- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Interessant zo'n logje Kwark, ga het ook bijhouden, wie weet wat ik ervan opsteek!
Als ik de tijd heb het hele logje is globaal doornemen.
Voor mij blijft me doelstelling voorlopig naturel zoveel mogelijk bereiken en over 1 a 1.5 jaar mss ook een kuurtje.
Het word dan maximaal 1 kuur voor de details van het lichaam, voor ronding schouders etc die bij AAS toch vaak wat mooier vormen.
Suc7 nog Kwark!
Log inmiddels helemaal doorgenomen.
Nu wil ik ook kuren
Jammer van die ziekte man uitgerekend in je eerste (belangrijkste) kuur.
Achja de kuurtjes lopen niet weg.
Verheug me op foto na de kuur!

Je zei paar dagen terug dat je nog ca 3-4 weken moest. Als je meer dan 14 weken gekuurd hebt zul je dus minimaal 15 weken off moeten blijven, dus ca 4 maanden. Dat zou dus betekenen dat je in juli weer zou kunnen beginnen. Als je eind april weer begint heb je net 8 weken off gehad....kan je beter on blijven.

dus je denkt dat ik beter on kan blijven?
Heel verstandig om er naturel nog zoveel mogelijk uit te halen. Maar als je eenmaal een kuurtje hebt gehad... Wil je net anders meer hahaha

Jup, de volgende kuur staat gepland voor Mei.
week 1-14: Testosteron E 750mg p/w
week 1-4: Dianabol, 50mg p/d
week 1-10: Deca, 250mg p/w
week 16-20: Nolva, 20mg p/d
Doelstelling:
Definitief door de 100 kilo grens heen. Geen specifieke focus, gewoon massa pakken!

jeez pittig man!!!! heb je er vertrouwen in dat het goed gaat komen na deze kuur
nouja anyway wens ik je nu al suc7! alles al binnen?