XXL Nutrition

Gesloten Getting fit(ter) and strong(er)!

Logs
Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Wat betaal je daarvoor per maand als ik vragen mag?

• Topic Starter Topic Starter
Cardio ook maar weer eens wat opvoeren, net 12km geskeelerd.

Training van gisteren:

Torso rotation:
3x20 35kg

Ab crunch machine:
3x12 5kg
Nu het apparaat waarbij ook je benen meedoen, is een stuk zwaarder...

Hanging knee raises:
3x10

10 min cross trainer met hartslag rond 150

Hack squat:
2x20 15kg
1x15 20kg

Pull ups:
4x
3x
2x
Negatives

Leg press:
3x15 50kg

Hip abduction:
3x15 65kg

Hip adduction:
3x12 65kg

En zometeen weer een rondje skeeleren! Kijken of ik nu wel rechtop kan blijven staan, heb een gigantisch blauwe knie van de vorige keer :o

40 euro per maand, heb nu voor drie maanden.

Nog steeds aan het trainen, maar het gaat allemaal wat moeizaam door pijntjes. Kan/mag geen armen trainen, dus ik doe nu alleen benen en buik. Pijn in m'n achillespezen is nu gelukkig wel eindelijk zo goed als weg.

Eten gaat mwah, moet echt eens een ruggengraat kweken... Vooral met het mooie weer.

Heb vrijdag een nieuwe afspraak met PT, dus dan een nieuw schema, ben benieuwd hoe hij om mijn pijntjes heen werkt.

Duurt wel erg lang die pijntjes:( ,Sterkte!

Hoe gaat het nu met je arm?

Heb nog steeds last van m'n arm, dus voorlopig geen bovenlichaam trainen, hopelijk gaat het dan over. Net een lekkere training gehad en voeding is ook eindelijk weer on track.

image.jpeg
image.jpeg
image.jpeg

Hoe gaat het bodyfat meten met zo'n calliper bij jou? Ik heb zo'n ding bij B&F gekregen maar ik kom echt iedere meting op iets anders uit.. :P

Heb het nog maar 1 keer gedaan, maar als ik het zelf herhaalde kwam ik op zich wel steeds op ongeveer hetzelfde uit. Alleen bovenbeen was echt moeilijk, daar krijg ik m'n vel niet goed te pakken.

Hard knijpen.

Dan wil been ook wel.

Ik ben sowieso niet te lief voor mezelf. Met name benen moet ik flink stevig wat vastpakken. Blijven daarna nog een paar minuten 2 rode plekjes zitten, supra-iliacaal hetzelfde verhaal. Voordeel is: als het rood is weet je dat je het net zo hard deed als de andere keren

Ik ben sowieso niet te lief voor mezelf. Met name benen moet ik flink stevig wat vastpakken. Blijven daarna nog een paar minuten 2 rode plekjes zitten, supra-iliacaal hetzelfde verhaal. Voordeel is: als het rood is weet je dat je het net zo hard deed als de andere keren
Rood en rood zijn 2 verschillende dingen..als ik naar mezelf kijk. Ooit..in een vaag verleden heb ik ook een tijdje gemeten maar ik liep er op het laatst bij als een peuter, helemaal onder de pennenstrepen om maar op dezelfde plek te meten...:roflol:

Status
Gesloten. Neem contact op via privébericht.
Terug
Naar boven