Fitness Seller

geven jullie geld aan goede doelen ?

Beetje hetzelfde als bloedgeven, no way dat ze op zo'n dag mijn bloed gaan aftappen.
Ben ik een week moe van, laat staan dat je wil gaan trainen.
Moest iemand in mijn familie bloed nodig hebben wil ik gerust een hele liter geven, maar waarom zou ik me slecht moeten voelen voor onbekenden?

ik ken mensen die stage liepen bij een deurwaarder. Deze moest schulden gaan opeisen bij enige mensen(meestal buitenlanders natuurlijk). Wanneer er dan aangebeld werd en iemand open deed, konden ze zogezegd niet betalen, maar als je binnen keek zaten de kinderen wel op hun x-box te spelen op hun 1m brede televisie met surroundsystem!

Ik ben dwanginvorderaar, van die lui die achter de schermen het werk van de deurwaarders plannen en aansturen. Ik blijf erbij dat het geen raciaal probleem is maar een sociaal probleem. Je wil trouwens niet weten hoeveel white trash je in dat werk tegen komt.

geef iedere maand aan unicef 14,-

Ik geef aan niemand behalve de nierstichting. Heb in mijn naaste omgeving gezien door wat voor een hel je moet als je nieren slecht of vrijwel niet meer functioneren.

Ik geef dagelijks duizenden euro's weg... grootste deel van het geld gaat naar een goed doel namelijk de portomonee van klant van de bank/ATM :cool:

Iemand van de kankerstichting scheld ik meestal uit voor ***********, oprotten nu. Wat er met de centen gedaan word wil je niet weten.Als je kanker hebt ben je meestal al te laat.

Heb ik echt een bloedhekel aan uitschelden met kanker..
Ook dat je uberhaupt bot doet tegen mensen die door weer en wind met een collectebus sjouwen.

Ikzelf doe bijna altijd mee aan collectes, en geef wat meer bij collectes tegen kanker e.d. Ook heb ik een aantal lelijke t-shirts gekocht waarvan de opbrengst ook naar een goed doel gaan en ben lid van greenpeace

Weet niet of het meetelt, maar ben ook donor, dus ik geef mijn organen ook aan een betere bestemming als de tijd daar is ;)

Ik geef altijd, welk goed doel het ook is. Mensen die zich vrijwillig inzetten voor Alzheimer/Kanker/Dieren/wat-dan-ook krijgen geen zak voor de moeite en willen gewoon meewerken aan een betere wereld. Help die mensen en geef verdomme een euro, alsof het jou wat interesseert.

Sinds twee jaar collecteer ik zelf ook voor de dierenbescherming. De moeder van m'n vriendin regelt dat, ik loop twee of drie straten. Niemand geeft me wat omdat ik eruit zie als een fake-ass schooier, maar ik probeer het tenminste.

Besef even hoe goed je het hier hebt. Een keer aan je pik krabben op het werk en je hebt die euro terugverdiend. Vooral voor ernstige zaken als aids en kanker kun je echt wel wat kwijt. Vooral de dudes die wel tientallen of honderden euro's per maand overhebben aan supplementen/anabolen/etc.

Hangt van het doel af. Ziektebestrijding wel, derde wereld hulporganisaties niet. Meeste van die organisaties maken er toch een potje van.

Soms doen we het wel. Maar soms ook niet ken je de verhaaltjes zoals -arme mens verklaart arm te zijn bedelt of treedt op via instrument - en wordt op het eind van de dag met een Mercedes opgepikt:) die verhalen doen al lang de ronde.

Moest ik miljonair worden zou ik ongetwijfeld échte goede doelen financieel steunen.

Hangt van het doel af. Ziektebestrijding wel, derde wereld hulporganisaties niet. Meeste van die organisaties maken er toch een potje van.

True...Maar ik geef niets aan organisaties.Paar jaar geleden toen ik naar marokko ging kwam ik langs de snelweg in madrid,daar staan kilometers lange sloppenwijken naast.Op de terugweg zijn we er afgeslagen en hebben er kleren gedumpt.Ik had toendertijd een partijhandel (handelsonderneming) waarbij ik veel textiel over had.Heb dozen vol in marokko uitgedeeld aan straatkinderen/lijmsnuivers etc...Was van plan het daar te verkopen maar heb dat niet gedaan.Volgende keer als ik ga doe ik exact hetzelfde,zo draag ik wel mn steentje bij,zie ik ook meteen dat het aangekomen is.;)

Moet er wel bij vermelden dat toen ik wegreed met de auto zag hoe volwassen mannen kinderen de kleren afpakte om ze naderhand zelf te verkopen!!!!That's life en gebeurd gewoon overal in sloppenwijken,daar is vrij weinig aan te doen...Heb er wel wat van gezegd toen en dan hielden ze er ook wel mee op,maar zodra ik weer buiten beeld was wist ik toch wat er ging gebeuren...Verspilde moeite dus....Wel blij dat er behoorlijk wat kinderen geholpen zijn geworden...Ze outnumberen de volwassen namelijk en jammer genoeg.:(

ligt eraan waarvoor ze komen .....geef wel altijd aan verenigingen hier in het dorp ....

Aardige reacties, of je het nou meent of niet.
Wie gaat nou een deur dichtrammen als iemand langs komt voor het kankerfonds, of voor een of andere organisatie voor de dieren ( waaraan ik nu zeker geld ga geven, doordat ik dat filmpje hier heb gezien met dat bont ).
Als het nou voor het aids fonds is of zo dan mag je wel de deur dichtslaan, dan moeten mensen maar gewoon veilig nken.

Sommige mensen krijgen aids door hun moeder of door een verkeerde bloedtransfusie. of omdat de partner zijn eigen pârtner bedrogen heeft met een aids-patient. Dus je gaat een beetje kort door de bocht.

Ikzelf geef elke maand aan artsen zonder grenzen. Niet veel maar ik denk wel dat ze het kunnen gebruiken.

We zouden allemaal wel wat meer solidair kunnen zijn maar we hebben het hier zo goed in het Westen dat we ons niks meer aantrekken van de miserie van anderen in andere landen. (miserie die vaak onze schuld is.)

ik ken mensen die stage liepen bij een deurwaarder. Deze moest schulden gaan opeisen bij enige mensen(meestal buitenlanders natuurlijk). Wanneer er dan aangebeld werd en iemand open deed, konden ze zogezegd niet betalen, maar als je binnen keek zaten de kinderen wel op hun x-box te spelen op hun 1m brede televisie met surroundsystem!

Vergis je je niet van forum? Stormfront is echt iets voor jou.

Beetje hetzelfde als bloedgeven, no way dat ze op zo'n dag mijn bloed gaan aftappen.
Ben ik een week moe van, laat staan dat je wil gaan trainen.
Moest iemand in mijn familie bloed nodig hebben wil ik gerust een hele liter geven, maar waarom zou ik me slecht moeten voelen voor onbekenden?

Ooit gedacht dat je mss ooit zelf ook bloed zal nodig hebben na een ongeval of zo? Indien iedereen als jou zou denken zou je op die dag ook geen bloed kunnen krijgen.

Ik geef aan de dierenbscherming en de WSPA, dieren kunnen niet voor zichzelf opkomen vandaar. En het gouden huis sponser ik ook elk jaar. En af en toe koop ik een daklozenkrantje.

Terug
Naar boven