MuscleMeat

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

• Topic Starter Topic Starter
HET NIEUWE STRIJDPLAN

Doelstelling:

Kracht en massa, veel massa! Maximaal knallen.

Ingangsdatum en duur:

Onmiddelijk, 8 weken

Effectieve training tijd per sessie:

75 min.

Rust:

1-2 min op de grote 3 + BOR, rest 45-60 sec.

Trainingsdagen:

Maandag, Dinsdag, Donderdag, Vrijdag

MAANDAG: BORST/BICEPS

Bench Press: 5x8 of DB Bench Press: 5x8
Incline Bench Press: 4x8
DB Fly's: 4x8
Pullover: 4x8
DB Curl: 5x8
EZ Bar: 5x8

Sets: 27

DINSDAG: BENEN/BUIK

Squat: 4x8
Leg Press: 4x8
Leg Extension: 4x8
Leg Curl: 4x8
Toe Press: 4x20
Smith Calf raises: 4x20
Schuin crunches: 4x30
Crunch machine: 4x30

Sets: 32

DONDERDAG: SCHOUDERS/BORST

Bench Press: 5x8 of DB Bench Press: 5x8
Incline Bench Press: 4x8
DB Fly's: 4x8
Cable Cross: 4x8
DB Shoulder Press: 4x8
Front raises: 4x8
Rear Lateral raise: 4x8

Sets: 29

VRIJDAG: RUG/TRICEPS

Deadlift: 5x8
Bend over Rows (Barbell): 4x8
Lateral pulldown Front: 3x8
Lateral pulldown Rear: 3x8
Chins: 3x8
Triceps push down: 4x8
Cord Triceps Extension: 4x8

Sets: 26

Schieten maar!

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van 1 spiergroep 2x trainen en de rest allemaal 1x.

Voor de rest ziet het er wel goed uit :) Al kan het nooit kwaad af te wisselen door de volgorde van de oefeningen eens te veranderen of nonlineair te trainen (ene week high rep, andere week lowrep).

Ik ben zelf niet zo'n voorstander van 1 spiergroep 2x trainen en de rest allemaal 1x.

Voor de rest ziet het er wel goed uit :) Al kan het nooit kwaad af te wisselen door de volgorde van de oefeningen eens te veranderen of nonlineair te trainen (ene week high rep, andere week lowrep).

Ik normaal ook niet, maar ik zie geen andere mogelijkheid borst extra aandacht te geven. Niet in de laatste plaats omdat de schouders de problematiek hebben veroorzaakt. Ik moet ff kijken hoe het herstel gaat.

Is idd wel leuk af en toe hoog in de reps te gaan (zal ik stiekum ook gerust eens doen whahaha) Adertjes!! :P

Vaak is het probleem bij achterliggende spiergroepen eerder dat ze teveel getraind worden, dan te weinig hoor ;) Desondanks zou ik er eerder voor kiezen schouder/biceps samen te pakken en borst apart op een dag. Dan kun je op die aparte dag je borst extra aandacht te geven door gewoon 1 of 2 oefeningen extra te doen.

Maargoed in de kuur groeit ie sowieso wel ;)

Heb je al begin foto's geschoten?

Vaak is het probleem bij achterliggende spiergroepen eerder dat ze teveel getraind worden, dan te weinig hoor ;) Desondanks zou ik er eerder voor kiezen schouder/biceps samen te pakken en borst apart op een dag. Dan kun je op die aparte dag je borst extra aandacht te geven door gewoon 1 of 2 oefeningen extra te doen.

Zit ook wel wat in, maar herstel gaat natuurlijk wel veel sneller nu...
Ik kijk het eerst ff aan, mocht het toch anders uitpakken dan verwacht, neem ik jouw opmerking in overweging. Thanks voor je feedback man :thumbs:

---------- Toegevoegd om 15:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:55 ----------

Heb je al begin foto's geschoten?

Ja, maar ik wil betere... Dus komende week in de gym ff maar dan...

+1 En je pakt je triceps ook 3x aan, 2x met borst en een keer apart.

Wie is die magere pannekoek?

:D

dat was ik in "standaard" uitvoering. ik ben nu 16 kilo zwaarder :rolleyes:

Lekker geil beest! Wat heb je daar voor musclebear tattoo?

Lekker geil beest! Wat heb je daar voor musclebear tattoo?

Ghehehe :p

Jah, dat was een eigen bedenksel, is nog niet eens af... Er moeten nog aztek tekens op

Ik moet er wel om lachen, sjemig... gelukkig ziet mijn fysiek er tegenwoordig een stuk beestiger uit, en straks helemaal (hoop ik dan...) :rolleyes:

:roflol::roflol:

Damn dat je die dingen op youtube laat staan die filmpjes zijn echt schandalig gestoord. Je lijkt wel een psychopatische ecto tbs-er die net is vrijgekomen Chris.

:roflol::roflol:

Damn dat je die dingen op youtube laat staan die filmpjes zijn echt schandalig gestoord. Je lijkt wel een psychopatische ecto tbs-er die net is vrijgekomen Chris.

Whahaha, idd. Mooi vergelijkingsmateriaal :D Als ik straks mijn doelstellingen gehaald heb, ga ik een boek schrijven: "Iedereen kan bodybuilder worden - Deel 1"

Goed. Terug naar de orde van de dag...

In de begin post staat mijn strijdplan voor de komende 8-9 weken, wie er even zijn/haar plasje over wil doen, graag even posten dan.

Terug
Naar boven