Fitness Seller

gewicht bijkomen

Ik weet zeker dat wanneer jij een shake beker neemt en bovenop je maaltijden 2 a 3 x per dag 300/400 ML chocomel neemt met ( per shake 2 dikke eetlepels, met een hoopie er bovenop, weightgainer neemt) je echt wel wat zwaarder wordt wanneer je dit 4-6 week doet.

Ik weet zeker dat wanneer jij een shake beker neemt en bovenop je maaltijden 2 a 3 x per dag 300/400 ML chocomel neemt met ( per shake 2 dikke eetlepels, met een hoopie er bovenop, weightgainer neemt) je echt wel wat zwaarder wordt wanneer je dit 4-6 week doet.

in chocomelk??????

chocomelk bevat weer simpele kh ;)

kijk eens in sectie ''post je eigen artikelen'' daar staat een artikel ''voedingsplan voor gewichtstoename''

miscchien kan een weightgainer je ook wel net eff helpen om je dat ene zetje te geven. Zou ik gewoon 3*per dag zon shake nemen met melk

je mag nog 5 weight gainers per dag drinken en dan zul je mss nog niets merken. zolang je vast voedsel patroon niet juist is. weight gainer is geen wonder middeltje, het is ''iets extra's'' en dan heb ik het niet over dat ene zetje wat jij zegt. hij eet 3x per dag en dan nog weinig ook. dus hij heeft al een aardige ZET nodig als je het mij vraagt :rolleyes:

laat me raden... je spreekt NIET uit eigen ervaring neem ik aan :D

Ik ben door middel van creatine 6 kg bijgekomen op 3 weekjes tijd, ben al een lange tijd gestopt met creatine en die 6 kg extra hangen er nog aan.
Mss moet je dat maar eens proberen om op een gemakkelijke manier aan kilo's te winnen.

Ik ben door middel van creatine 6 kg bijgekomen op 3 weekjes tijd, ben al een lange tijd gestopt met creatine en die 6 kg extra hangen er nog aan.
Mss moet je dat maar eens proberen om op een gemakkelijke manier aan kilo's te winnen.

:roflol:

Sorry maar nu kon ik me toch ff ni inhouden, welke wonder-creatine mag jij dan wel gebruiken ?

:roflol:

Sorry maar nu kon ik me toch ff ni inhouden, welke wonder-creatine mag jij dan wel gebruiken ?

Denk je dat ik uit mijn nek lul ofzo? Ik ben zelf heel mager, weeg 68kg en ben 1m80, voordat ik creatine gebruikte woog ik 62, op 3 weekjes tijd was ik 6 kilo bijgekomen. Geloof het of niet. Dit was ook zo bij mijn kameraad, hij was 5 kilo bijgekomen in die 3 weken... En we hadden nauwelijks getraind in die periode.

Sterk spul, het noemt Active Creatine Pure Creatine Monohydrate.

Ik ben nu al 2 maand verder zonder creatine te gebruiken en weeg nog steeds 68kg.

nog nooit van gehoord trouwens.

6kg winst op 3weken is gewoon VEEL , vandaar dat ik mn twijfels heb.

Is dat het spul waar een banner bovenaan staat?

Is dat het spul waar een banner bovenaan staat?

nee dat is em niet, het is [Link niet meer beschikbaar]

het is inderdaad heel ongewoon om 6 kilo bij te komen op zo'n korte tijd, 6 kilo op een maand is al ongewoonlijk, dus waarom dit spul zo'n effect op me heeft weet ik niet... mss dat het beter werkt voor mensen die heel mager zijn?

Uiteraad aangaande de weightgainer. Je vaste voeding behoort voor het grootste gedeelte in orde te zijn. Aangaande de basis lijnen. Maar daar bovenop: 2 a 3 Shakes X 300/450 ML volle chocomel ( 70-100 kcal per 100 ML ) x 2 volle eetlepels weightaginer ( per shake) ga je echt wel zwaarder worden. Wel rustig opbouwen want het kan zijn dat het in het begin enigzins laxzerend werkt :D dus bijv:

2 x per dag 350 ML chocomel + 2 goed volle scheppen weightgainer per Shake. Houd dit 2 weken aan of zo.

daarna: eventueel 3 x daags of zo...

Je kunt nu nog kiezen dit alles op alleen trainsdagen te doen of op alle dagen ( of alleen midweeks )

Wanneer het nu echt niet helpt zou je: dus 3 x 450 ML x eventueel max 3 scheppen weightgainer doen ( per shake)

Wanneer dit alles niet helpt is volgens mij zo ongeer alle hoop verloren en bombardeer ik je tot super-super-super ecto :D en ben je vrijwel kansloos :D

Dit alles is voor een groot gedeelte gebaseerd op eigen ervaring.

Als je echt ecto bent, kom je vrij weinig in vet aan, alhoewel dat ook niet echt kwaad kan voor jullie soort :D

ja dat wordt voor jou goed en veel eten, heel hard trainen en vooral veel rust nemen(dus voldoende slaap)...als je dit minstens 1 jaar vol kunt houden kom je wel wat kg aan.

ik ben zelf ook ecto, in begin woog ik 58 kg bij 182cm lengte.
na 2 jaar hard trainen en goed eten 70 kg.

en maak wat aantekeningen voor jezelf, noteer een periode wat je per dag eet en bereken hoeveel calorieen/eiwitten/koolhydraten het in totaal is.
waarschijnlijk schrik je in het begin omdat het gewoon weinig is:eek: . Als je wilt aankomen moet je zeker boven 3000kc zitten en minstens 2-3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnenkrijgen.
Als het eten moeilijk gaat...dwing jezelf een beetje>> no pain no gain:D

Dit zijn beetje de richtlijnen:rolleyes: je kunt op deze site verder veel meer info vinden en dan moet je maar flink aan de slag.

Succes ermee:cool:

Ik heb nog een aardige tip uit m'n amerikaanse Scrawny to Brawny boek. Je kan ook shakes maken van pindakaas met marschmellows en melk. Je krijgt dan in een keer een paar duizen calorien naarbinnen.
Als je dan niet aankomt kan je echt naar de dokter.

BRINTA :rolleyes:verder gewoon goed schema gaan maken, meer zeg ik niet,

6kg waarvan 4 kg vocht:)

Voor mensen die broodmager zijn maakt het niet uit of het vocht is of vet, wij willen gewoon een hoger getal zien op de weeschaal. :)

als dat je doel is moet je gewoon 3 keer per dag naar de Mac gaan en Big Macs gaan eten en tussendoor lekker wat donuts en savonds lekker de frituur aan met wat bitterballen met sausjes, mischien nog wat Ben en Jerrys ijs , bakje na elke maaltijd ofzo moet jij eens kijken hoe hard het gaat

Terug
Naar boven