Fitness Seller

Geweld tegen homo’s mag!

Ik vind beiden verontrustend, geweld tegen homo's gepleegd door autochtoon of allochtoon. In Nederland ging het in de meeste gevallen overigens dan wel om verbaal geweld, maar zelfs die vorm van intolerantie is iets wat niet geaccepteerd dient te worden.

Tegelijk moge duidelijk zijn dat nog steeds geldt dat niet iedere autochtoon een homohater is of iedere allochtoon. Om iets op te hangen aan een bepaalde groep geeft dus ook geen pas. Maar ja dan ben ik weer aan het bagataliseren of zo.

Dat laatste artikel zegt bijna de helft is allochtoon en de andere helft heeft ofwel buitenlands uiterlijk ofwel gemengd. Dat is in mijn woordenboek wel degelijk een oververtegenwoording van niet-autochtonen hoor???

lees je eigen artikel eens:

In bijna de helft van de gevallen ging het om een dader met een autochtoon uiterlijk. In de andere gevallen hadden de daders een buitenlands uiterlijk of waren de groepen gemend autochtoon en allochtoon.

en ik ben de laatste persoon om problemen omtrend allochtonen af te wimpelen maar met foute of niet te staven info voeg je niets geloofwaardigs toe aan de discussie.

Ik vind beiden verontrustend, geweld tegen homo's gepleegd door autochtoon of allochtoon. In Nederland ging het in de meeste gevallen overigens dan wel om verbaal geweld, maar zelfs die vorm van intolerantie is iets wat niet geaccepteerd dient te worden.

Tegelijk moge duidelijk zijn dat nog steeds geldt dat niet iedere autochtoon een homohater is of iedere allochtoon. Om iets op te hangen aan een bepaalde groep geeft dus ook geen pas. Maar ja dan ben ik weer aan het bagataliseren of zo.

Natuurlijk is het even verontrustend, van welke kant het ook komt, maar het is toch gewoon zo dat er een verband is tussen homo-haat en immigratie? Natuurlijk haat niet iedere moslim homo's dat zegt toch ook niemand?

Natuurlijk is het even verontrustend, van welke kant het ook komt, maar het is toch gewoon zo dat er een verband is tussen homo-haat en immigratie? Natuurlijk haat niet iedere moslim homo's dat zegt toch ook niemand?

Ik denk niet dat iemand kan ontkennen dat er vanuit allochtone hoek weinig symphatie is voor holebi's.

Zie posting van 15:06 van StillStrong, de bron post ik later aangezien de database raar doet als ik urls plaats.

Laatst bewerkt:
Er zijn er genoeg die terugslaan, laat ze maar komen.

Terug
Naar boven