Jeraszi
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 178
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 43kg
Ik zou graag hebben dat je gewoon niet reageert als je toch alleen maar kan veroordelen. Jeraszi, jij kent me niet, dus ik vind het nogal voorbarig om te zeggen dat je iets zeker weet van mij. Gelieve je commentaar voor jezelf te houden als die toch geen bijdrage levert.
En voor de anderen die wel bereid zijn te helpen, bedankt alvast. Die Mass Perfection lijkt me wel wat. En zodat jullie er ook gerust in zijn dat ik niet iemand ben die niet wil eten, en enkel shakes wil drinken: ik heb een medische aandoening, waardoor ik moeilijk een normaal gewicht kan behouden. Ik eet nu ongeveer 2500 kcal per dag, wat op zich al meer dan gemiddeld is voor een vrouw van mijn leeftijd. Meer eten lukt niet, ook om de reden dat ik 14 uur per etmaal slaap, en ik nu dus al de hele tijd dat ik wakker ben loop te eten.
Ik draai al een tijdje mee op dit forums en topics als deze zijn er 13 in een dozijn. En 10/10 keer dat iemand zegt dat die veel eet is dit niet het geval. Dus nee ik maak geen speciale uitzondering voor jou.
Ik heb een bijdrage geleverd:
- Maak een voedingsschema
- of houd je caloriën bij via een fitness app
"Veel" zegt helemaal niks over wat je binnenkrijgt. Dat is puur relatief. Als je alles voorgekauwd wilt krijgen en complimentjes wil voor elke boterham die je eet ga je maar op zo'n vrouwen forum zitten. Je kon ook inhoudelijk op me post ingaan maar blijkbaar kon je je emoties niet bedwingen.

herballife
krijg je snel en lekker wat kcal binnen!