gallius
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 68
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik ken mensen die stage liepen bij een deurwaarder. Deze moest schulden gaan opeisen bij enige mensen(meestal buitenlanders natuurlijk). Wanneer er dan aangebeld werd en iemand open deed, konden ze zogezegd niet betalen, maar als je binnen keek zaten de kinderen wel op hun x-box te spelen op hun 1m brede televisie met surroundsystem!
Ik geef aan niemand behalve de nierstichting. Heb in mijn naaste omgeving gezien door wat voor een hel je moet als je nieren slecht of vrijwel niet meer functioneren.
Iemand van de kankerstichting scheld ik meestal uit voor ***********, oprotten nu. Wat er met de centen gedaan word wil je niet weten.Als je kanker hebt ben je meestal al te laat.

die verhalen doen al lang de ronde.Hangt van het doel af. Ziektebestrijding wel, derde wereld hulporganisaties niet. Meeste van die organisaties maken er toch een potje van.

Aardige reacties, of je het nou meent of niet.
Wie gaat nou een deur dichtrammen als iemand langs komt voor het kankerfonds, of voor een of andere organisatie voor de dieren ( waaraan ik nu zeker geld ga geven, doordat ik dat filmpje hier heb gezien met dat bont ).
Als het nou voor het aids fonds is of zo dan mag je wel de deur dichtslaan, dan moeten mensen maar gewoon veilig nken.

ik ken mensen die stage liepen bij een deurwaarder. Deze moest schulden gaan opeisen bij enige mensen(meestal buitenlanders natuurlijk). Wanneer er dan aangebeld werd en iemand open deed, konden ze zogezegd niet betalen, maar als je binnen keek zaten de kinderen wel op hun x-box te spelen op hun 1m brede televisie met surroundsystem!
Beetje hetzelfde als bloedgeven, no way dat ze op zo'n dag mijn bloed gaan aftappen.
Ben ik een week moe van, laat staan dat je wil gaan trainen.
Moest iemand in mijn familie bloed nodig hebben wil ik gerust een hele liter geven, maar waarom zou ik me slecht moeten voelen voor onbekenden?
Ik geef aan niemand behalve de nierstichting. Heb in mijn naaste omgeving gezien door wat voor een hel je moet als je nieren slecht of vrijwel niet meer functioneren.