jeffreyl
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is het logisch wanneer mensen zelf seksueelmisbruikt zijn, geld gaan geven aan goede doelen? In dat geval ga ik dankzij mijn transcoïtusuele opa geld geven aan goede doelen![]()

wat doen jullie eigenlijk als er een vrouw komt met een collectebus voor bijvoorbeeld gehandicapte kinderen komt geven jullie dan geld of sturen jullie haar weg ? en hoeveel geld geven jullie dan
Om toch maar even te reageren op je vraag. Ik word gek van al die collectebussen, we betalen zo'n 50 euro per maand aan die dingen en laatst kwam er eentje en die zei: "Oh, wat gek. Jullie doen wel open. Ik had gehoord dat ik dit huis beter kon overslaan.". Verdomme, klotewijven daar. We betalen elke keer 5 euro, en ze komen regelmatig, en dan zegt ze dat wij niks geven. Wat moet je dan geven om ze tevreden te stellen, 100 euro?wat doen jullie eigenlijk als er een vrouw komt met een collectebus voor bijvoorbeeld gehandicapte kinderen komt geven jullie dan geld of sturen jullie haar weg ? en hoeveel geld geven jullie dan
Inderdaad. Ook nog iets; we geven niks aan goede doelen(behalve collectebussen..) omdat m'n vader zelf al belachelijk veel geld rechtstreeks naar gerelateerde in Ontwikkelingslanden stuurt.Ik geef niks aan goede doelen want als je aan die geeft moet je ook aan die geven en dan zit je in een straatje zonder einde. En met mijn belastingsgeld word er al genoeg gesteund aan arme, ontwikkelings, humanitaire leger missies hulp enz....
Transseksueel= seksueelmisbruikt?Is het logisch wanneer mensen zelf seksueelmisbruikt zijn, geld gaan geven aan goede doelen? In dat geval ga ik dankzij mijn transcoïtusuele opa geld geven aan goede doelen![]()

wat doen jullie eigenlijk als er een vrouw komt met een collectebus voor bijvoorbeeld gehandicapte kinderen komt geven jullie dan geld of sturen jullie haar weg ? en hoeveel geld geven jullie dan

iedereen kent wel de verhalen van de bedelaar die daarna met de mercedes wegrijdt.Wel, iedereen kent ook wel de verhalen van mensen die geld achteroverdrukken van hun bedrijf, dus waarom zou het niet met goede doelen gebeuren
Neen, we moeten stoppen met het laten betalen van te hoge invoertaksen van afrikaanse groenten naar europa en we moeten ophouden met het subsidieren van onze eigen boeren. Afrikaanse boeren en landen zouden heel goed op eigen benen kunnen staan. MAar dat wil het westen niet. Dat zou een extra grote concurrent kunnen worden. Neen , we houden ze liever zwak en arm.
Wat vaak wel jammer is dat die collecte dames aan de deur minder leuk zijn qua uiterlijk , die je meestal tegenkomt op straat/centrums zijn lekker en daarom een stuk moeilijker om nee te zeggen![]()