Fitness Seller

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

Interessant zo'n logje Kwark, ga het ook bijhouden, wie weet wat ik ervan opsteek!
Als ik de tijd heb het hele logje is globaal doornemen. :)

Voor mij blijft me doelstelling voorlopig naturel zoveel mogelijk bereiken en over 1 a 1.5 jaar mss ook een kuurtje.
Het word dan maximaal 1 kuur voor de details van het lichaam, voor ronding schouders etc die bij AAS toch vaak wat mooier vormen.

Suc7 nog Kwark!

Log inmiddels helemaal doorgenomen.
Nu wil ik ook kuren :janken:

Jammer van die ziekte man uitgerekend in je eerste (belangrijkste) kuur.
Achja de kuurtjes lopen niet weg. :D

Verheug me op foto na de kuur!

• Topic Starter Topic Starter
Interessant zo'n logje Kwark, ga het ook bijhouden, wie weet wat ik ervan opsteek!
Als ik de tijd heb het hele logje is globaal doornemen. :)

Voor mij blijft me doelstelling voorlopig naturel zoveel mogelijk bereiken en over 1 a 1.5 jaar mss ook een kuurtje.
Het word dan maximaal 1 kuur voor de details van het lichaam, voor ronding schouders etc die bij AAS toch vaak wat mooier vormen.

Suc7 nog Kwark!

Heel verstandig om er naturel nog zoveel mogelijk uit te halen. Maar als je eenmaal een kuurtje hebt gehad... Wil je net anders meer hahaha

succes gozer!

---------- Toegevoegd om 08:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:43 ----------

Log inmiddels helemaal doorgenomen.
Nu wil ik ook kuren :janken:

Jammer van die ziekte man uitgerekend in je eerste (belangrijkste) kuur.
Achja de kuurtjes lopen niet weg. :D

Verheug me op foto na de kuur!

Sja, dat heeft het eigenlijk net verdoet. Maja, volgende kuur staat al in de planning dan doe ik het nog ff dunnetjes over!

Sja, de foto's beloven er een stuk beter uit te zien gnah gnah...

Zo, vanavond gaat de een na laatste inject erin. Nog eventjes en het is gedaan met de pret :sad:

eind april weer on dus :D Was 14 weken ;)

Je zei paar dagen terug dat je nog ca 3-4 weken moest. Als je meer dan 14 weken gekuurd hebt zul je dus minimaal 15 weken off moeten blijven, dus ca 4 maanden. Dat zou dus betekenen dat je in juli weer zou kunnen beginnen. Als je eind april weer begint heb je net 8 weken off gehad....kan je beter on blijven want zo kort off blijven zal meer slecht dan goed doen.

Laatst bewerkt:
Je zei paar dagen terug dat je nog ca 3-4 weken moest. Als je meer dan 14 weken gekuurd hebt zul je dus minimaal 15 weken off moeten blijven, dus ca 4 maanden. Dat zou dus betekenen dat je in juli weer zou kunnen beginnen. Als je eind april weer begint heb je net 8 weken off gehad....kan je beter on blijven.

Nee, ik moet nog 2 weken. Maar de effecten blijven nog even doorgaan na de laatste inject, vandaar dat ik zei "dus nog 3-4 weken lol" vandaar ;)

Inject 11 gaat er vanavond in, volgende week de laatste. Dan zijn het 12 weken geworden.

Time on = dus time off. Gesnopen ;)

Is alleen zo jammer dat ik flink ziek ben geweest tegen het eind van het vorige jaar... de kuur heeft even anders uitgepakt dan ik voor ogen had. De bedoeling was flink massa te pakken, in plaats daarvan ben ik iets zwaarder, maar wel behoorlijk droger :eek: dus je denkt dat ik beter on kan blijven?

Maja, betekent dat dan ook als ik weer off ben, dat ik dan een half jaar off moet blijven?

Uiteraard ja. Je moet je lichaam wel de tijd geven om zich volledig te herstellen. Hoelang dit voor jou duurt zal een bloedtest moeten uitwijzen, maar denk maar niet dat dit in 2 maandjes gebeurd ;)

Als ik jou was zou ik na deze kuur gewoon zeker 3 maanden niks doen. Daarna ff bloedtestje laten doen en als alles goed is weer beginnen.

Heel verstandig om er naturel nog zoveel mogelijk uit te halen. Maar als je eenmaal een kuurtje hebt gehad... Wil je net anders meer hahaha

Heb ik vaker gehoord. :D

Heb er wel niet zoveel verstand van, maar met mijn gezond verstand is niks mis.
Je wilt te graag Kwark dit kan tegen je werken doe het rustig aan!
Voor je het weet is de schade niet te overzien, een maandje extra rust kan ook geen kwaad, want het blijft een aanslag op je lichaam zo'n kuur.

Zo, nu 4 weekjes aan de nolva, 20mg p/d. Ondanks blessure leed toch weer begonnen met trainen, ik ga voorlopig ff hoog in de reps, een beetje vorm geven aan de nieuw verworven massa :p

Kuur is nu 2,5 week geleden gestopt, ik verlies niet noemenswaardig, zit nu op ruim 94 kilo en sta een stuk droger dan voor aanvang (vooral rond de middel)

:thumbs:

had je nog een kuur in de planning? ik hoorde deca voor bij komen??

Jup, de volgende kuur staat gepland voor Mei.

week 1-14: Testosteron E 750mg p/w
week 1-4: Dianabol, 50mg p/d
week 1-10: Deca, 250mg p/w
week 16-20: Nolva, 20mg p/d

Doelstelling:
Definitief door de 100 kilo grens heen. Geen specifieke focus, gewoon massa pakken!

Jup, de volgende kuur staat gepland voor Mei.

week 1-14: Testosteron E 750mg p/w
week 1-4: Dianabol, 50mg p/d
week 1-10: Deca, 250mg p/w
week 16-20: Nolva, 20mg p/d

Doelstelling:
Definitief door de 100 kilo grens heen. Geen specifieke focus, gewoon massa pakken!

jeez pittig man!!!! heb je er vertrouwen in dat het goed gaat komen na deze kuur???

nouja anyway wens ik je nu al suc7! alles al binnen?

Wanneer komen er foto's?

ik moet altijd delen xD

jeez pittig man!!!! heb je er vertrouwen in dat het goed gaat komen na deze kuur???

nouja anyway wens ik je nu al suc7! alles al binnen?

Tuurlijk heb ik daar vertrouwen in.

Nope, nog niet binnen, ik wacht nog ff.... tis net drugs, als ik het heb liggen, gaat de spuit er toch wel in wahaha of zit ik stiekum van de dianabolletjes te snoepen hahahah

Diana samen met deca is nice. Je lijkt gelijk BIG

Terug
Naar boven