AndroidHealthClinic

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

Al ervaring met spuiten? Ik weet eigenlijk niet of je al eerder 'gebruikt' hebt...

• Topic Starter Topic Starter
Al ervaring met spuiten? Ik weet eigenlijk niet of je al eerder 'gebruikt' hebt...

Muah, gebruikt..... hooguit de nodige dames en heren whahaha.... Is ook lekker sp***** toch? (ohhhh..... :o)

Nee, zonder dollen... ik heb nog nooit eerder mijzelf geinjecteerd... heb wel ooit eens een hooikoorts kuur gehad, maar dat deed de doktersassistente...

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Zo. Het is gebeurt hoor. Ik had Xtralarge net ff aan de foon, heeft me nog ff op een paar dingen gewezen. Top gozer is dat. Thnx Sjaak!

Anyway, vond het heel erg meevallen. Voelde er geen "reet" van whahaha
Zo, nu nog ff de dianabol erin, eerste 2 tabletjes. Ik begin meteen met 40mg per dag, verdeeld over 2 sessies per dag.

En nu maar knallen dan.... :fire:

Welcome to the darkside hold on & enjoy the ride bro!

en weer eentje ontmaagd....

succes ermee kwarkie

Muah, gebruikt..... hooguit de nodige dames en heren whahaha.... Is ook lekker sp***** toch? (ohhhh..... :o)

Nee, zonder dollen... ik heb nog nooit eerder mijzelf geinjecteerd... heb wel ooit eens een hooikoorts kuur gehad, maar dat deed de doktersassistente...

---------- Toegevoegd om 20:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:53 ----------

Zo. Het is gebeurt hoor. Ik had Xtralarge net ff aan de foon, heeft me nog ff op een paar dingen gewezen. Top gozer is dat. Thnx Sjaak!

Anyway, vond het heel erg meevallen. Voelde er geen "reet" van whahaha
Zo, nu nog ff de dianabol erin, eerste 2 tabletjes. Ik begin meteen met 40mg per dag, verdeeld over 2 sessies per dag.

En nu maar knallen dan.... :fire:

Hmmm...
Iets wat je verder nog wilt opbiechten? :rolleyes::eek::D

Muah, dat weet iedereen al hoor :p ghehehehe

kilotje er al bij ouwe? succes....

quad of glute gezet? vlotjes?

nou chris, the times has come. maak er wat van :)

kilotje er al bij ouwe? succes....

hahaha, nou zo snel gaat het nou ook weer niet. Met een paar weekjes begint het te werken...

quad of glute gezet? vlotjes?

De Glute. Eerst beetje angsthaas uithangen, maar me toch maar vermand :o
Muah, ging makkelijk, en je voelt er werkelijk geen reet van :p heel rustig het gouden goedje in mijn bil gespoten...

---------- Toegevoegd om 19:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:41 ----------

Thnx allemaal :D

Nu lach ke nog,

Mooi dat de eerste goed ging.
Nu maar wachten op de eerste keer een zenuwtje!!!!!!!!

Terug
Naar boven