XXL Nutrition

Getting big on rocket fuel: KwarkMixer's kuur dagboek

• Topic Starter Topic Starter
succes bro! ik volg

Weer zo'n anabole driftkikker op het forum, nou ja doe het dan maar. Als je maar geen testosterone jointjes erbij gaat nemen, ze zeggen dat je daar gespierde hersens van kan krijgen.

Okee... Hoe vaak is dat jullie overkomen dan?

LOL @ yinnie hahaha ja de gemoederen zullen hier wel hoog oplopen met al die test spuiters hierzo hahaha
naja... Weer wat geleerd :D

zijn er bepaalde voorzorgen te nemen om de kans daarop tegen te gaan?

Okee... Hoe vaak is dat jullie overkomen dan?

LOL @ yinnie hahaha ja de gemoederen zullen hier wel hoog oplopen met al die test spuiters hierzo hahaha
naja... Weer wat geleerd :D

zijn er bepaalde voorzorgen te nemen om de kans daarop tegen te gaan?
2 wees gegroetjes voor je gaat prikken, of een spotpoint laten tattoeren op de plek die geen pijn doet.

Een dartbord op mijn reet dus... :D

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Holy shit :eek: straks durf ik niet meer te prikken hahaha

ahha went vanzelf kerel!!

gewoon ff terug trekken en anders trug duwen......
is...........ook fijn als je niet tegen een zenuw zit ......maar wel in de buurt
en dan 3/4ml injecteren dat het toch ff de zenuw prikkeld hahahahaha

---------- Toegevoegd om 21:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

nee komt goed bro.....succes

Succes kerel, ben benieuwd!

Een zenuw raken in je gluteus is inderdaad nagenoeg onmogelijk als je in het juiste gebied (bovenste buitenste kwadrant) prikt, of je moet wel heel erg pech hebben, met een beetje kennis van de anatomie snap je waarom.

Een zenuw raken in je gluteus is inderdaad nagenoeg onmogelijk als je in het juiste gebied (bovenste buitenste kwadrant) prikt, of je moet wel heel erg pech hebben, met een beetje kennis van de anatomie snap je waarom.

Ik dacht dat ook, maar kennerlijk hebben sommigen hier andere ervaringen.
Sja, en wie ben ik dat te betwisten eh...

Ik ben blij dat ik hier geen 'last' van heb... enige prikken die ik haal zijn inentingen voor leuke reisjes, en die worden in je bovenarm gezet... :D

Terug
Naar boven