Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben zelf niet zo'n voorstander van 1 spiergroep 2x trainen en de rest allemaal 1x.
Voor de rest ziet het er wel goed uitAl kan het nooit kwaad af te wisselen door de volgorde van de oefeningen eens te veranderen of nonlineair te trainen (ene week high rep, andere week lowrep).

Desondanks zou ik er eerder voor kiezen schouder/biceps samen te pakken en borst apart op een dag. Dan kun je op die aparte dag je borst extra aandacht te geven door gewoon 1 of 2 oefeningen extra te doen.
Vaak is het probleem bij achterliggende spiergroepen eerder dat ze teveel getraind worden, dan te weinig hoorDesondanks zou ik er eerder voor kiezen schouder/biceps samen te pakken en borst apart op een dag. Dan kun je op die aparte dag je borst extra aandacht te geven door gewoon 1 of 2 oefeningen extra te doen.
Maargoed in de kuur groeit ie sowieso wel![]()
+1 En je pakt je triceps ook 3x aan, 2x met borst en een keer apart.Vaak is het probleem bij achterliggende spiergroepen eerder dat ze teveel getraind worden, dan te weinig hoorDesondanks zou ik er eerder voor kiezen schouder/biceps samen te pakken en borst apart op een dag. Dan kun je op die aparte dag je borst extra aandacht te geven door gewoon 1 of 2 oefeningen extra te doen.
Maargoed in de kuur groeit ie sowieso wel![]()
Lekker geil beest! Wat heb je daar voor musclebear tattoo?

Damn dat je die dingen op youtube laat staan die filmpjes zijn echt schandalig gestoord. Je lijkt wel een psychopatische ecto tbs-er die net is vrijgekomen Chris.
Epic vergelijking 
Damn dat je die dingen op youtube laat staan die filmpjes zijn echt schandalig gestoord. Je lijkt wel een psychopatische ecto tbs-er die net is vrijgekomen Chris.
Als ik straks mijn doelstellingen gehaald heb, ga ik een boek schrijven: "Iedereen kan bodybuilder worden - Deel 1"