Collega is duidelijk homo (graag in zwart leer gekleed en met snor) en hij zegt het meest commentaar te krijgen op zijn kleding van hoofddoekjes, hoe ironisch.
Ik zelf geloof niet dat dit iets met islam te maken heeft maar met primitieve opvoeding. Ik betwijfel ook of de gemiddelde allochtonen potenrammer naar de moskee gaat.
wat wil je? hun ouders kwamen een tiental a 20tal jaar geleden toe in België en werden in de Brusselse krotbuurten samengestoken... (Molenbeek, Schaarbeek, die buurten) en aan hun lot overgelaten
tja, dat ze dan niet integreren lijkt mij een logisch gevolg, zelfs mijn hond kan dat voorspellen
als jij daar als 'echte Belg' zou opgroeien zou je ook zo worden hoor
nu wordt het nog erger en erger met het WIJ-ZIJ gevoel, dat is echt de oplossing niet hoor!
het is een vicieuze cirkel hé... enkele vreemdelingen die geen goede opvoeding gekregen hadden vielen meisjes lastig in discotheken, bijna geen enkele vreemdeling mocht meer binnen, degene die het goed bedoelden werden ook meer en meer gediscrimineerd en tja dan krijg je extremisme en agressie
en ik probeer die agressie totaal niet goed te praten! voor mij is het simpel, ben je hier geboren en ben je agressief... keihard optreden, voor 'echte Belgen', vreemdelingen, allemaal even hard!
ben je een vreemdeling die hier niet legaal is, pak je koffers maar en ga weg!
klinkt zoals het VB? zou kunnen, maar ik kan je verzekeren dat ik absoluut niet voor die partij ben, het is gewoon realistisch zijn... ik weet zeker dat er andere politici van andere partijen ook zo denken! dat WIJ-ZIJ gevoel is het enige waar ze bij het VB op teren en dat vind ik verschrikkelijk achterlijk!
het VB is geen goede en realistische oplossing... die gieten gewoon olie op het vuur maar that's it