- Waardering
- 5
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik weet zeker dat wanneer jij een shake beker neemt en bovenop je maaltijden 2 a 3 x per dag 300/400 ML chocomel neemt met ( per shake 2 dikke eetlepels, met een hoopie er bovenop, weightgainer neemt) je echt wel wat zwaarder wordt wanneer je dit 4-6 week doet.

miscchien kan een weightgainer je ook wel net eff helpen om je dat ene zetje te geven. Zou ik gewoon 3*per dag zon shake nemen met melk

Ik weet zeker dat wanneer jij een shake beker neemt en bovenop je maaltijden 2 a 3 x per dag 300/400 ML chocomel neemt met ( per shake 2 dikke eetlepels, met een hoopie er bovenop, weightgainer neemt) je echt wel wat zwaarder wordt wanneer je dit 4-6 week doet.

Dude... dat is nieteens mogelijk volgens mij.
Ook de spelfouten zijn verdacht. Kloontje anyone?
Ik ben door middel van creatine 6 kg bijgekomen op 3 weekjes tijd, ben al een lange tijd gestopt met creatine en die 6 kg extra hangen er nog aan.
Mss moet je dat maar eens proberen om op een gemakkelijke manier aan kilo's te winnen.
![]()
Sorry maar nu kon ik me toch ff ni inhouden, welke wonder-creatine mag jij dan wel gebruiken ?
dus bijv:
en ben je vrijwel kansloos 

. Als je wilt aankomen moet je zeker boven 3000kc zitten en minstens 2-3 gram eiwit per kg lichaamsgewicht binnenkrijgen.
je kunt op deze site verder veel meer info vinden en dan moet je maar flink aan de slag.
Ik ben door middel van creatine 6 kg bijgekomen op 3 weekjes tijd, ben al een lange tijd gestopt met creatine en die 6 kg extra hangen er nog aan.
Mss moet je dat maar eens proberen om op een gemakkelijke manier aan kilo's te winnen.

Voor mensen die broodmager zijn maakt het niet uit of het vocht is of vet, wij willen gewoon een hoger getal zien op de weeschaal.![]()