AndroidHealthClinic

geven jullie geld aan goede doelen ?

Jou hart is goed, maar mensen hebben zo vooroordelen over spieren???

"goed" is subjectief, maar goed, ik toon dikwijls mijn goede wil na goed te overwegen welke doelen daadwerkelijk goed zijn.

Ik geef af en toe wel wat weg, als dat geld helpt in de strijd tegen die gasten van die wasberen (of wat het ook waren) dan doneer ik extra !!

Eerst was ik lid van WNF, Artsen zonder grenzen, Dierproefvrij ofziets. Maar nu alleen nog Artsen zonder grenzen.

Ik (wij) geven altijd... behalve greenpeace heb een hekel aan die mong*len

De directie van zulke "goede doelen" wonen in een villa en rijden een dikke mercedes.

Aan zulke fondsen geef ik nog geen cent.

Ik geef altijd, het is maar een paar euro je gaat er echt niet aan onderdoor.

Ik vind tevens dat sommige mensen hier wel erg respectloos reageren, is het zo moeilijk om beleefd te zeggen dat je geen interesse hebt, en gewoon de deur dicht te doen ipv de deur ''dichtsmijten'' en laat ik maar niks zeggen over die ''rotte pis'' opmerking.

Ik geef niks aan goede doelen, zou liever geld steken in een project om bijv. een waterput te laten bouwen in een dorp in Afrika oid, dat die mensen niet elke dag een t*ring eind hoeven lopen om (verontreinigd) water te halen.

Ik heb me wel schuldig gevoeld toen die tsunami veel slachtoffers had gemaakt in Azië, vooral ook omdat veel Buddhisten hun laatste bezittingen aan ons(red. welgestelde) gaven toen onze spullen waren verdwenen, dat raakte me echt diep, maar helaas zat ik op dat moment heel slecht bij kas. :o

Ik ben lid van Greenpeace en Child's Care. Betekend dat ik jaarlijks een donatie geef.

is zat zuipen een goed doel? indien ja geef ik behoorlijk wat geld uit.
Aan n*gers ed geef ik rotte cent

Ik geef altijd, het is maar een paar euro je gaat er echt niet aan onderdoor.

Ik vind tevens dat sommige mensen hier wel erg respectloos reageren, is het zo moeilijk om beleefd te zeggen dat je geen interesse hebt, en gewoon de deur dicht te doen ipv de deur ''dichtsmijten'' en laat ik maar niks zeggen over die ''rotte pis'' opmerking.

meestal is het een lastig volkje dat komt aanbellen, zeg je nee dank je, probeer je de deur dicht te doen, steken ze hun voet ertussen. Dan heb je naar mijn mening met een inbreker te maken en heb ik het recht drie keer hard met de deur tegen zijn voet te slaan. Moet ie niet denken dat ik de volgende keer opendoe.
Ik geef nooit aan goede doelen. Waarom niet? Het is toch 8/10 keer oplichterij.
Er zijn betere manieren om een goed mens te zijn vind ik

Is al wel eens gebeurd, wat stylo's gekocht met de damiaanactie en dergelijke

er komt uiteindeklijk maar een klein percentage terecht waar het hoort

ik ken mensen die stage liepen bij een deurwaarder. Deze moest schulden gaan opeisen bij enige mensen(meestal buitenlanders natuurlijk). Wanneer er dan aangebeld werd en iemand open deed, konden ze zogezegd niet betalen, maar als je binnen keek zaten de kinderen wel op hun x-box te spelen op hun 1m brede televisie met surroundsystem!

Iemand van de kankerstichting scheld ik meestal uit voor ***********, oprotten nu.Wat er met de centen gedaan word wil je niet weten.Als je kanker hebt ben je meestal al te laat.

Iemand van de kankerstichting scheld ik meestal uit voor ***********, oprotten nu.Wat er met de centen gedaan word wil je niet weten.Als je kanker hebt ben je meestal al te laat.

Je bent wederom enorm goed geinformeerd.. (sarcasme, uit eerdere posting heb ik vernomen dat het fenoneem sarcasme niet voorkomt in je beperkte belevingswereld)

Kankerbestrijding heeft zich enorm ontwikkeld de afgelopen jaren, veel vormen van kanker kunnen goed behandeld worden, in sommige aspecten zelfs bij late ondekking van de ziekte.

Terug
Naar boven