussen te groot is geworden! :eek:

Nette gains trouwens Kwark! Dat low-carb zou ik even achterwege laten en je kuur juist gebruiken om netjes te bulken en te gainen. Desnoods binnenkort een cut-kuurtje er achteraan, het is voorlopig toch nog geen zomer...

Toch leuk te lezen hier: ik pas juist geen broeken meer omdat alles ondertussen te groot is geworden! :eek:

Nette gains trouwens Kwark! Dat low-carb zou ik even achterwege laten en je kuur juist gebruiken om netjes te bulken en te gainen. Desnoods binnenkort een cut-kuurtje er achteraan, het is voorlopig toch nog geen zomer...

True, maar bulken is prima, maar vet worden is wat anders eh?
En ik kom toch wel aan... :D

Iedereen mag nu een big belly hebben en een speknek, dat sixpack komt in juni wel weer goed!

Succes. Paar tips;

Rustig aan met je gewrichten, vooral de schouders maak het niet te gek of je loopt met een verdoete schouder voor een half jaar lang net als mij. HCG al vroeg in je kuur meepakken= sneller herstel erna.

Jow, heb je die foto van je avatar ook ergens gepost kwark?
Ik denk dat als je bovenkant borst wat groter word het je fysiek erg ten goede komt!

Keep up the good work!

Jow, heb je die foto van je avatar ook ergens gepost kwark?
Ik denk dat als je bovenkant borst wat groter word het je fysiek erg ten goede komt!

Keep up the good work!

Hier heb je de foto, hier ben ik nog naturel. Foto is net in de eerste week van mijn kuur genomen. Damn, wat een ecto!

IMG_02042.jpg

Wat is je uiteidelijke doel waar je naartoe wil werken?

Bovenkant-borst is een aandachtspuntje.

Wat is je uiteidelijke doel waar je naartoe wil werken?

Bovenkant-borst is een aandachtspuntje.

Sja, flink wat lappen biefstuk erop natuurlijk haha
Voorlopig lekker door bulken (zo clean mogelijk) en als het voorjaar aanbreekt kijk ik wel ff wat ik aan mijn spekjes kan doen, daar besteed ik op het moment eigenlijk helemaal geen aandacht aan. Ik ben wel een procentje of 2 droger nu dan op de foto. Aan het einde van de kuur maak ik nog wat foto's, maar verschil is er al duidelijk...

Zou wel leuk zijn als ik eind volgend jaar wat droger ben en op 105kg sta ofzo.

Hoelang duurt die kuur nog :)

Terug
Naar boven