AndroidHealthClinic

gewichtheffen @ eurosport

prophet-

Advanced Bodybuilder
Waardering
0
Komende paar dagen zijn er kampioenschappen gewichtheffen op eurosport. Niet heel speciaal maar wel leuk om te zien. Veel plezier :)

En vanavond om 20u45 doet er een Belg mee (Tom Goegebuer). Is al eens gezegd in een ander topic, maar toch maar even herhalen.

• Topic Starter Topic Starter
Sow hé! Was erg onder de indruk van de vrouwen vanmiddag...
57 kg en dan zulke gewichten hanteren. Prachtige sport is het ook :cool:

Waarom hebben ze Eurosport hier toch van de kabel gehaald... idiots. :sad:

@samu, hij staat er terug een tijdje op kerel :D, ga maar even zoeken op de juiste frequentie.

Ik heb ook geen eurosport jammer genoeg!

Dit is de website van het EK, de resultatenpagina: [Link niet meer beschikbaar]

Hier zijn foto's op de zien van het EK, het is wel in het Pools [Link niet meer beschikbaar]

Wow, nieuw wereldrecord dames tot 63kg. 141kg :eek:

Yzord zei:
Wow, nieuw wereldrecord dames tot 63kg. 141kg :eek:
idd niet te geloven wat een gewichten :eek:

hmm niks speciaals gebeurt bij de mannen vanavond, die dwerg (1.50) dmitry voronin uit rusland kampioen :)

Tom is 6de geworden, hij heeft 122kg getrokken en 145kg gestoten.
uitslag: [Link niet meer beschikbaar]

Tjah, van z'n stoten had hij waarschijnlijk wat meer verwacht. Z'n laatste beurt ging wel goed (zat misschien meer in), maar als je je eerste mist verandert alles natuurlijk.

Morgen lekker veel vrouwen-wedstrijden, ga zeker kijken!

Vandaag 4 mei
14:30 mannen 62- (herhaling van gisteravond)
15:00 vrouwen 69-
17:30 vrouwen 75-
20:00 mannen 69-

Ben benieuwd naar vrouwen 75-, die moeten toch al aardig huge zijn :D

wat die mannen en vrouwen aan gewicht verplaatsen, ongelooflijk.... :eek:
ik vind het mooi om te zien :thumb:

Weet iemand of chigichev meedoet?

Raistlin zei:
Tjah, van z'n stoten had hij waarschijnlijk wat meer verwacht. Z'n laatste beurt ging wel goed (zat misschien meer in), maar als je je eerste mist verandert alles natuurlijk.

Ik denk dat hij blij zal zijn met zijn stoten, want hij had een kwetsuur aan zijn kniepees. Dus zijn voorbereiding is helemaal niet zo gelopen als hij wou.
Hij moest ook een 6de plaats behalen wou hij nog geld krijgen van het BOIC en BLOSO.

'k Weet het, maar zo'n gemiste eerste beurt kan waarschijnlijk wel enkele kilo's op je resultaat wegen. Maar het is inderdaad een mooie prestatie, zeker als je al die miserie erbij neemt.

prophet- zei:
Vandaag 4 mei
14:30 mannen 62- (herhaling van gisteravond)
15:00 vrouwen 69-
17:30 vrouwen 75-
20:00 mannen 69-

Ben benieuwd naar vrouwen 75-, die moeten toch al aardig huge zijn :D

Zou het:D ?

Ik probeer er ook zo veel mogelijk van te zien.Ik heb de lichtste klasses ook al gezien en idd ze trekken gewichten boven hun hoofd die ik amper/niet eens kan deadliften:eek: en dat terwijl het zo verschrikkelijk technisch is:eek:

Maar wel mooi om te zien:)

Moet toch eens digitale tv nemen, bij ons is eurosport dus inderdaad niet te krijgen op het analoge net.

Bij ons gewoon op tv, gister heb ik het grootste gedeelte gemist dus geluk dat het vandaag herhaalt werd. Zzeker leuk om te zien. Ik ben nu zelf ook bezig om die olympische lifts te leren, dus om het zo te zien helpt zeker.

Terug
Naar boven