MuscleMeat

gewichtheffen @ eurosport

stomme tennissende vrouwtjes...

Heb het gisteravond ook zitten kijken, die benen van die gasten zijn echt goed dik! Mijn streven :bow:

idd.. wtf.. waarom dat klote tennis..
Ik helemaal zorgen dat ik op tijd thuis ben om het te kijken.. krijg je dit.

j354j4 zei:
Bestwel k*t.. ik hoop dat ze het wel gewoon nog laten zien.. dat ze het niet laten vervallen ofzo..

tja, waar gaan ze meer dan een uur extra zendtijd vandaan halen :(
en morgen staat alleen mannen <69 kg en <77 kg op 't programma.
wilde juist de vrouwen zien, boehoe...

• Topic Starter Topic Starter
145 kg clean en jerk... ongelooflijk :eek:
Dat gewicht is ongeveer me max deadlift :D
Half 6 verder met vrouwen 75-

Zabolotnaya :thumbs: wat een lifts!

En die 18 jarige Armeense met de onuitspreekbare naam :eek: nice!!

t*ring.. echt niet normaal die kracht..
Ik heb zin om te trainen.. maar ik wil om 8 uur ook die heren zien.. dilemma, dilemma :P

20.00 weer de mannen.

Zo zie je maar voor wat het goed is hé ;)

geweldig record in de klasse tot 69 kg bij de mannen, namelijk een clean&jerk van 197 :o .Je kon ook wel een beetje aan zn fysiek zien dat hij een dopingverleden heeft vind ik, en hij heeft er sowieso nog steeds profijt van dat hij gebruikt heeft 2 jaar geleden.

Doping of niet, 197 C&J bij dat bw. is een super prestatie!

de grootste prestatie aller tijden vindt ik die van Naim Süleymanoğlu.
Die heeft aan 60 kg bw 190 C&J gedaan.

Eznir zei:
geweldig record in de klasse tot 69 kg bij de mannen, namelijk een clean&jerk van 197 :o .Je kon ook wel een beetje aan zn fysiek zien dat hij een dopingverleden heeft vind ik, en hij heeft er sowieso nog steeds profijt van dat hij gebruikt heeft 2 jaar geleden.
Maakt niet uit of hij gebruikt of niet. Hij doet het toch maar. Zie ik geen enkele AAS-gebruiker van op dit forum doen, ook al weegt hij er meer dan 120 ofzo.

En geen tv hebben is zo mogelijk nog erger. We gaan morgenochtend Eurosport kijken om 11 uur. Dan treedt nl. een Pools-Nederlandse gewichthefster aan die het heel goed doet.. : Kamila Bialkowska.

Van de voorpagina van www.nogb.org

"Uit Polen is door Anneke van Kan informatie verkregen over de plaatsing van Kamila Bialkowska. Zij tilt hoogstwaarschijnlijk op vrijdag 5 mei 2006 om 17:30 uur in de A-groep (voorlopige ranking 8). Alhoewel haar coach - Dionisio Rozalina - geveld is door een longonsteking heeft, verlopen de voorbereidingen goed. De uitzending op Eurosport is gepland op zaterdag 6 mei 2006 van 11-12 uur (samenvatting)."

Haar resultaat op de NK was als volgt

1 Kamila Bialkowska 1985 A.K.S.C. Achilles Arnhem Female +75kg 210 80,77%
De volgende, lag daar 17% onder.
2 Lukauskas Eginijus 1979 Sportcentrum Hank Male 62kg 207 63,69%

Hoe werken die procenten eigelijk? Is dat hoeveel ge van het Wereld record ligt ofzo?

Kamila Bialkowska is 7de geworden met 223kg aan 87.85kg lichaamsgewicht. De eerste had 290kg, maar die woog wel 150kg :eek:

Terug
Naar boven